2022-12-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draklust
Hoppas han avrättas. Det är inte mer än rätt, vilket jävla kräk. Men först ska han få isolerad i ett par år med vetskapen om han ska bli det, dröm senario jag vet..

Och hoppas hon får dödshjälp om hon själv vill det.
Det är inte bara hanhundar som behöver kastreras
Citera
2022-12-17, 16:15
Medlem
Tintinikongos avatar
Det här är det jävligaste sedan Engla och Ebba Åkerlund. Satans sjuklöver-röstare har blod på sina händer.
Citera
2022-12-17, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Det här är det jävligaste sedan Engla och Ebba Åkerlund. Satans sjuklöver-röstare har blod på sina händer.
Kan tänka mig det är många föräldrar i vårt avlånga land som får frågor av sina barn varför den här flickan utsattes för det här av en ung kille.
Citera
2022-12-17, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeerDoe
Ett sådant här offer är tillräckligt för att ifrågasätta hela migrationshärvan i min mening.
Det jobbiga är att vi har tusentals liknande incidenter i olika grader, men fortfarande tycker folk att det är befogat.

Hela det här med Luna är otäckt, förövaren kommer snart vara ute från psyket.
Klocka bidrag och myriader av stödbehov, samtidigt som han fritt rör sig igen i samhället bland dina barn.
Framöver är han säkert någon influencer eller tom politiker på kommunalnivå.

Jag håller med dig helt o hållet.

Jag hade velat införa dödsstraff för sådana här solklara fall och även strypa invandringen helt och hållet.

Jag funderar på att bli en torped a la Charles Bronson i death wish.
Citera
2022-12-17, 16:23
Medlem
Ska man försöka vända på den här hemska utvecklingen gäller det och ta dom redan i förskolan. Redan där kan man se vilka som kan hamna snett i livet när dom kommer upp i åldern.
Citera
2022-12-17, 16:24
Medlem
I såna här fall önskar jag innerligt att svenska fängelsen var precis som i många andra länder.
I de större amerikanska fängelsena hade den här killen blivit torterad, misshandlad, våldtagen. Han hade tillslut fått spendera all resterande tid i isolering.
Han är uppenbarligen störd och bör avrättas.
Att min skatt ska gå till att vårda en sån här människa....fyfan
Citera
2022-12-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Du inser att han gjorde detta eftersom han inte förstod bättre? Pojken kan inte hjälpa han han lider av empatistörning. Det är synd om honom också.

Vad är det för jävla kommentar? Du använder ordet "pojke" för att förminska det hela. Hans ansikte ska tryckas mot ett bastuaggregat.
Citera
2022-12-17, 16:28
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccraigg
I såna här fall önskar jag innerligt att svenska fängelsen var precis som i många andra länder.
I de större amerikanska fängelsena hade den här killen blivit torterad, misshandlad, våldtagen. Han hade tillslut fått spendera all resterande tid i isolering.

Ja jag kan på riktigt bli provocerad av tanken på all god och vällagad mat han får! De har egen kock! Och säkert sköna sängar som de får hjälp att bädda. Tv med många kanaler, chips och melodifestivalen…
Citera
2022-12-17, 16:31
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccraigg

Japp det är verkligen stort grattis till alla skattebetalare.

Jag undrar hur mycket denna guldklimpsneger kommer att kosta att hållas vid liv? Jag läste någonstans om 200 000 i månaden.

Fatta hur jävla knullade vi svenskar är

I andra länder så hade en revolution varit ett faktum för 10 år sedan.
Citera
2022-12-17, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Du inser att han gjorde detta eftersom han inte förstod bättre? Pojken kan inte hjälpa han han lider av empatistörning. Det är synd om honom också.
Varför tror du att han inte förstod bättre? Känns som att du tog det rakt ut luften. En 15-åring borde förstå att man inte får skada en annan människa på det sättet.
Citera
2022-12-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Svensk socialtjänst tillsammans med ”pojken” afrikanska föräldrar gjorde såhär då signalerna började visa sig om ”pojken”

” Pojken har också träffat psykologer och kommunens habiliteringsteam för att få hjälp. Men när hans föräldrar inte ville medverka i utredning konstaterade socialtjänsten att de ”inte fann skäl att utreda mot föräldrarnas vilja”.

Man kokar fan när man läser sånt här och det enda dom där s**ans akademikerna gaggar om är hur j**vla välutbildade och kompetenta dom är.

Det börjar fan bli dags för lite jävla wt-kompetens snart = Ett max Två brev. Fortfarande obesvarat efter 14dgr > åk hem till familjen, sparka in dörrn, skicka på pappan en pungspark och släpa ut ungen i öronen.

Vad ska vi med massa "välutbildat" folk till som kostar 60-tusen i månaden när det bara lallas runt. Hälften av alla jävla sammhällsproblem kan lösas av en jubelidiot om den bara har normal initiativförmåga/drivkraft.

Det är så jävla lamt rakt igenom hela det offentliga sverige bland alla dessa välutbildade-clowner.
Citera
2022-12-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroBlindTerry
Vad är det för jävla kommentar? Du använder ordet "pojke" för att förminska det hela. Hans ansikte ska tryckas mot ett bastuaggregat.
I min värld är en 15 åring en pojke. Denne pojke kunde rå lika lite för att han utförde brottet som flickan kunde rå för att hon utsattes för det, det var bara ren otur från början till slut. Båda dessa barn är bara offer för naturens hänsynslös omständigheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in