2022-12-23, 23:46
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante08
Varför fick hon som vann miljonen ifrån Sundsvall bara öppna en lucka på Färgfemman? Har väl inte varit så tidigare år?

Båda luckorna var röda
Citera
Medlem
Efter att ha tagit en titt på vinstplanen för Bingolotto så har jag lite svårt att förstå hur man kan tycka att en transa är det mest upprörande med hela den här cirkusen. Utdelningen är ju så katastrofal att det gränsar till rent lurendrejeri.
Citera
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Och dansbandsmusik...?
Japp, massvis med dansband
Citera
Medlem
Tradition kan kolla på det men spelar aldrig senast man gjorde det var när Loket hade det början av 90 talet
Citera
2022-12-23, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Då var det dags igen, kvällen innan julafton då TV4 kör sin bingokväll igen. I år blir gästerna Keyyo, Chris Kläfford, Arvingarna, Anna Bergendahl, Måns Zelmerlöw, Carola Häggkvist, Sanna Nielsen, Helen Sjöholm, Anna Stadling, Rickard Söderberg, Tone Sekelius, Alexandra Zazzi, Olof Wretling och Jan Rippe. TV4 och TV4 Play sänds programmet, självklart massor utfyllnad med mat och musik då det inte är bingo och reklam. Få se vad som händer i programmet, brukar alltid bli något spännande som händer då det är direktsändning med så många gäster.

Såg det med barnen. Trevligt att se, barnen gillar det. Ingen vinst men får se att lottköpen stödjer idrott för ungdom
Citera
2022-12-23, 23:49
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det låter som en helvetes tråkig kväll med några av Sveriges tråkigaste artister, interfolierade med hjärndöd reklam.
TV4 alltså. Det enda positiva är väl att man inte behöver betala via skatten för detta elände.
Det var bättre på Lokets tid.
Han var åtminstone rolig på ett omedvetet sätt..
"Loket" var ju Bingolotto personifierad. Numera är det bara en vinstlott som TV4 kommer slita på så länge det drar in pengar. "Loket" borde ha hela förtjänsten.
Citera
2022-12-23, 23:50
Medlem
iterums avatar
Surt för kvinnan som vann mat för 10 000 och sedan öppnade en lucka med mat för 5000 kr direkt efter. Hon hade nog hoppas på en bil eller miljonen.
Citera
2022-12-23, 23:50
Medlem
Haajibs avatar
Fy fan vad fail idiotfan glömde bort att det var 1 miljon under 15
Citera
2022-12-23, 23:51
Medlem
Miljonen låg på samma nummer i både Färgfemman och Julfärgfemman. Märkligt.
Citera
2022-12-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Haha vilken cringelord du är.
O varför kallar du en man i drag, för hon? Du behöver gå om årskurs 1.
Jag har inte en susning om hur hon eller han identifierar sig då jag bara såg personen uppträda. Har dock något vagt minne att hon intervjuades i nyheterna.

Jag gör inte något fel när jag väljer benämning oavsett om jag säger han eller hon. Obviously not.
Citera
2022-12-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
"Loket" var ju Bingolotto personifierad. Numera är det bara en vinstlott som TV4 kommer slita på så länge det drar in pengar. "Loket" borde ha hela förtjänsten.
Jag säger som Eddie Medusa. Jag tror att Loket luras och delar ut vinster till sina kompisar.
Spelar man bingolotto för att vinna pengar så har man en alternativ intelligens.
Citera
2022-12-23, 23:53
Medlem
DyslexiKungens avatar
Inte en röd färg på tio luckor👌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in