2022-10-26, 18:34
Medlem
Kan tänka mig att det finns många färdigskrivna minnesartiklar och tv-inslag redo för den dagen han dör. Vilket borde vara vilken dag som helst nu.
Citera
2022-10-26, 20:21
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katjuscha
Kan tänka mig att det finns många färdigskrivna minnesartiklar och tv-inslag redo för den dagen han dör. Vilket borde vara vilken dag som helst nu.

Kändes som han skulle gå av pinn nu runt november i år, men vi får hoppas han lever några år till.
Citera
2022-10-29, 10:44
Medlem
Jenshalls avatar
TV4 måste bryta nu med hans gissningar. Han har ju i bästa fall i 1 av 10 ggr när han siar om utgången kring brott.
Citera
2022-11-02, 12:55
Medlem
GW lägger in en snus mitt under direktsändning.

https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/gw-om-snattande-polis-obegripligt-kommer-sannolikt-f%C3%A5-sparken/13799653
0:50

Har alkis-gubben inte fått lära sig hur man beter sig i direktsändning?

Vem lägger in en paj i direktsändning?
Citera
2022-11-02, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
TV4 måste bryta nu med hans gissningar. Han har ju i bästa fall i 1 av 10 ggr när han siar om utgången kring brott.

Fullständigt obegripligt varför TV4 fortsätter att ha med GW i morgonprogrammen. Han tillåts sitta och svamla och fabulera och programledarna törs inte ens ifrågasätta honom. De verkar snarare fjäska för den gamle mannen.
Citera
2022-11-02, 13:34
Medlem
gubbroras avatar
Citat:

Kan du vara hygglig och styrka din statistik

Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Fullständigt obegripligt varför TV4 fortsätter att ha med GW i morgonprogrammen. Han tillåts sitta och svamla och fabulera och programledarna törs inte ens ifrågasätta honom. De verkar snarare fjäska för den gamle mannen.

Vad menar du med att han fabulerar och vad vill du att dom ska ifrågasätta?
Citera
2022-11-02, 13:41
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Om man begriper tittarsiffrornas betydelse för en tv-kanal begriper man varför TV4 har med GW i morgonprogrammet. Mannen drar folk, så enkelt är det.

Och de fjäskar inte, de visar honom lite respekt bara. Som anständigt folk gör när de pratar med någon som kan och vet mer än de själva.
Citera
2022-11-02, 16:10
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunkarochSprutar

https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/gw-om-snattande-polis-obegripligt-kommer-sannolikt-f%C3%A5-sparken/13799653

Inte första gången som han gör så. Han brukar lägga in en snus i munnen och sedan ta ut den och ta en till snus efter det. Speciell så gjorde han när han var i längre sammanhang som i Veckans brott.
Citera
2022-11-06, 02:06
Medlem
Citat:

Ja, han har tyvärr passerat sitt bäst-före. Inte ofta han har rätt nu för tiden.
Citera
2022-11-06, 03:46
Medlem
Citat:
////

// GW är ju kung ju i TV tycker ej de behöver fjäska för honom var saklig och korrekt så blir det fin TV ändå . Kungen av TV ej riket som alla förstår hoppas jag .
Citera
2022-11-06, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunkarochSprutar

// Ser inget fel idet snus är fint .
Citera
2022-11-29, 07:24
Avstängd
Ska bli intressant att se honom ikväll 20:00 i tv4 i Malou möter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in