2022-11-29, 09:45
Medlem
FindAways avatar
Han är genuin, inget snack om den saken. Säger vad han tänker "utom vem Palmemördaren är" han är ingen jävla diva, klär sej som han skulle gå ut och skjuta älg, helt enkelt en man vi behöver som inte är tillgjord.
Han är påläst, och klok, detta är min alldeles personliga uppfattning, trotts att han är SÅSSE vilket drar ner betyget en aning.
Citera
2022-11-29, 12:25
Medlem
Ollonets avatar
Han vet hur ska spela för att gå hem hos Får skocken.Ta på sig lite skitiga kläder, peta in en snus och supa halva året och sen är man hemma.Man ska tro att här sitter en riktig arbetare med tjockt skinn i händerna och utsliten rygg.I själva verket är han en egenkär alkis som fått hybris av alla pengar han har tjänat på att skriva böcker.Och skriva böcker är för överklass kärringar och folk med låg arbetsmoral.
Citera
2022-11-29, 22:57
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergirl
Ska bli intressant att se honom ikväll 20:00 i tv4 i Malou möter.
Det var inte intressant. Bara tragiskt. Än en gång får vi höra om det påhittade självmordförsöket och se tårar då hans barn/barnbarn kommer på tal. GW är en fullständigt tom människa. Utan bekräftelse och uppmärksamhet är han absolut ingenting. För att få lite ro i sitt jagande efter okändas beundran tar han till sprit och tabletter samt skriver billig och usel kiosklitteratur. Han är allt igenom en försumbar och misslyckad existens som inte står ut med tanken på att en dag inte längre vara fånge i sitt bedrövliga elände. Som sagt, bara tragiskt.
Citera
2022-11-29, 23:39
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det var inte intressant. Bara tragiskt. Än en gång får vi höra om det påhittade självmordförsöket och se tårar då hans barn/barnbarn kommer på tal. GW är en fullständigt tom människa. Utan bekräftelse och uppmärksamhet är han absolut ingenting. För att få lite ro i sitt jagande efter okändas beundran tar han till sprit och tabletter samt skriver billig och usel kiosklitteratur. Han är allt igenom en försumbar och misslyckad existens som inte står ut med tanken på att en dag inte längre vara fånge i sitt bedrövliga elände. Som sagt, bara tragiskt.

Ha, Ha! Du verkar ju helt besatt av att prata skit om GW.

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=139700&threadid=3392 90

Varför? Sluta reta dig på hans framgångar och gå vidare
Citera
2022-11-29, 23:43
Medlem
flugornass avatar
Gubbjäveln är senil och upprepar samma sak år efter år.
När han uttalar sig så blir jag döv.
Han är inget mirakel i fråga om brott om 2022, han är körd.
Citera
2023-01-06, 15:05
Avslutad
GW:s galghumor vid stambordet på Operabaren – "Om jag skulle falla ned död, så äter du färdigt
lunchen och så sätter du upp notan på mitt konto och går härifrån, säger han bestämt."

Leif GW:s gåva till barnbarnet Malakai – värt 25 miljoner kronor. (Hela storyn hur GW ger bort allt)
https://www.expressen.se/nyheter/leif-gws-gava-till-barnbarnet-malakai-vart-25-miljoner/?referrer=todays-news
Citera
2023-01-06, 20:14
Medlem
Leif GW Persson är det största beviset på att klass inte går att köpas för pengar!
Citera
2023-01-22, 21:54
Medlem
GW har varit sjunkande länge i mina ögon men efter mobbingen av Edvard Blom så har den fläskiga "professorn" nått botten. Hur kan en person bli professor förresten utan att publicera en enda studie eller utan att handleda en enda doktorand?

Jag har gillat honom verkligen mycket förr om åren men numera är han tyvärr ett vrak i alla avseenden...
Citera
2023-01-22, 21:55
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
GW har varit sjunkande länge i mina ögon men efter mobbingen av Edvard Blom så har den fläskiga "professorn" nått botten. Hur kan en person bli professor förresten utan att publicera en enda studie eller utan att handleda en enda doktorand?

Jag har gillat honom verkligen mycket förr om åren men numera är han tyvärr ett vrak i alla avseenden...

Vaddå för mobbning?
Citera
2023-01-22, 22:44
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Vaddå för mobbning?

Han dissade Edward lite häromdagen när han pratade vin i aftonbladet. Var inte direkt mobbing utan en snabb liten diss...
Citera
2023-01-23, 08:31
Medlem
GW i Expressen:

"Blom har jag svårt för. Han är så självgod. Jag trodde han var påhittad. Det här är någon som Hasse och Tage hittat på, någon som har smitit från Mosebacke Monarki. Mosebackes tönt, Edward Blom. Men han var på riktigt."
Citera
2023-01-23, 08:54
Medlem
thaimans avatar
Hur orkar ni prata så mycket skit om någon ni inte känner.
Han är ett unikum, stenklar i skallen ,håller reda på datum och vet vad all skit i brottsvärlden handlar om.
Han skriver böcker som säljer som smör. Och har dessutom blivit förmögen på detta,
Skriv böcker lösbrottsproblem och sup i sexmånader ni som gnäller, då blir ni säkert förmögna ni också
Han har bara ett stort jävla fel,, HAN ÄR SÅSSE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in