2022-12-17, 14:03
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Sanningen är att ingen vet vad Luna minns av det som hände. Men familjen tror att Luna kommer ihåg. Ibland blir hon otröstlig, ledsen och upprörd. De gör allt för att lugna henne och säga:

”Vi vet. Vi vet vad som hänt dig, du behöver inte kämpa med att berätta för oss”.

NEEEEEEJ FY FAAAN, hon minns

Det gör ju det här fallet 100x värre.

De som har vurmat för denna massinvandring av dessa negroida varelser har blod på sina händer. Ni vet vilka ni är.

Jag hoppas verkligen att ni är nöjda nu.
Citera
2022-12-17, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Nej, det borde betyda omedelbar avrättning. Det är sälvklart inte värt att bekosta några resor för sådana här undermänniskor.

Är inte rättssystemet och staten villig/kapabel att göra det så är det medborgarnas ansvar att skipa rättvisa. Så har det alltid varit och bör alltid vara. I många länder stenar eller bränner man grova våldtäktmän på öppen gata.

Jag vänder mig starkt emot folks jävla "utvisa". Så fort någon gjort något hemskt ska den utvisas omgående. Tänk om jag åkte till USA och halshögg någon, sedan var allt de gjorde att skicka mig hit igen. Det är sjukt.

Vidriga förövare ska få sina rättmätiga straff. De ska avtjäna sina straff innan de eventuellt skickas hem(till frihet). En mördare ska aldrig vara i frihet igen. Varken i Sverige eller någon annanstans. Speciellt inte någon som våldtar och mördar barn.
Citera
2022-12-17, 14:04
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Lite mer info hör- ” En kort tid efteråt, före åtalet och rättegången, fick familjen veta att Lunas hjärnskador var irreversibla”
Det är alltså hjärnskador som orsakats av stress/shock/skräck, inte fysiskt våld?
Citera
2022-12-17, 14:07
Medlem
KillPus avatar
GM bör hamna i samma tillshånd. Enda rättvisa i denna situation.
Citera
2022-12-17, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Jag startar här en ny tråd kring överfallet i Skellefteå där en 15 årig somalier överföll, våldtog och svårt skadade ett barn i somras. Flickan tillstånd är att hon inte kan prata, röra sig eller äta själv.

All denna information gick familjen ut med i media idag. Se länk längst ned.

Att diskutera- vad skall samhället göra för att denna typ av överfall aldrig skall ske igen? Tex bakgrundskontroll av asylsökande där inga id handlingar är lika med omedelbart avslag på asyl ansökan?

Vilken skuld bär de som nu är tysta? Avser här de som propagerat för öppna gränser och ”öppna era hjärtan”?

https://www.expressen.se/nyheter/luna-overfolls-av-15-aring-i-skelleftea-nu-berattar-familjen/

Gatlopp är ju ett alternativ.
Citera
2022-12-17, 14:08
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det är alltså hjärnskador som orsakats av stress/shock/skräck, inte fysiskt våld?

Du kan inte få hjärnskador av det. Luna fick hjärnskador av syrebrist efter att Abushi ströp henne mot ett träd med snosnöre efter att han slagit henne medvetslös med knytnävar/sparkar/grenar.
Citera
2022-12-17, 14:10
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 09GR
Du kan inte få hjärnskador av det. Luna fick hjärnskador av syrebrist efter att Abushi ströp henne mot ett träd med snosnöre efter att han slagit henne medvetslös med knytnävar/sparkar/grenar.
Tragiskt oavsett. Jag läste om en kille som förlorat hela sin familj i en olycka, hans psyke hamnade på nivån hos en 6-åring, men kanske var fake news, idk.
Citera
2022-12-17, 14:10
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pesetas
Undra hur många sådana här monster det strövar omkring på våra gator. Tycker de flesta ser ut som din beskrivning.

Våra barn har förmodligen varit i närheten av sådana här negrer fler än en gång den här månaden eftersom vi har NOLL KOLL på vad vi har släppt in för jävla undermänniskor de senaste decennierna.

Vad rogivande att sin dotter kan bli brutalt våldtagen och misshandlad till en grönsak när hon är på väg hem från skolan vilken jävla dag som helst.

Tack så mycket till alla kulturmarxistiska missfoster.
Senast redigerad av Tuor 2022-12-17 kl. 14:14.
Citera
2022-12-17, 14:12
Medlem
Är det någon medicinsk kunnig eller hobbyläkare som vågar spekulera kring flickans framtida möjligheter att bli bättre? Är tillstånden permanent eller har hon chanser att förbättras, och i så fall på vilka sätt?

Hoppas innerligt att hon med tiden blir bättre igen.
Citera
2022-12-17, 14:12
Medlem
Svensken är en efterbliven idiotvarelse. Värst är alla WT som skriker i varje kommentarsfält: "Utvisa!"

Har det inte gått upp för er jävla mongon att släpper man ut sådana här bestar igen, i Sverige eller utomlands, att de kommer att fortsätta sina brott? Även om de slutar med det, tycker ni att dessa bestar förtjänar leva ett bra liv igen, när de förstört andra människors liv? Jävla CP-svenskar. Ni äcklar mig era undermänniskor (Jag är tyvärr själv svensk).

Den här apan ska ha dödsstraff om allt hade fungerat som det ska, inte utvisas, få psykvård osv.
Citera
2022-12-17, 14:13
Medlem
Som tidigare sagt: att han "är 15 år" betyder att han är minst 15 år.

Intressant att se var åldern hamnar om man väljer mittpunkten på intervallet. Och vad påföljden därmed skulle bli.
Citera
2022-12-17, 14:13
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Tragiskt oavsett. Jag läste om en kille som förlorat hela sin familj i en olycka, hans psyke hamnade på nivån hos en 6-åring, men kanske var fake news, idk.

Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Är det någon medicinsk kunnig eller hobbyläkare som vågar spekulera kring flickans framtida möjligheter att bli bättre? Är tillstånden permanent eller har hon chanser att förbättras, och i så fall på vilka sätt?

Hoppas innerligt att hon med tiden blir bättre igen.

Ingen aning, han kanske fick någon PTSD eller något liknande. Luna har fysiska skador på hjärnan. Hjärnan hos barn är väldigt plastisk och kan kompensera för förlorad funktion men är den för skadad så är det kört.

Jag misstänker att hon låg livlös tag. Tar ju bara några min innan hjärnan skadas såvida den ej får syre.

Läste någonstans att de förbättringar som sker efter en hjärnskada sker inom 6-9 mån efter skadan. Efter det tidsintervallet är det kört. Det gällde dock vuxna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in