2022-12-19, 10:37
Medlem
Då var det dags igen, kvällen innan julafton då TV4 kör sin bingokväll igen. I år blir gästerna Keyyo, Chris Kläfford, Arvingarna, Anna Bergendahl, Måns Zelmerlöw, Carola Häggkvist, Sanna Nielsen, Helen Sjöholm, Anna Stadling, Rickard Söderberg, Tone Sekelius, Alexandra Zazzi, Olof Wretling och Jan Rippe. TV4 och TV4 Play sänds programmet, självklart massor utfyllnad med mat och musik då det inte är bingo och reklam. Få se vad som händer i programmet, brukar alltid bli något spännande som händer då det är direktsändning med så många gäster.
Citera
2022-12-19, 10:42
Medlem
SkuttCobains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Då var det dags igen, kvällen innan julafton då TV4 kör sin bingokväll igen. I år blir gästerna Keyyo, Chris Kläfford, Arvingarna, Anna Bergendahl, Måns Zelmerlöw, Carola Häggkvist, Sanna Nielsen, Helen Sjöholm, Anna Stadling, Rickard Söderberg, Tone Sekelius, Alexandra Zazzi, Olof Wretling och Jan Rippe. TV4 och TV4 Play sänds programmet, självklart massor utfyllnad med mat och musik då det inte är bingo och reklam. Få se vad som händer i programmet, brukar alltid bli något spännande som händer då det är direktsändning med så många gäster.

Shit vad fett! Ska bums ut och hitta lotter.
Citera
2022-12-19, 11:02
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Det var verkligen en glad överraskning det får bli en helkväll framför TV med välfylld pumptermos.
Och att Carola kommer att deltaga ger mig faktiskt ståpäls jag blir helt exalterad oj oj vad jag ser fram emot detta.
Citera
2022-12-19, 11:06
Medlem
Kongruensbojds avatar
Rippe tar väl med genevern?

Gaytenoren (ett ord i Apples ordlista minsann!) är tillbaka i värmen ja. Får hans serie-alter ego plats på ett hörn?
Citera
2022-12-19, 12:03
Medlem
dwgs avatar
Frun ropar när det är dags för spel, resten av tiden är jag i köket.

Kan inte minnas några gäster från åren innan
Citera
2022-12-19, 15:50
Medlem
peterZiipens avatar
Keyyo, Chris Kläfford, Arvingarna, Anna Bergendahl, Måns Zelmerlöw, Carola Häggkvist, Sanna Nielsen, Helen Sjöholm, Anna Stadling, Rickard Söderberg, Tone Sekelius, Alexandra Zazzi, Olof Wretling och Jan Rippe.
Det var inte en speciellt otippad line-up. Hade nog kunna prickat rätt på iaf Kläfford, Arvingarna, Zelmerlöw, Carola, Nielsen och Sjöholm.
Citera
2022-12-19, 17:14
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Uppesittarkvällen är väldigt mysig, maximal julkänsla!
Citera
2022-12-19, 17:20
Medlem
Erki122s avatar
Då var det dags igen!!
Sociala medier översvämmas av bilder på hur nära dom var att vinna en storvinst.. "åhh skulle haft 42 men fick 43
Citera
2022-12-19, 21:30
Medlem
Hur många av artisterna är på plats och hur många av artisterna har man gjort förinspelade uppträdanden med?
Citera
2022-12-19, 21:58
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Hur många av artisterna är på plats och hur många av artisterna har man gjort förinspelade uppträdanden med?

Jag undrar detsamma. Endast knappt hälften är väl där live. Jag skulle inte tro att Carola och Måns kommer vara i studion. Det blir väl en bandad låt. Måns har varit med innan och då har det varit förinspelat.
Citera
2022-12-19, 22:05
Medlem
Rickard Söderberg - usch!
Citera
2022-12-19, 22:22
Medlem
upperkatts avatar
Härligt! Kul med Jan Rippe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera