2022-12-17, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Ska man försöka vända på den här hemska utvecklingen gäller det och ta dom redan i förskolan. Redan där kan man se vilka som kan hamna snett i livet när dom kommer upp i åldern.

Sanktionerar man sådant kommer de bara rikta in sig på barn till föräldrar som är kritiska till sådant här, vilket de redan idag gör men mer diskret.
Citera
2022-12-17, 19:17
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Hur mycket kommer Abdul (eller vad han hette) att kosta oss i form av kriminalvård? Skulle vi inte tjäna multum på invandringen?

O så hade vi en rikspolischef, som säger att man ska tänka ur GM's perspektiv, vad har han varit med om? Vilket trauma har han gått igenom? Som Dan Eliasson uttryckte sig ang. IKEA-morden.

Inte konstigt att det är som det är!

Troligtvis kommer han vara en av de dyrast inlåsta i hela Sverige. Rättspsykiatrisk vård kostar en helvetes massa pengar. Sen är han under 18, så det lär väl bli en jävla massa extrakostnader på det. .

Nån som har en susning om.det finns nån som kommer kosta mer varje dag? Vi har ju ingen Breivik i Sverige.

Niclas Löfdahl hade väl egen avdelning i Växjö ett tag va?

Negern kommer nog gå till historien som Sveriges dyraste i förvar under sin livstid. Bra jobbat att ge honom uppehållstillstånd.
Citera
2022-12-17, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Tittar man på vilka som utsätts för detta brutala sexuella våld, så är det uteslutande svenska flickor och kvinnor. Och förövarna för dessa överfallsvåldtkter, gruppvåldtäkter är nästan alltid män med flyktingbakgrund, med några få undantag.

En stor del beror på att svenska tjejer ses som horor och lösaktiga hos de här inividerna, tjejerna har ett mindre värde. Det är för att de här männen betraktar kvinnor utan slöja som mindre värda. Slöjan borde förbjudas i Sverige då den skapar ett första och andralag bland kvinnor. Den smutskastar alla tjejer som inte bär slöja. Och därmed blir de lämpliga offer för såna övarfall.

När blev en kvinna bärandes slöja våldagen på gatan senast? Har aldrig skett. För de anses rena hose de här förövarna. Svenska tjejer som Luna anses vara legitima offer. Beakta att jag pratar om förövarna nu, som utför dåden. Inte alla flyktingar.

Det är en sorglig utveckling vi har i landet. Snart blir alla tvungna att ha slöja på sig.

Angående just det här fallet har föräldrarna inget i landet att göra. Dom skall ut som tog hit fanskapet och dessutom ljög om hans ålder.
Citera
2022-12-17, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Troligtvis kommer han vara en av de dyrast inlåsta i hela Sverige. Rättspsykiatrisk vård kostar en helvetes massa pengar. Sen är han under 18, så det lär väl bli en jävla massa extrakostnader på det. .

Nån som har en susning om.det finns nån som kommer kosta mer varje dag? Vi har ju ingen Breivik i Sverige.

Niclas Löfdahl hade väl egen avdelning i Växjö ett tag va?

Negern kommer nog gå till historien som Sveriges dyraste i förvar under sin livstid. Bra jobbat att ge honom uppehållstillstånd.
Jag funderar på att göra ett granskande reportage om Abdul o vad han kostat/kommer att kosta, både ekonomiskt o i form av de men o skador som flickan fick!
Citera
2022-12-17, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Sverige är fortfarande ett tryggt land. Risken att utsättas för den här typen av brott är fortfarande mikroskopiskt liten, eftersom det bara är någon promille av invandrarna som ställer till med skit.

Du hoppas att mina barn utsätts för samma behandling som Luna på grund av den åsikt jag har. Om det kommer fram att Lunas pappa skulle ha samma åsikt som jag så skulle du med den logiken alltså tycka att det var bra att Luna utsattes för det hon utsattes för. Korrekt?

Ja det hoppas jag!

Din andra logik eller frågeställning stämmer inte riktigt..men antar att det är för du saknar celler i hjärnkontoret...kan du inte bara ta ditt liv..eller bättre! hoppas jag springer dig nån dag.
Citera
2022-12-17, 19:27
Medlem
Rasseltasss avatar
Den här historien visat varför gränser är nödvändiga och viktiga. Att värna gränser är något positivt som skapar säkerhet och frihet.

Det är därför globalisterna står handfallna inför denna flickas öde och bara önskar att hon kunde försvinna.
Citera
2022-12-17, 19:35
Medlem
Stackars flicka. Våldtäkt kan verkligen förstöra för en del tjejer. Spyr av tanken om vilka män de som gör detta. Helt sjukt asså. Är man så jävla ful och ocharmig kan man hålla sig till handtrallan.
Citera
2022-12-17, 19:36
Medlem
0.999...s avatar
Fy fan vad illa man mår när man läser sånt här. Allt detta för en importerad horunge kombinerat med svensk undfallenhet.

En ung flickas liv totalt förstört och närstående samt övrig släkt kastade in i en mardröm.
Citera
2022-12-17, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Ja det hoppas jag!

Din andra logik eller frågeställning stämmer inte riktigt..men antar att det är för du saknar celler i hjärnkontoret...kan du inte bara ta ditt liv..eller bättre! hoppas jag springer dig nån dag.
Eller ännu bättre, att du springer på något av mina barn någon dag, så att du kan våldta och misshandla det mycket grovt. Då skulle du verkligen gett mig vad jag förtjänar för att jag sympatiserade med denne pojke. Eller hur?
Citera
2022-12-17, 19:47
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Familjen borde utvisas. Och killen borde bli fysisk straffad med amputationer av väl valda delar av sin kropp. Och alla ansvariga på skolan och socialtjänst som visste om det borde slängas i fängelse för medhjälp till det här.

EDIT: Familjens döttrar borde utsättas för samma sak som Luna utsattes för. Sådana här människor förstår inget annat språk än våld. Börjar man utsätta familjerna för samma saker som deras söner begår mot andra kommer snart de flesta brott som begås av invandrare att försvinna.
Man kan sätta han i ett ryskt fängelse för resten av livet. De fängelserna är stenhårda. Man märker verkligen hur nedbrutna alla som sitter där är.

Föräldrarna vägrade hjälpa till i socialens utredning så de är direkt ansvariga till detta. Självklart ska de utvisas på heltid samt betala skadestånd.

Hoppas någon startar en insamling till flickan. Ifall Bali löste 2 miljoner till pojkarna från Solnatortyren så kan vi nog lätt skrapa ihop 4-5 millar till flickan. Helt sjukt det som kommer fram nu. Och än har ingen rättvisa skepts.
Citera
2022-12-17, 19:47
Medlem
-Hengpung-s avatar
Det bör vara skottpengar på sådana som Etiopiermonstret. Stackars Luna.
Citera
2022-12-17, 19:53
Bannlyst
Föräldrarna har ju ljugit om apans ålder, enligt Tidöavtalet ska man kunna utvisas om man ljuger när man söker asyl.
Upp till bevis nu SD och se till att kasta ut familjen ur Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in