2022-11-23, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhis
Med 1% säkerhet är MH mördaren
Med 4% säkerhet är JJ mördaren
Med 95% säkerhet är (den som skjutsade JJ till McD ) mördaren!
Alla dina inlägg handlar om det här mordet. Sen början har du försökt lägga skulden på grannen. Varför?
Citera
2022-11-23, 12:06
Medlem
Raven666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Att JJ fortfarande nekar till brott förvånar mig inte. Det här kan hon med sin intelligens och sin charm ljuga sig ur (tror hon). Det som framkommit om henne och i §7:an visar enligt mig på en oroande narcissism. Lika självgod som Tischo (Wilmas baneman) som aldrig erkände någonting enligt dennes vänner (och inte bara avs brottet)

Du och psykiatern har helt olika uppfattning i frågan. Vem av er två tror du att jag litar mest på?
Citera
2022-11-23, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
Förstår fortfarande inte vad det har med saken att göra. Du kanske tänker att om hon ljuger om sina betyg, så ljuger hon om allt ? Jag har också ljugit en gång , men jag ljuger absolut inte om allt . Jag tror att hon är skyldig , och att hon ljuger när hon säger att hon är oskyldig........men hennes betyg ???

Verkligen. Ännu en irrelevant sak folk hakar upp sig på. Dels så är det subjektivt vad "goda betyg" är. För vissa innebär det i det närmaste högsta betyg, för andra att de tillhör den bättre halvan av klassen och för vissa att de inte har några underkända kurser. Så svårt att dra en slutsats om vad en lögn är i sammanhanget. Och även OM det gick så är det inte relevant för fallet.
Citera
2022-11-23, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Sådan tur att polisen förmodligen har bevis för att båda deltog då.

Haha kolla mitt första inlägg så förstår du att jag inte har sagt något annat heller. Men imbeciller som du kanske borde lära sig att läsa innan du svarar folk.

Altså vad händer med denna tråden folk är ju fullständig bakom flötet ni läser ju inte ens inläggen och hugger utan ens veta vad ursrpungs inlägget handlar om. Denna tråden har ju gått överstyr utan dess like.
Citera
2022-11-23, 12:15
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosen1986
https://www.smt.se/2022-11-23/leif-gw-perssons-oro-maste-finnas-betydande-oklarheter
Jag kunde inte läsa allt, då jag inte är prenumerant. Går GW in på ev anledningar till att obduktionsrapporten dröjer, såsom svar från NFC på analyser, ev håranalys?
Citera
2022-11-23, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Jag kunde inte läsa allt, då jag inte är prenumerant. Går GW in på ev anledningar till att obduktionsrapporten dröjer, såsom svar från NFC på analyser, ev håranalys?

Inte vad jag såg, men läste bara snabbt!
Citera
2022-11-23, 12:17
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Alla dina inlägg handlar om det här mordet. Sen början har du försökt lägga skulden på grannen. Varför?
2 alternativ:
1, vän, hemligt förälskad, stalker till en av GM (troligen JJ)

2, har något agg emot grannen.

om alternativ 1, så kommer vederbörande efter fällande dom att lägga all sin vakna tid på "victimblaming" dvs lägga all skuld på offret i fråga och helgonförklara GM.

Brukar finnas minst 1 i alla stora mordfallstrådar.
Citera
2022-11-23, 12:21
Medlem
[quote=Nordbaggis|82460351]
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan1212
Min poäng var att det låter väldigt osannolikt att hon inte registrerar dunsarna, men hon ska ha hört att T lämnar lägenheten.

Vad är det för fel på detta forum? Jag har inte citerat mig själv alls, men det är mitt nick som dyker upp.

Som sagt jag har sovit igenom dunsar,fester,festivaler,bilar osv som står bara nån meter från tält och fullvarvat osv,folk som har kört huligantuter i örat på mig för de vill väcka mig. Vissa gånger har jag druckit mindre mängd andra gånger mer. Som sagt jag skulle lätt kunna sova igenom dunsar som är bredvid mitt huvud. om jag hade druckit alkohol. Jag säger inte att tjejen har gjort det jag säger bara att i min värld så är detta inte något som skulle höjja mina ögonbryn det minsta om hon skulle lyckats sova igenom det.

Nu tror jag ju inte det har hänt i detta fallet men jag skulle heller inte bli förvånad om hon har/hadde lyckats sovit igenom detta. . Så nu kanske alla fattar vad jag menar.
Citera
2022-11-23, 12:21
Medlem
Spotlifes avatar
Tove var en omtänksam person och när hennes nära vänner blir hotade på ett obehagligt sätt så berör det nog Tove på djupet. Därför konfronterar Tove JJ på Nöjet om varför JJ bråkar med en av hennes yngre vänner och hotar att avslöja något om vännens påstådda otrohet.

Vännen blir utom sig och känner sin relation till pojkvännen hotad, detta berättar hon senare för Tove som beger sig ut till Nöjet för att se om hon träffar på vännen på vägen eller kan reda upp situationen.
Vid Nöjet träffar hon på JJ senare på kvällen och då konfronterar Tove genast JJ med frågan, varför trakasserar du min vän?
Så gissar jag att upptakten till bråket på Nöjet kan ha gått till. Finns det något som talar emot det förloppet?
Citera
2022-11-23, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel

Håranalys? I syfte att kartlägga ev droger då menar du. Nej GW hade väl ingen teori, mer än att det är märkligt.
Men, det är verkligen inte alltid det går så snabbt som GW önskar.
Citera
2022-11-23, 12:25
Bannlyst
Här har vi 2 snarlika uppgifter från 2 av varandra till synes oberoende skribenter, finns det några vittnen här som kan bekräfta detta?

Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Flera vittnen på nöjet ska ha sett JJ få ett smärre utbrott, "hon (TT) ska alltid förstöra, nu räcker det osv" att hon tog MH i armen och gick iväg med henne... För att antagligen smida planer hur de ska lura hem TT till JJ för att mörda henne....

Citat:
Ursprungligen postat av S.V.E.R.I.G.E
Enligt rykten ska JJ ha sagt något i stil med ”nu jävlar ska hon få, den jäveln” på nöjet. Om det nu stämmer känns det som att det var hat som drev henne.
Citera
2022-11-23, 12:30
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Håranalys? I syfte att kartlägga ev droger då menar du. Nej GW hade väl ingen teori, mer än att det är märkligt.
Men, det är verkligen inte alltid det går så snabbt som GW önskar.
Ja, det var min tanke, även om jag inte tror att det är aktuellt. Jag menar närmast att svar från NFC brukar ta lång tid och OM det skulle röra sig om håranalys, tar det än längre tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in