2022-12-02, 15:50
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
När två så vackra damer inkommer med en begäran så bugar jag så klart! Varse god!

Dom Tingsrätten:
https://anonfiles.com/A4F2xcK9ye/Attunda_tingsr_tt_B_4451-22_Dom_20221201_pdf

FUP (Förundersökningsprotokoll, dvs polisutredningen)
https://anonfiles.com/J4F4xeKeyb/M_rstag_ddan_-_FUP_rar

Så här tror jag att våldtäkten som MammaKarin3 (Dumpen) triggade kan ha ägt rum. Tror att han hämtat inspiration från sina filmer:

Jag tror inte att han penetrerade flickan med kuken. Han använde nog henne som runk-redskap. Tryckte kuken mot flickans slida och anus. Använde lite leksaker på henne. Samtidigt som han masturberade. Jag tror att han avslutade genom att hålla fast hennes huvud och spruta in i hennes mun medan hon skrek.

Observera det som står i domen att de misstänker vaginala och anala samlag. Men samtidigt att det nedan står att det inte kräver att du ska ha varit inne. Du tränger inte in i en 2-åring med 17cm kuk utan att lämna ordentliga spår efter dig. Flickan var dessutom halv filippinsk, med andra ord säkert späd för sin ålder.

Tackar för fup och dom!
Citera
2022-12-02, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Oj. Pedofilernas äldsta argument.
Du ser en vuxen ta kontakt med ett barn i syfte att ha sex med barnet.
Det är ett barn.
Den kontakten ska en vuxen aldrig ta.
Jag ser en vuxen ta kontakt med ett barn, men ser också "barnet" föreslå träff, inte den vuxne. "Barnet" är tydligt med sina intentioner direkt.

Pådrivande i mina ögon.
Citera
2022-12-02, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den vuxne fattar alltså inte att den är vuxnas plikt att neka kontakt med barn i sexuellt syfte.
Det borde hen fatta ja. Säger bara en enda sak - i förevisad chat är det inte gäddan som säger att hen vill ses. Det är "barnet" som för det på tal.
Citera
2022-12-02, 16:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Empatistörning ligger nära till hands eftersom hon fortfarande har sin Facebook öppen med bilder på sitt barn så att alla med tveksam dragning till just barn kan se detta barn och fantisera över vad mamma lärt honom att göra
Det är ett tecken på störning, att hon har Facebook öppet med alla bilder efter det som hänt är underligt.

Citat:
Mamman verkar dessutom helt oförstående till kritiken och att alla som kopplat samman Dumpen med henne dessutom nu vet att hon producerar egen porr och detta under samma namn som det som används för att visa bilder på familjeliv
Det är sannerligen en gränslöshet hon lider av. Men nog lutar det åt att hon helt klart är svagbegåvad på något sätt?
Citera
2022-12-02, 16:09
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag ser en vuxen ta kontakt med ett barn, men ser också "barnet" föreslå träff, inte den vuxne. "Barnet" är tydligt med sina intentioner direkt.

Pådrivande i mina ögon.

Ett barn kan inte vara pådrivande. Lägg ner dina försök att legitimera pedofili nu. Du är pinsam.
Citera
2022-12-02, 16:13
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det borde hen fatta ja. Säger bara en enda sak - i förevisad chat är det inte gäddan som säger att hen vill ses. Det är "barnet" som för det på tal.
Pedofilsnacket får du ta med någon annan.
49åringen tog knappast kontakt för att hjälpa barnet med läxorna.
Citera
2022-12-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det är ett tecken på störning, att hon har Facebook öppet med alla bilder efter det som hänt är underligt.

Det är sannerligen en gränslöshet hon lider av. Men nog lutar det åt att hon helt klart är svagbegåvad på något sätt?
Hon är inte var det sker ut som klassad som utvecklingsstörd eftersom hon gått i vanlig skola och har ett vanligt arbete , dock är de som ligger på nedre gränsen av normal begåvning inte direkt några ljus
Citera
2022-12-02, 16:16
Medlem
sandyhells avatar
Ur domen: "Mot slutet av chatten skriver ”Mamma Karin” att Henrik Ekholm ska ”tvinga in den” i
målsäganden och frågar om han klarar att göra så mot målsäganden och att målsäganden kommer
skrika mycket.". Anstiftan till våldtäkt i min mening. Är det klarlagt att Mammakarin är dumpens fiskare?
Citera
2022-12-02, 16:19
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Jag orkar inte med att hongäddan tjafsar med folk på sin Facebook om Dumpen. Hon tycker att alla som pratar om hennes pedofili framstår som barnsliga och patetiska idioter, och att ”min son har mer iq än dig”. Fattar att det är x antal störningar det rör sig om men oavsett vad så spyr jag verkligen.
Citera
2022-12-02, 16:56
Medlem
carltellin88s avatar
Att privatpersoner jagar brottslingar är helt ok, men inte att hänga ut dem på nätet. Brottslingar skall dömas i domstol, inte på nätet. Hade de varit seriösa så hade de nöjt sig med att polisanmäla. Detta skulle sedan lett till husransakan där man kunde hittat bevis i telefon och dator.
Citera
2022-12-02, 16:59
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carltellin88
Att privatpersoner jagar brottslingar är helt ok, men inte att hänga ut dem på nätet. Brottslingar skall dömas i domstol, inte på nätet. Hade de varit seriösa så hade de nöjt sig med att polisanmäla. Detta skulle sedan lett till husransakan där man kunde hittat bevis i telefon och dator.
Nej det skulle i de flesta fall inte leda till husrannsakan.
Polisen blir kontaktat av Dumpen men polisen är inte alltid intresserad.
När det gäller chattar och möten som gjorts med Dumpens fiskare så är det inte ett brott ännu.
Citera
2022-12-02, 17:15
Avslutad
Citat:
Kan du inte dominera så. snälla. bara dra
Vad har man för grandios självbild med en sådan kommentar plus en sådan fethet. Till skillnad från många andra gäddor och om min intuition stämmer så är denna gädda riktigt farlig.
Enligt mig en typisk person som kan mörda och som måhända redan har en historia bakom sig av grova brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in