Citat:
Ursprungligen postat av
rosa_humla
Tycker snarare det är Löfving och ÖB som ska ifrågasättas, själv har jag enbart positivt att säga om Linda från de tillfällen då jag träffat henne i tjänsten.
Konstigt att felet alltid ska landa på den som personen är otrogen med, i det här fallet har vi Löfving som verkar uppträda tvivelaktigt på flera sätt (både i form av någon typ av stamning och i sitt omdöme vid rekrytering) samt en av landets högsta chefer (ÖB) som ingår en otrohetsaffär och utsätter landet för risk iom detta, sanslösa säkerhetsrisker av några som helt klart borde veta bättre och man undrar om intellektet inte räcker längre än könet. LS är väl fri att ha relation med vem hon behagar, hon är väl varken gift eller sambo? Dessutom kan jag tänka mig att det inte är helt lätt att hitta potentiella dejter med hennes yrkesroll.
Så du tycker att när Linda Staaf först låter sig inledas i en relation med Mats Löfving vilket kraschar hans äktenskap och senare gör samma sak med ÖB gör rätt?
De flesta kvinnor jag känner vill inte vara med och krascha familjer. De drar sig undan.
Att dessutom Linda Staaf verkar ha haft både Mats Löfving och ÖB i sängen under samma tidsperiod (men kanske inte samma dag?) verkar lite förvånande. I november 2021 flyttade ÖB hemifrån, samtidigt anmälde Linda Staaf Mats Löfving för trakasserier. Men hennes förhållande med ÖB sägs ha pågått i flera år, han var hennes mentor…