2021-12-31, 13:57
Medlem
Men herregud! I liven säger hon att hon fått ett långt brev, många A4-sidor, från någon som tidigare näthatat henne och följt med den elaka ”flocken” men som nu ångrar sig och ber så mycket om ursäkt.
Alla som tror på det räcker upp en hand.
Citera
2021-12-31, 13:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Haha!! Trodde först det var en stor bubblig dunjacka hon hade på sig 😂😂😂😂
Fy fan, hon är ju på väg att spricka!!

Anna har nog inte haft råd att köpa en ny skalfasad till sin nya ersättningstand.
Hon måste ha dragit ut en tand i nedre delen, för att sedan sätta dit en tillfällig tand.
Finns ett set med konstgjorda löständer att köpa för 299 kr på nätet, som håller i några månader...
Senast redigerad av cece123 2021-12-31 kl. 14:10.
Citera
2021-12-31, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Hon ser inte riktig klok ut Den tandläkare som satte in dessa enorma tänder måste gilla hästar 🐴 väldigt mycket Det enda man ser är TÄNDER

Oerhört märkligt beslut av den tandläkaren. De flesta tandläkare skulle aldrig vilja bli förknippade med ett sånt jobb. Om en patient skulle insistera på sådana kakelplattor hade det goda ryktet gått före för de flesta tandläkare och patienten hade hänvisats till att hitta någon annan som ev är villig att riskera sitt renommé.

Visst har hon opererat näsan? Hon har ett MJ-stuk på den. Fast det är väl bara att utgå från att hon fixat den med. Finns inget som är ofixat på henne.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-31 kl. 14:13.
Citera
2021-12-31, 14:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Men herregud! I liven säger hon att hon fått ett långt brev, många A4-sidor, från någon som tidigare näthatat henne och följt med den elaka ”flocken” men som nu ångrar sig och ber så mycket om ursäkt.

Jag tror faktiskt på det 🖐️
Fast möjligtvis överdrev Anna, det var säkert lite mer än en halv sida.
Anna själv skrev ju ett sms till Arga snickaren som i slutänden blev 7 A4 sidor när han printade ut eländet.
https://www.cafe.se/anders-ofvergard-robinson-intervju/
När Anna gör något, underskattar hon det hon själv gör, men överskattar det andra gör..
Inom vissa områden..
Citera
2021-12-31, 14:22
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kan inte tänka mig att någon vill betala 500kr för en hälsning från Booken, bara för att säga gott nytt år, typ. Nä det blir nog inte mycket pengar i kassan idag.

Våldtäktsmannen Mr Big från Sex in the city tar väl runt 6500 för sitt Memmo, där ligger Anna i budget nivå i jämförelse..
Tycker att Anna ligger för högt, 150 spänn vore ju mer rätt nivå med tanke på att hon inte är speciellt aktuell.

Antar att inte ett öre går till välbehövande från Annas memmosar, dock allt är relativt..
I hennes ögon kategoriseras hon som välbehövande och behöver varje öre själv,
men Anna är den typen som nog anser sig vara väldigt generös när hon skänker en tanke..
Citera
2021-12-31, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Anna finns tillgänglig på memmo hela nyårsafton om någon vill köpa en hälsning. Tandlös med en stor klump med lockat löshår över axeln. Hennes glittriga sammetströja sitter så tajt och är på väg att spricka vilken sekund som helst!
Hon ser ju inte klok ut

https://postimg.cc/3yp1NsRM
Det är ny år inte halloween så jag köper ingen hälsning och får en ovän.
Citera
2021-12-31, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Oerhört märkligt beslut av den tandläkaren. De flesta tandläkare skulle aldrig vilja bli förknippade med ett sånt jobb. Om en patient skulle insistera på sådana kakelplattor hade det goda ryktet gått före för de flesta tandläkare och patienten hade hänvisats till att hitta någon annan som ev är villig att riskera sitt renommé.

Visst har hon opererat näsan? Hon har ett MJ-stuk på den. Fast det är väl bara att utgå från att hon fixat den med. Finns inget som är ofixat på henne.

Ja hon har opererat näsan. Tidigare var den sned och liksom hängde ut lite.
Citera
2021-12-31, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ja hon har opererat näsan. Tidigare var den sned och liksom hängde ut lite.

När ska detta ha gjorts? Såg en bild på henne nyligen och då tyckte jag att hennes näsa kollapsat.

Vem var målgruppen för dagens Klassfesten?
Citera
2021-12-31, 16:12
Medlem
Creepy twins vill samarbeta med Tooket nästa år Spännande Ser fram mot detta. Undrar vad som gick wrong förra gången?? Hon verkar inte följa de otäcka raringarna Får ”Shining-vibbar” när de flashar ut sig!!!
Citera
2021-12-31, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Den dagen Anna skickar brev till mig där hon beskriver att hon kommit till insikt om hur hennes lögner, skryt och aggressiva attityd har förstört hennes rykte, artistkarriär och sociala nätverk, då räcker jag upp handen
Citera
2021-12-31, 16:49
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Den dagen Anna skickar brev till mig där hon beskriver att hon kommit till insikt om hur hennes lögner, skryt och aggressiva attityd har förstört hennes rykte, artistkarriär och sociala nätverk, då räcker jag upp handen

Du räcker upp handen, själv skulle jag svimma och vara skendöd för ett tag.
Hennes attityd passar inte riktigt.

Större stjärnor med mindre ego har fått ordentligt med skit för sin attityd.
Det är sällan jag orkar se hennes live en längre stund, alla väntar ju bara på när hon ska brinna av.

Hur är det med Felicia, är hon tillsammans med pizzabagaren, eller jobbar hon bara där?
Jag tänkte, Anna måste ju äta nånstans.
Citera
2021-12-31, 18:08
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Anna finns tillgänglig på memmo hela nyårsafton om någon vill köpa en hälsning. Tandlös med en stor klump med lockat löshår över axeln. Hennes glittriga sammetströja sitter så tajt och är på väg att spricka vilken sekund som helst!
Hon ser ju inte klok ut

https://postimg.cc/3yp1NsRM

Hahahahahaa! Dom där ögonbrynen får mig att gapskratta varje gång.

Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Finns det verkligen någon som vill betala 500 kr för att någon skall få en hälsning från Anna?? Jag tycker det är galet att betala så mycket vilken kändis det än gäller. En del är billigare och andra är dyrare än Anna.

Jag skulle faktiskt kunna bränna en femhundring om jag fick en hälsning där hon viftar på ögonbrynen som Groucho Marx. Det klippet skulle jag spara och ta fram när jag är sur eller ledsen för att på så vis falla i gapskratt.

MVH/Gnomegirl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in