2022-12-23, 23:18
Medlem
Legionariis avatar
Vann en hundring iallafall, var nära på många men så klart vart det inget mer.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
kan man bli mer sänder botoxad nä
Citera
Medlem
Giggsys avatar
När ska Keyo smaka hackekorv?
Citera
2022-12-23, 23:19
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Då var det dags igen, kvällen innan julafton då TV4 kör sin bingokväll igen. I år blir gästerna Keyyo, Chris Kläfford, Arvingarna, Anna Bergendahl, Måns Zelmerlöw, Carola Häggkvist, Sanna Nielsen, Helen Sjöholm, Anna Stadling, Rickard Söderberg, Tone Sekelius, Alexandra Zazzi, Olof Wretling och Jan Rippe. TV4 och TV4 Play sänds programmet, självklart massor utfyllnad med mat och musik då det inte är bingo och reklam. Få se vad som händer i programmet, brukar alltid bli något spännande som händer då det är direktsändning med så många gäster.
Det låter som en helvetes tråkig kväll med några av Sveriges tråkigaste artister, interfolierade med hjärndöd reklam.
TV4 alltså. Det enda positiva är väl att man inte behöver betala via skatten för detta elände.
Det var bättre på Lokets tid.
Han var åtminstone rolig på ett omedvetet sätt..
Senast redigerad av Rimbert 2022-12-23 kl. 23:26.
Citera
2022-12-23, 23:19
Medlem
Haajibs avatar
Keyo är Rysk spion?
Citera
2022-12-23, 23:21
Medlem
MrSwaggers avatar
Ahahaahha. Lotta :är du riktig man?
Frågar hon precis efter en transa sjungit, lmao. så klockrent!
Citera
2022-12-23, 23:23
Avslutad
Transan sjunger från hjärtat.
Citera
2022-12-23, 23:24
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWOVV
Så fort en transa kom upp på scen stängdes tvn av.

/bwovv
Samma här. Frånsett det motbjudande i hela konceptet, så undrar man om kändisskapet bygger på detta. Har folk som Tone Sekelius och Rickard Söderberg blivit kända, rika och berömda just för att de är transpersoner? Inte för deras kompetens som operasångare eller sångare ö h t, utan för deras sexuella läggning. Då har väl detta med könskvotering gått lite långt? Man behöver inte kunna något, utan bara var sexuellt avvikande, så har man karriären spikad?
Citera
2022-12-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det låter som helvetes tråkig kväll med några av Sveriges tråkigaste artister, interfolierade med hjärndöd reklam.
TV4 alltså. Det enda positiva är väl att man inte behöver betala via skatten för detta elände.
Jag sitter ensam och har det väldigt mysigt med all julstämning, doftljus, pynt och glögg. Så klart har jag ätit en del pepparkakor och saffransgifflar också.

Kanske inte haft full fokus (man vinner aldrig så inte så viktigt) men en avkopplande kväll, absolut värt.
Citera
2022-12-23, 23:27
Medlem
NiccoJs avatar
Var väl ganska roligt när Claes Malmberg var med o spräckte byxorna. Nu är det bara skit.
Citera
2022-12-23, 23:28
Medlem
Ingen i min familj vann en krona.Löjligt. Det enda man vunnit genom alla uppesittarkvällen är 100 kr och en nyårslott.
Citera
2022-12-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Transan sjunger från hjärtat.
Otrevligt som alltid i Flashbacks trådar rörande människor de anser intre räknas. Trist

Min stämning höll på att bli lite förstörd då hennes låt var riktad till de som mår dåligt. Blir lätt tårögd och kände att det bara att jag skulle börja gråta av att hon sjunger om människor som gråter i jul.

Väldigt fint att välja en sådan låt när hon står på scenen för att sjunga.

Folk får säga vad de vill, men det är sällan de som bekymrar sig mycket om andras upplevelser heller. Jag tycker hon gjorde ett bra, värdigt och fint framträdande.

Sedan hoppas jag innerligt att det inte sitter en massa människor och gråter sig igenom jul och nyår.

Det är det julen handlar om, att inkludera i gemenskapen och att julstämningen är det mest essentiella runt hela högtiden. Få människor som är ofrivilligt ensamma utan någon och som mår dåligt av det, inser att de flesta människor bjuder in om de skulle veta personens behov av att få vara med en stund vid julen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in