2022-12-23, 23:34
Medlem
Rimberts avatar
Den enda vinsten man kan göra är väl att inte titta på skiten.
TV4 ska bara bojkottas.
Det är en genomvidrig kanal på alla sätt.
Lotta och Arvingarna? Tillåt mig småle...
Har vi inte kommit längre i mänsklighetens utveckling?
Senast redigerad av Rimbert 2022-12-23 kl. 23:45.
Citera
2022-12-23, 23:34
Medlem
Har inte sett på Bingolotto sedan 90-talet, är det samma typ av program ?
Citera
2022-12-23, 23:35
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Otrevligt som alltid i Flashbacks trådar rörande människor de anser intre räknas. Trist

Min stämning höll på att bli lite förstörd då hennes låt var riktad till de som mår dåligt. Blir lätt tårögd och kände att det bara att jag skulle börja gråta av att hon sjunger om människor som gråter i jul.

Väldigt fint att välja en sådan låt när hon står på scenen för att sjunga.

Folk får säga vad de vill, men det är sällan de som bekymrar sig mycket om andras upplevelser heller. Jag tycker hon gjorde ett bra, värdigt och fint framträdande.

Sedan hoppas jag innerligt att det inte sitter en massa människor och gråter sig igenom jul och nyår.

Det är det julen handlar om, att inkludera i gemenskapen och att julstämningen är det mest essentiella runt hela högtiden. Få människor som är ofrivilligt ensamma utan någon och som mår dåligt av det, inser att de flesta människor bjuder in om de skulle veta personens behov av att få vara med en stund vid julen.
Haha vilken cringelord du är.
O varför kallar du en man i drag, för hon? Du behöver gå om årskurs 1.
Citera
2022-12-23, 23:35
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Har inte sett på Bingolotto sedan 90-talet, är det samma typ av program ?
Ja man spelar bingo
Citera
2022-12-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Ja man spelar bingo

Och dansbandsmusik...?
Citera
2022-12-23, 23:38
Medlem
Alla visste att miljonen låg där från det förra samtalet.
Citera
2022-12-23, 23:39
Medlem
Hoppas att glöggen spelar mig ett spratt, de gav mig fnatt. En aids sjuk spelman och förvirrad transa får mig ej att dansa. Nästa år ses vi icke igen , då har jag en annan uppesittarvän.
Citera
2022-12-23, 23:39
Medlem
BWOVVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Samma här. Frånsett det motbjudande i hela konceptet, så undrar man om kändisskapet bygger på detta. Har folk som Tone Sekelius och Rickard Söderberg blivit kända, rika och berömda just för att de är transpersoner? Inte för deras kompetens som operasångare eller sångare ö h t, utan för deras sexuella läggning. Då har väl detta med könskvotering gått lite långt? Man behöver inte kunna något, utan bara var sexuellt avvikande, så har man karriären spikad?

Jag har samma filosofi.
Gör något som ligger i tiden & bli känd för stunden.
Intelligens är inte häftigt längre. Dagens fotfolk söker sig till dokusåpor där man ligger i tv eller gör saker döda fiskar gör. Går med strömmen.
Karaktärer som är banbrytande eller vågar bryta en trend är udda i dagens ungdomars ögon.

/bwovv
Citera
2022-12-23, 23:43
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damparn
Hoppas att glöggen spelar mig ett spratt, de gav mig fnatt. En aids sjuk spelman och förvirrad transa får mig ej att dansa. Nästa år ses vi icke igen , då har jag en annan uppesittarvän.
Vackert diktat. Tack och lov att vi är flera som delar julens sanna budskap.
Citera
2022-12-23, 23:44
Medlem
sykkelpumps avatar
Har Anna Bergendahl varit redan?
Senast redigerad av sykkelpump 2022-12-24 kl. 00:01.
Citera
2022-12-23, 23:44
Medlem
Varför fick hon som vann miljonen ifrån Sundsvall bara öppna en lucka på Färgfemman? Har väl inte varit så tidigare år?
Citera
2022-12-23, 23:45
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Så Färgfemman har blandats om så ingen vet vart miljonen ligger?

Det gäller spelaren som får öppna 10 luckor och vinner dem oavsett färg som ringer in på en nitlott och kommer fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in