2022-12-17, 19:54
Bannlyst
Tänker på alla dom som vårdat flickan och numera apan.
Kan dom nånsin se sig själva i spegeln och fortsätta rösta för massinvandring?
Citera
2022-12-17, 20:06
Medlem
hon verkar int va en grönsak va?
Iaf inte när man ser hon i rullstolen på bild.
Citera
2022-12-17, 20:08
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Alltså den här konflikten mellan rasister och antirasister har pågått så länge nu.
Jag tror ingen sida kommer att vinna. Det finns bra argument på bägge sidor.
Rasister säger att om vi inte släppt in honom hade det aldrig hänt, och det stämmer.
Men samtidigt om vi skulle neka alla asyl så skulle det innebära att vi skickar folk i döden.
Absolut ingen av de som fått asyl i Sverige har varit i en situation där det funnits exakt två alternativ - att få bosätta sig i Sverige eller dö.
Citera
2022-12-17, 20:14
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det är alltså hjärnskador som orsakats av stress/shock/skräck, inte fysiskt våld?
Nej, de är orsakade av fysiskt våld och långvarig syrebrist på grund av strypning.
Citera
2022-12-17, 20:24
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojken668
I 2 timmar satt hon bunden naken medans negern slog och våldtog henne.
Ett av dom värsta brotten i svensk kriminalhistoria.

Nja, negern gjorde bara sådant man förvänta sig av en svagbegåvad neger som tilläts springa lös trots han redan visat på exakt det beteende som han visade den lilla flickan. Negerns brott må vara avskyvärt och han borde avlivats på plats, men det värsta brottet begicks av de politiker som lät dessa våldsbejakande halvapor att komma hit. Utan öppna gränser för kaosfolk från jordens alla hörn hade Sverige ännu varit den idyll det var när jag växte upp. Själv såg jag inte en neger på riktigt här i landet förrän i vuxen ålder och vi hade INGA av dagens problem då.
Citera
2022-12-17, 20:25
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Förövaren var inte somalier utan eritrean om jag inte missminner mig?

Etiopier. Men vad har det för betydelse exakt vilket negerland han kom ifrån? Negrer är negrer och hör inte hemma i Sverige. De har en hel jävla kontinent att röra sig på. De tillför noll i Europa och i Sverige.
Citera
Medlem
Man blir bara arg och besviken, hade polisen haft en uns av ryggrad så hade monstret dött av någon oförklarlig händelse.
Citera
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccraigg
I såna här fall önskar jag innerligt att svenska fängelsen var precis som i många andra länder.
I de större amerikanska fängelsena hade den här killen blivit torterad, misshandlad, våldtagen. Han hade tillslut fått spendera all resterande tid i isolering.
Han är uppenbarligen störd och bör avrättas.
Att min skatt ska gå till att vårda en sån här människa....fyfan
Tänk på att det inte bara är gärningsmannen själv som kommer att leva ett skapligt bekvämt liv till en oerhörd kostnad för de svenska skattebetalarna. Resten av familjen har fått nytt, skyddat boende på hemlig ort. Även de kommer alltså att spendera resten av sina liv på de svenska skattebetalarnas bekostnad.

(Det gjorde de väl i och för sig innan också, men nu blir det på ett ännu dyrare sätt.)
Citera
2022-12-17, 20:26
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
hon verkar int va en grönsak va?
Iaf inte när man ser hon i rullstolen på bild.
Hon är inte en grönsak hon är en flicka med svåra hjärnskador som inte kan prata, röra sig, äta och som lider av ångest och oro.
Citera
2022-12-17, 20:28
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Varför blir svenska cucks och kvinnor så aggressiva och hatiska mot svenska män, när de vill utvisa sånt här slödder som saknar asylskäl och befinner sig här på kriminella grunder, dvs mha bedrägeri?
Citera
2022-12-17, 20:28
Medlem
Fy faan... Vilken jävla historia.

Hoppas de kan få till en Lex Luna, det behövs NU!
Citera
2022-12-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Hon är inte en grönsak hon är en flicka med svåra hjärnskador som inte kan prata, röra sig, äta och som lider av ångest och oro.

Grönsak brukar man kalla dom om bara ligger i sängen och inte kan röra sig, äta, eller prata.
Men dom brukar ju ligga i en sjukhussäng hela tiden och inte sitta i rullstol utomhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in