2026-09-17, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Varför slösa oerhörda mängder samhällsresurser på en korkad sexualsadist och våldtäktsman som aldrig kommer att bli varken smartare eller bete sig mindre negeraktigt ?
Han skulle aldrig befunnit sig i detta land överhuvudtaget .

Avliva eller skicka hem honom till den kontinent där han smälter in i mängden bland alla andra lågbegåvade och impulsstyrda halvapor .

Att du pjoskar med monstret säger en hel del om dig , du är ju inne på samma linje som de tjänstemän och soctanter som tystade ner monstrets upprepade överfall mot kvinnor tills det inte gick att hålla locket på efter Luna-överfallet .

https://www.youtube.com/watch?v=8H80j6d0DQk

Om det skall vara någon mening med att diskutera ett inlägg jag skrev för över 1 år sedan så kan det vara en bra idé att försöka hålla sig lite sansad och saklig...

Jag ser inget anmärkningsvärt i att påtala vilken "kapacitet" eller svårigheter ett barn har, som dessutom har funktionsnedsättningar och psykiska problem. Det vet/förstår ju alla, även du. Skillnaden här är att han begått ett fruktansvärt brott, vilket gör att alla möjliga känslor bubblar upp hos oss. Det är ju detta som gör att man inte är lyhörd, och får svårt att hålla sig saklig och objektiv. Det är precis det som sker i vårt samtal här/nu. Med andra ord så är det inte jag som är "problemet" eller jag som "pjoskar med gärningsmannen". Det enda jag gör är ju att påtala något som är självklart.

/Om du tar avstamp i detta, och läser det jag skrivit i tidigare inlägg, vad tänker du då?
Citera
2026-09-19, 15:04
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Om det skall vara någon mening med att diskutera ett inlägg jag skrev för över 1 år sedan så kan det vara en bra idé att försöka hålla sig lite sansad och saklig...

Jag ser inget anmärkningsvärt i att påtala vilken "kapacitet" eller svårigheter ett barn har, som dessutom har funktionsnedsättningar och psykiska problem. Det vet/förstår ju alla, även du. Skillnaden här är att han begått ett fruktansvärt brott, vilket gör att alla möjliga känslor bubblar upp hos oss. Det är ju detta som gör att man inte är lyhörd, och får svårt att hålla sig saklig och objektiv. Det är precis det som sker i vårt samtal här/nu. Med andra ord så är det inte jag som är "problemet" eller jag som "pjoskar med gärningsmannen". Det enda jag gör är ju att påtala något som är självklart.

/Om du tar avstamp i detta, och läser det jag skrivit i tidigare inlägg, vad tänker du då?
Det du kallar för funktionsnedsättning och psykiska problem kallar andra för " en typisk afrikan" .
Stora delar av Afrika är på hans nivå och därför ser deras siamhällen ut därefter , att vi i västvärlden tycker att ett sådant beteende är fel förändrar varken honom eller hans gelikar , de bryr sig helt enkelt inte.
Du framstår som vad som på detta forumbenämns som " fjolla " , "cuck" eller "betahanne" eftersom du försöker relativisera vad våldtäktsmonstret gjort genom att skylla på allt utom hans eget ansvar .
Senast redigerad av sealstryper 2026-09-19 kl. 15:53.
Citera
2026-09-20, 04:01
Medlem
tramsebyxans avatar
Det är ju det här ni har röstat på. Inte bara en gång, utan flera.
Citera
2026-09-20, 10:10
Medlem
Vilka är de ansvariga på socialtjänsten? Detta hade ju kunnat hindrats om de gjort sitt jobb efter första överfallet.

Vilka är de ansvariga cheferna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in