2022-12-23, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Fy fan vad fail idiotfan glömde bort att det var 1 miljon under 15
Det var inte samma spel, den ordinarie heter Färgfemman men det extrainsatta spelet heter Julfärgfemman.
Citera
2022-12-23, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Inte en röd färg på tio luckor👌
Tror inte där var någon, kanske en. Vill minnas att detta tidigare gav ett flertal bilar plus annat.
Citera
2022-12-23, 23:55
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Jag har inte en susning om hur hon eller han identifierar sig då jag bara såg personen uppträda. Har dock något vagt minne att hon intervjuades i nyheterna.

Jag gör inte något fel när jag väljer benämning oavsett om jag säger han eller hon. Obviously not.
Vem fan bryr sig om vad han identifierar sig som? Han har en penis så han är en han. Smink o peruk kallas drag.
Citera
2022-12-23, 23:56
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Tror inte där var någon, kanske en. Vill minnas att detta tidigare gav ett flertal bilar plus annat.
Ja de visade bara miljonen på slutet
Citera
2022-12-23, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Jag säger som Eddie Medusa. Jag tror att Loket luras och delar ut vinster till sina kompisar.
Spelar man bingolotto för att vinna pengar så har man en alternativ intelligens.

Hahaha
Citera
2022-12-23, 23:57
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Miljonen låg på samma nummer i både Färgfemman och Julfärgfemman. Märkligt.

Tror inte de fuskar med sånt, 1 chans på 25 att det händer, de andra luckorna spelaren valde som redan hade öppnats hade andra vinster.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Vem fan bryr sig om vad han identifierar sig som? Han har en penis så han är en ha han. Smink o peruk kallas drag.
Okej. Vad får dig att tro att jag sitter framför tvn och försöker se folk mot deras privata regioner?

Jag vet inte om det är en snoppbärare då jag inte tittat efter. Jag spelade bingolotto ikväll, jag utforskade inte världen av människor som identifierar sig på olika vis som skiljer sig från min egen person.
Citera
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Inte en röd färg på tio luckor👌

Det ska finnas fem stycken röda luckor, oddsen för detta händer?
Citera
2022-12-23, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWOVV
Jag har samma filosofi.
Gör något som ligger i tiden & bli känd för stunden.
Intelligens är inte häftigt längre. Dagens fotfolk söker sig till dokusåpor där man ligger i tv eller gör saker döda fiskar gör. Går med strömmen.
Karaktärer som är banbrytande eller vågar bryta en trend är udda i dagens ungdomars ögon.

/bwovv

Vill inte störa allt för mycket i er intelligensdiskussion, men Rickard Söderberg är alltså inte någon transperson.
Citera
2022-12-23, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante08
Varför fick hon som vann miljonen ifrån Sundsvall bara öppna en lucka på Färgfemman? Har väl inte varit så tidigare år?
Tidigare fick man fortsätta tills man tog samma färg som man tagit tidigare. Men det var länge sedan de ändrade det gällande miljonen och satte stopp där.
Citera
2022-12-23, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Båda luckorna var röda
Nej hon öppnade ju bara en lucka och fick inte spela vidare på Färgfemman.
Citera
2022-12-24, 00:01
Medlem
Hjälp vad är det mina öron få höra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här