2022-12-02, 22:23
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nu gossar du runt i krumbukter.
Uppklarningsfrekvensen är låg med dagens lagstiftning och bygger på att barnen redan ska vara skadade. De ska också kunna vittna på ett sådant sätt som små barn inte kan. Därmed saknar de nödvändig trovärdighet mot en luttrad pedofil.
Det du vill är svart och vitt, det Dumpen vill och agerar för är skydd för barnen och att Sveriges ledare jobbar för en bättre lagstiftning för allas våra barn.
Säg vem härinne som inte vill att barnen ska skyddas mot sexuella övergrepp?
Vem mera än Eskalera?

Tvärtom, håll dig till sak istället för att anklaga. Du spär enbart på den bild av det svart/vitt som jag talar om. Det jag skriver är högst relevant om man ser saker och ting ur fler perspektiv och inte enbart ur Dumpens utan ur rättsväsendet också.

Du får det att låta som att alla som är kritiska mot Dumpens metoder/intentioner är för pedofiler...
Citera
2022-12-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Tvärtom, håll dig till sak istället för att anklaga. Du spär enbart på den bild av det svart/vitt som jag talar om. Det jag skriver är högst relevant om man ser saker och ting ur fler perspektiv och inte enbart ur Dumpens utan ur rättsväsendet också.

Du får det att låta som att alla som är kritiska mot Dumpens metoder/intentioner är för pedofiler...
Hålla mig till sak?
Att vuxna män vill penetrera små barn?!
Det är och ska aldrig vara ok.
Citera
2022-12-02, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar

Jag fick hedersomnämnande. Bevisar att jag gör något rätt. Men tyvärr är nästan alla som kritiserar Dumpen avstängda. Det är ett mysterium
Citera
2022-12-02, 22:48
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Hålla mig till sak?
Att vuxna män vill penetrera små barn?!
Det är och ska aldrig vara ok.

Nej, varför skulle det vara det?
Citera
2022-12-02, 22:50
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Jag är inte så säker på att hon tänkt att göra det som Dumpen påstår att hon tänkt göra. Kollat på hennes bilder och hon verkar genuint älska sin son. Jag tror snarare att hon, i desperation efter pengar, ville hitta en pedofil som ville betala pengar för att våldta hennes barn och sen utpressa honom.

Sjukt? Ja. Men inte i närheten av så sjukt som Dumpen påstår att hon skulle göra.

Detta styrks av att hon på Facebook skriver i stil med "Vänta bara till sanningen kommer fram. Ni kommer framstå som dumma."

Allt är möjligt. Oavsett utpressning eller det som dumpen gör gällande utsätter hon sin son för stor fara oavsett
Citera
2022-12-02, 22:51
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Jag tycker det är skitkul att hon biter ifrån till idioterna som känner sig tvungna att kontakta henne där.

Och med det menar jag att hon inte är den enda förkastliga i sammanhanget. Häng ut henne och låt henne förlora allt om det stämmer att hon har försökt sälja sitt barn. Men nedlåt er inte till att begå brott själva genom att ofreda och hota.

Eller gör det förresten, så att jag får mer galenskap att gotta mig i.

Hehe. Ja cirkusen drar verkligen igång. Galenskap är verklig unik i sin humor
Citera
2022-12-02, 22:55
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Jag är inte så säker på att hon tänkt att göra det som Dumpen påstår att hon tänkt göra. Kollat på hennes bilder och hon verkar genuint älska sin son. Jag tror snarare att hon, i desperation efter pengar, ville hitta en pedofil som ville betala pengar för att våldta hennes barn och sen utpressa honom.

Sjukt? Ja. Men inte i närheten av så sjukt som Dumpen påstår att hon skulle göra.

Detta styrks av att hon på Facebook skriver i stil med "Vänta bara till sanningen kommer fram. Ni kommer framstå som dumma."

Hon kan ju alltid hävda detta. Frågan är hur hennes utsaga ska kunna bevisas.
Citera
2022-12-02, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Det är det här jag påpekat hela tiden. Helt jävla uppenbart för en som kan tänka själv och inte låter sitt sinne fördunklas av pöbelns kollektiva reptilhjärna.
Från Cambridge också. Han gjorde sin research och due dilligence. Men Dumpenanhängare kan inte förlika sig med faktumet.
Citera
2022-12-02, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Pedofilsnacket får du ta med någon annan.
49åringen tog knappast kontakt för att hjälpa barnet med läxorna.
Haha nej det har du med största sannolikhet rätt i. Du måste dock medge att "barnet" inte kommunicerar passivt eller undvikande.
Citera
2022-12-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Ett barn kan inte vara pådrivande. Lägg ner dina försök att legitimera pedofili nu. Du är pinsam.
Det måste vara en av trådens bästa tankevurpor haha
Citera
2022-12-02, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Du är en sjuk jävel du. Dumpen finns tack vare att såna som tänker som du din vidriga psykopatpedofil. Du har SKAPAT behovet av Dumpen.
Jisses.. glöm inte att andas också.
Citera
2022-12-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Jo de har rättigheter, rätten att låta bli att förgripa sig, antasta och begå övergrepp. Så fort de gör det, kukbilder, sexuella frågor osv räcker, så får de stå sitt kast.
Jag hoppas innerligt att du aldrig får ansvaret att uppfostra egna eller andras barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in