2022-10-17, 18:44
Medlem
Blev ett besök även på lördagen, ca 19:00 till 22:30.Gick på rum med en snudd på tiopoängare två gånger. Lång slank välsvarvad tjej som tveklöst hade kunnat vara fotomodell. Perfekta tuttar. 21 år. Var väldigt många gäster och väldigt högljutt i baren när jag lämnade. Kommer besöka Frankfurt eller Dusseldorf nästa gång och testa de klubbar som Arnold15 säger är "dagklubbar" då jag inte är ute efter fest och party.
Citera
2022-10-17, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Blev ett besök även på lördagen, ca 19:00 till 22:30.Gick på rum med en snudd på tiopoängare två gånger. Lång slank välsvarvad tjej som tveklöst hade kunnat vara fotomodell. Perfekta tuttar. 21 år. Var väldigt många gäster och väldigt högljutt i baren när jag lämnade. Kommer besöka Frankfurt eller Dusseldorf nästa gång och testa de klubbar som Arnold15 säger är "dagklubbar" då jag inte är ute efter fest och party.
Behövde du stå i trapphuset för att få tag på henne?
Det har varit en del snack om att de mest eftertraktade tjejer endast går ner för trappan för att sedan gå upp med nästa.
Citera
2022-10-17, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Behövde du stå i trapphuset för att få tag på henne?
Det har varit en del snack om att de mest eftertraktade tjejer endast går ner för trappan för att sedan gå upp med nästa.

Nej, hon kom till mig då jag satt i en av sofforna. Jag tror att det där med trappan blir värre fram på småtimmarna då konkurrensen om tjejerna ökar. Jag lämnade som sagt relativt tidigt.
Citera
2022-11-14, 11:03
Medlem
K-Glitchens avatar
Då har en flera års längtan och nyfikenhet stillats då även jag besökt Artemis!
Mitt första FKK besök!

Vi var lite bakis då det blev en sen fredagsnatt på Berlins gator och vi ramlade inte in till hotellet förrän långt in på småtimmarna. Min polare ville först inte åka då han kände sig sliten. Men jag sa att det är nu vi är här och sova kan vi göra när vi kommer till tråkiga Sverige igen.
Vi ångrade oss inte!
Det är ju en bit bort från det centrum vi bodde men vi hoppade på tåget till stationen som ligger endast 400 meter därifrån. 3,8 euro för en enkel biljett och jag tvivlar på att det gått fortare med taxi.

Jag har ju läst recensionerna av alla som varit där och visste priset för inträde och att tjejerna tog 70 euro. jag hade med mig 400 och trodde att det gott och väl skulle räcka till minst 3 tjejer om jag nu skulle känna för det. Jag trodde nog att jag hade en rätt bra koll på hur det skulle se ut och vad jag borde förvänta mig men det blev ändå en chock när vi kom in till entrén.
Vi anlände runt kl 20. Det första jag ser är ett par snygga nakna kvinnor förutom högklackade vita skor som står uppe vid trappan och kollar inbjudande. Vi får en varsin rock och ett par tofflor och blir visade till värdeskåp och omklädningsrum. Alla nakna brudar ( runt 20-25 kanske?) och stämningen är en sådan kontrast till mitt vanliga svenneliv. Det var ungefär som jag inbillar mig att himlen/paradiset måste se ut. Det måste ha lyst "NEWBIE" om mig långa vägar.
Vi byter om och duschar och bestämmer oss för att titta hur det ser ut där inne. Vi börjar med att gå en trappa ned och jag ser den omtalande porrbiografen (som var mycket mindre än jag trott) och relaxavdelningen med en pool och bastu. Det ska visst finnas nån utedel också men den besökte vi inte.

Vi gick upp till baren och där tog det ungefär 1 minut så hade min polare blivit uppraggad av en tjej och försvann. Jag tänkte kolla mig omkring lite först och inte ta första bästa så jag tog en öl vid baren och gick och satte mig och njöt av upplevelsen. Jag har aldrig i mitt liv sett så många snygga tjejer. Jag hejade glatt på tjejerna som försökte ta kontakt men var fast besluten att ta någon jag verkligen gillade. Såg en snygg tjej vid baren och gick ditåt. Osäker/ovan som man är visste jag inte riktigt hur jag skulle approacha men det visade sig vara det minsta problemet då hon tog kontakt direkt.
Efter lite småprat visade det sig att hon var från Tjeckien och hade bott i Berlin i 3 år och var om jag minns rätt 27 år. Jag är hopplös på namn så det är tyvärr borta men hon var mörkhårig och hade en tatuering över ena axeln. Hon var med de högklackade skorna som alla bar gott och väl 180 lång! Vi förhandlade inga priser där och det är väl ett rockie-misstag antar jag men allt jag kunde tänka på var att få sätta på denna kvinna som utan tvekan är den snyggaste kvinna jag någonsin knullat i hela mitt liv.

På väg till rummet mötte jag min polare som var på väg till ett nytt rum med en annan tjej. Det hade nog inte ens gått 30 minuter sedan tjej nr 1.

På rummet fick jag veta att precis ALLT var tillåtet medan hon inbjudande särade på benen. Till ett pris naturligtvis. De futtiga 70 euros var bara ett standard som hon sa. I det läget hade pengar ungefär 0 i betydelse. Vi bestämde avsugning utan gummi, 69 och CIM.

Sedan följde den bästa avsugningen jag fått i hela mitt liv. Det var som att vara stjärnan i en porrfilm. Porrstön och dirtytalk om vartannat. "wanna fuck me now baby"? Det var mer upphetsande än jag trodde. Efter lite ridning och lite doggy sa hon att jag fick komma i hennes mun. Jag stod vid sängkanten och hon låg på sängen och sög för glatta livet. "Give me your cum baby". Jag exploderade i hennes mun.
Det här var nog fan bland det bästa jag upplevt i mitt liv!
Hur lång tid det tog har jag ingen aning om men notan slutade på 190 euro. Två 100 eurosedlar bytte händer och jag fick en puss på kinden som tack för dricksen.

Väl tillbaka i baren väntade min kompis. Jag hade tänkt att gå ned till bastun och chilla lite men han sa att vi nog borde åka därifrån innan han brände hela sin reskassa. Det fanns ju automater där så det var ju bara att ta ut om man så ville. Jag kände mig rätt nöjd också och insåg att jag redan bränt över 3000 kr och att det nog skulle bli många tusen till om vi stannat kvar så vi lämnade. Vi var nog inte ens där i två timmar!

Jag kommer definitivt att åka tillbaka dit men då på sommaren och passa på att njuta lite av poolen.
Citera
2022-11-14, 14:06
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Då har en flera års längtan och nyfikenhet stillats då även jag besökt Artemis!
Mitt första FKK besök!

Vi var lite bakis då det blev en sen fredagsnatt på Berlins gator och vi ramlade inte in till hotellet förrän långt in på småtimmarna. Min polare ville först inte åka då han kände sig sliten. Men jag sa att det är nu vi är här och sova kan vi göra när vi kommer till tråkiga Sverige igen.
Vi ångrade oss inte!
Det är ju en bit bort från det centrum vi bodde men vi hoppade på tåget till stationen som ligger endast 400 meter därifrån. 3,8 euro för en enkel biljett och jag tvivlar på att det gått fortare med taxi.

Jag har ju läst recensionerna av alla som varit där och visste priset för inträde och att tjejerna tog 70 euro. jag hade med mig 400 och trodde att det gott och väl skulle räcka till minst 3 tjejer om jag nu skulle känna för det. Jag trodde nog att jag hade en rätt bra koll på hur det skulle se ut och vad jag borde förvänta mig men det blev ändå en chock när vi kom in till entrén.
Vi anlände runt kl 20. Det första jag ser är ett par snygga nakna kvinnor förutom högklackade vita skor som står uppe vid trappan och kollar inbjudande. Vi får en varsin rock och ett par tofflor och blir visade till värdeskåp och omklädningsrum. Alla nakna brudar ( runt 20-25 kanske?) och stämningen är en sådan kontrast till mitt vanliga svenneliv. Det var ungefär som jag inbillar mig att himlen/paradiset måste se ut. Det måste ha lyst "NEWBIE" om mig långa vägar.
Vi byter om och duschar och bestämmer oss för att titta hur det ser ut där inne. Vi börjar med att gå en trappa ned och jag ser den omtalande porrbiografen (som var mycket mindre än jag trott) och relaxavdelningen med en pool och bastu. Det ska visst finnas nån utedel också men den besökte vi inte.

Vi gick upp till baren och där tog det ungefär 1 minut så hade min polare blivit uppraggad av en tjej och försvann. Jag tänkte kolla mig omkring lite först och inte ta första bästa så jag tog en öl vid baren och gick och satte mig och njöt av upplevelsen. Jag har aldrig i mitt liv sett så många snygga tjejer. Jag hejade glatt på tjejerna som försökte ta kontakt men var fast besluten att ta någon jag verkligen gillade. Såg en snygg tjej vid baren och gick ditåt. Osäker/ovan som man är visste jag inte riktigt hur jag skulle approacha men det visade sig vara det minsta problemet då hon tog kontakt direkt.
Efter lite småprat visade det sig att hon var från Tjeckien och hade bott i Berlin i 3 år och var om jag minns rätt 27 år. Jag är hopplös på namn så det är tyvärr borta men hon var mörkhårig och hade en tatuering över ena axeln. Hon var med de högklackade skorna som alla bar gott och väl 180 lång! Vi förhandlade inga priser där och det är väl ett rockie-misstag antar jag men allt jag kunde tänka på var att få sätta på denna kvinna som utan tvekan är den snyggaste kvinna jag någonsin knullat i hela mitt liv.

På väg till rummet mötte jag min polare som var på väg till ett nytt rum med en annan tjej. Det hade nog inte ens gått 30 minuter sedan tjej nr 1.

På rummet fick jag veta att precis ALLT var tillåtet medan hon inbjudande särade på benen. Till ett pris naturligtvis. De futtiga 70 euros var bara ett standard som hon sa. I det läget hade pengar ungefär 0 i betydelse. Vi bestämde avsugning utan gummi, 69 och CIM.

Sedan följde den bästa avsugningen jag fått i hela mitt liv. Det var som att vara stjärnan i en porrfilm. Porrstön och dirtytalk om vartannat. "wanna fuck me now baby"? Det var mer upphetsande än jag trodde. Efter lite ridning och lite doggy sa hon att jag fick komma i hennes mun. Jag stod vid sängkanten och hon låg på sängen och sög för glatta livet. "Give me your cum baby". Jag exploderade i hennes mun.
Det här var nog fan bland det bästa jag upplevt i mitt liv!
Hur lång tid det tog har jag ingen aning om men notan slutade på 190 euro. Två 100 eurosedlar bytte händer och jag fick en puss på kinden som tack för dricksen.

Väl tillbaka i baren väntade min kompis. Jag hade tänkt att gå ned till bastun och chilla lite men han sa att vi nog borde åka därifrån innan han brände hela sin reskassa. Det fanns ju automater där så det var ju bara att ta ut om man så ville. Jag kände mig rätt nöjd också och insåg att jag redan bränt över 3000 kr och att det nog skulle bli många tusen till om vi stannat kvar så vi lämnade. Vi var nog inte ens där i två timmar!

Jag kommer definitivt att åka tillbaka dit men då på sommaren och passa på att njuta lite av poolen.
Välkommen till FKKklubben på FB.
Jag har alltid sagt att detta är det närmaste paradiset en man kan komma frånsett pluskan
Citera
2022-11-22, 22:42
Medlem
Besökte Artemis under hösten för första gången. Var första gången jag köpte sex. Här är min upplevelse, recensioner och allmänna reflektioner kring besöket. Jag gillar många av de lite äldre recensionerna i tråden, där skribenten redogör för sina egna tankar och känslor under besöket. Det här blir alltså inte en recension pang på sexet. Hoppas den här tråden kan få lite ytterligare liv nu efter corona, då det förhoppningsvis är många som besöker Artemis. Jag hörde mycket svenska röster under mitt besök, så borde finnas förutsättningar för det.

Jag är tyvärr dålig på namn och var ganska nervös och uppspelt under mitt besök med följden att namn blev ännu svårare att komma ihåg. Jag har därför fått beskriva tjejerna utifrån vad jag minns om dem. Om någon lyckas identifiera en tjej eller i vart fall har en kvalificerad gissning får ni gärna lämna en kommentar. Kul att läsa vad andra har haft för upplevelser av samma tjej här och på andra forum.

Dag 1
Förväntansfull och spänd inför besöket. Var nog betydligt mer nervös än vad jag ville erkänna för mig själv. Drack några öl innan jag anlände på kvällen. Det kändes helt ok och som att jag hade läget under kontroll. Ack så fel. Blev en chock att komma in i bardelen. Aldrig sett något liknande. Massvis med otroligt snygga tjejer helt nakna, varav många hejade glatt och knullade en med blicken när man tittade på dem. Några ropade hey sweetie och liknande. Jag förvandlades omedelbart till en blyg 13 åring. Fortsatte gå genom baren, men nu med nedsänkt blick och en stigande panik i kroppen undrande över vilket ställe jag egentligen hamnat på. Min känsla i kroppen kanske bäst kan beskrivas som när man skulle presentera något muntligt i skolan på högstadiet och inte hade förberett sig ett dugg och på vägen upp inför klassen insåg man att det här kommer jag varken komma undan med eller klara av på ett värdigt sätt. Jag flydde ner till nedervåningen och tog ett varv i gymdelen och porrbiodelen. Gick sedan in i pool- och bastuutrymmet för att återfå fattningen. Var dock inte lätt och tankarna surrade i huvudet. Vet inte exakt hur länge jag satt i spadelen innan det var dags för första tjejen. Det var inte lång tid i alla fall utan kanske maximalt fem minuter.

Tjej nummer ett från Tyskland
Fram till mig i solstolen kommer en lång och ståtlig tyska om säkert 190 cm med de höga klackarna på sig. Hon hade stora silikonbröst och brunt hår uppsatt i tofs. Mycket tatueringar över hela kroppen och med en otrolig sexuell utstrålning. Upptäckte senare under min vistelse att hon allt som oftast hade mycket bra koll på vad som hände i baren, då hon stod placerad bakom bardelen för maximal uppsikt över lokalen. Förstår så här i efterhand att hon givetvis såg mig där uppe när jag gick in och att det lyste panik och nybörjare i mina ögon samt att hon tog tillfället i akt. Vi utbytte några hälsningsfraser och hon upptäckte att jag var nervös som fan och knappt kunde få fram sammanhängande meningar. Naturligtvis utnyttjade hon situationen och när hon frågade om jag ville följa med till ett rum kunde jag inte med att få fram ett nej, då jag aldrig varit med om att någon så attraktiv kvinna frågat om jag ville knulla på ett så direkt sett. Hjärnan var helt blockerad från rationella tankar och jag hörde mig själv säga ja utan att tveka.

Sexet är lite som i en dimma. Hon var trevlig och gullig samtidigt som hon var brutalt ärlig och kritiserade mig när jag inte kommunicerade tillräckligt med henne om vad jag gillade, när jag ville byta position med mera. Väldigt speciellt, men jag gillade det ändå på något sätt, med tanke på situationen jag befann mig i mentalt. Sexet var hur som helst bra såvitt jag kan minnas. Fick en mycket fin avsugning. Blev hård snabbt. Hon red mig en stund. Knullade henne därefter i doggy, men slaknade efter en stund, då jag märkte att hon tröttnade och ville att jag skulle komma. Blev inte heller helt bra då jag inte fick hålla henne om höfterna pga. någon ny tatuering som hon hade. Då kunde jag inte pumpa på ordentligt som jag annars gillar. Hon frågade efter en stunds sex om jag ville komma i munnen på henne. Återigen var hjärnan avstängd från rationella tankar och beslut och jag hör mig återigen utan att tveka säga, ja absolut. Ställde mig upp i sängen och hon sög som en gudinna. Började munknulla henne och var ganska nära att komma. Då sa hon att tiden var slut. Hon frågade om jag ville förlänga till en timme.

Det var synd att jag inte fick komma i hennes mun, hade säkert bara tagit en minut till. Men vid detta tillfälle hade magin i alla fall brutits och min hjärnblockering var borta. Någon del av hjärnan lyckades i alla fall koppla att det nog inte var en helt bra idé för min reskassa att lägga så här mycket pengar på den här upplevelsen. Fick för första gången under vistelsen ur mig det på Artemis oerhört viktiga ordet No. Detta ord och dess tyska motsvarighet Nein kan rekommenderas att lära sig inför resan till Artemis. Tror annars helt ärligt tyskan tyckte det var lite skönt att jag lyckades säga nej och att hon hade lite dåligt samvete över hennes agerande och upselling samtidigt som hon såklart var en rutinerad business women som utnyttjade situationen.

Gick ner till skåpen. Gav henne 150 euro, då jag hade inte hade växel och hon hävdade att jag kommit tillräckligt mycket i hennes mun för att jag skulle betala för extratjänsten jag beställt på rummet. Var inget tal om att jag skulle få någon växel tillbaka och vågade inte påpeka det. Så samvetet från hennes sida kanske inte var så dåligt trots allt eller så var hon bara dålig på att räkna, vad vet jag. Fick en puss på munnen och rådet att gå och sätta mig i baren och insupa atmosfären lite och ta det lugnt en stund. Det var riktigt skönt att gå in och duscha och samla tankarna. Kanske låter det jag skriver som en halvbra start, men så här i efterhand var jag riktigt nöjd och tyckte det var en bra start, om än lite dyrare än planerat. Blev ordentligt kåt och sexet var riktigt bra. Gillade hennes direkta sätt och det var vad jag behövde med tanke på situationen jag befann mig i. Det kunde gått säkert även gått mycket värre med en dyr trekant med massa extras eller någon otrevlig öststatstjej som kanske hade gjort att jag dragit hem direkt efter ankomst.

Sex: 7/10
Ansikte: 5/10
Kropp: 8/10
Attityd: 7/10
Rekommenderas: Absolut, särskilt som erfaren Artemis besökare tror jag man kan få till riktigt bra hett sex med henne.

Jag gick ut igen efter duschen i bardelen och kände mig nu mycket lugnare än förut, även om jag fortfarande var bra uppe i varv. Gick och satte mig i baren och beställde en cola och kaffe. Kan rekommendera att beställa kaffe som ett generellt tips om man vill få det lite lugnare med inte så mycket tjejer som kommer fram och vill dra med en till ett rum. Tjejerna verkar i de flesta fall förstå att man i alla fall vill ha lite tid att dricka upp sitt kaffe innan man går till ett rum. Det ger en stund att samla sig, samtidigt som man kan sitta och insupa atmosfären i bardelen som är helt fantastisk. Tänk en bar där det sitter och går runt åtminstone 20–30 tjejer, där i vart fall 70–80 % är svinsnygga och verkligen hade stuckit ut på en svensk nattklubb med kläderna på. Det var en helt magisk upplevelse att få uppleva. Flera tjejer kom dock fram trots kaffet, men nu lyckades jag i alla fall prata lite trevligt med dem och avstyra deras förfrågningar om att gå upp på ett rum.

När jag druckit upp gick jag ner till relaxavdelningen. Jag la mig i en solstol och tog det lugnt, badade lite bastu och testade den kalla poolen. Tyvärr blev jag lite rastlös ganska snabbt. Jag var fortfarande ganska mycket uppe i varv över vilket ställe jag hade hamnat på, så gick nog inte så mycket mer än 30 minuter innan jag gick upp till baren igen och satte mig för att spana efter nästa tjej. Kom fram massvis med vackra kvinnor och jag fick mycket blickar, vinkningar osv. För en blyg landsbygdskille och ärligt talat relativt rätt oerfaren, var detta en lätt surrealistisk miljö att befinna sig. Även om jag inte fick samma panik som tidigare, så var det något i hjärnan som återigen slog slint och efter att ha avböjt kanske 7–8 kvinnor får jag syn på en jättesöt mörkhårig tjej med en härlig glimt i ögonen och vackra lite mindre naturliga bröst som ser helt otroligt inbjudande ut. Utan att jag är riktigt medveten om det, vinkar jag henne till mig. Hon skiner upp och är så vacker när hon kommer fram. Vi utbyter det vanliga snacket, namn, var vi kommer ifrån, ålder osv och skrattar och skojar lite med varandra. När hon frågar om jag ska med upp på ett rum, så vet den förståndiga delen av mig att detta är alldeles för tidigt och för snart inpå tidigare session. Sannolikt kommer det inte gå att komma och det är högst osäkert om jag ens kommer få upp kuken. Trots att jag vet allt detta, hör jag ändå att min mun säger; ja, absolut. Det är som att det i mitt DNA är inkodat att säga ja i en sådan här situation och att det inte går att säga nej.

Fortsättning följer i nästa inlägg.
Citera
2022-11-22, 22:44
Medlem
Tjej nummer två från Rumänien
Som nämnts ovan var den här tjejen mörkhårig, liten och petite, supersöt i ansiktet med naturliga bröst och inga tatueringar. Härlig glimt i ögat och rolig. I övrigt är mina minnen av den här sessionen bland de svagare. Minns i alla fall att jag fick en bra avsugning. Knullade en del i lite olika positioner. Slaknade efter en stund pga. alldeles för kort tid sedan första akten med tyskan. När jag sjönk ihop på sängen och bad henne fortsätta suga blev hon inte glad. Märkte att hon helt tappade intresset eller tyckte det var jobbigt när jag slaknade. Hon slutade suga efter en stund och fortsatte med handen. Jag visste inte heller riktigt hur jag skulle hantera situationen så blev lite konstig stämning i rummet. Hon fortsatte med ett handjobb i kanske fem minuter utan att se mig i ögonen, delvis mitt fel också naturligtvis på grund av dålig kommunikation. Jag avbröt akten och fick säga som det var, att jag varit alldeles för snabb på det igen. Då sken hon upp och sa att hon var glad att det inte berodde på henne. Det var något ganska hjärtskärande och som jag även stötte på flera gånger under mitt besök att man såg att tjejerna verkligen tog allvarligt på att tillfredsställa en och såg det lite som ett personligt misslyckande om man slaknade eller om man inte fick utlösning under en session. Vi avslutade och gick ner ganska snabbt från rummet. Hon fick sina pengar och en snabb kram, sen hej då. Inte mer med det. Mest mitt eget fel att det blev en dålig session, då jag varit alldeles för het på gröten.

Sex: 3/10
Ansikte: 7/10, men ögonen 10/10.
Kropp: 6/10
Attityd: 6/10
Rekommenderas: Ja, men med viss tveksamhet.

Jag gick och duschade igen, åt av buffen och satte mig därefter i baren och spanade. Blev nu mer feststämning, då det hunnit bli ganska sent på kvällen. Det var kul att uppleva. Det fanns en tjej vid namn Julia från Rumänien. Liten och späd i kroppen, men med långa fina ben som pryddes av ett par nätstrumpor med hål på väl valda ställen. Hon dansade helt otroligt sexigt vid stripstången i bardelen närmast matsalen. Jag och några andra män satt som trollbundna när hon satte i gång. Hon njöt av uppmärksamheten till fullo och hon hade en sexuell energi som faktiskt skrämde mig lite. Jag hade gärna dock haft sex med henne vid något senare tillfälle, då jag känner mig mer hemma på ett sådant här ställe. Flyttade därefter runt lite för att få lite olika vyer och då såg jag en blond tjej som verkligen fångade mitt intresse. Hon hade ett otroligt snyggt ansikte, fina bröst, några pluskilon för mycket kanske, men de var placerade på rätt ställen, så gjorde inte så mycket. Kunde knappt slita blicken från henne där hon satt och såg uttråkad ut vid baren. Jag gick fram och presenterade mig.

Tjej nummer tre från Tyskland
Blond, stora naturliga bröst och kanske sötaste ansiktet på hela Artemis enligt mitt tycke. Väldigt serviceinriktad och tillmötesgående, dock ganska blyg eller i vart fall blyg med mig i mitt dåvarande halvnervösa tillstånd. Var väl inte världens bästa konversatör heller så blev kanske ett lite stelt samtal. Vi gick i alla fall upp till ett rum efter en stund. Fick en bra och kompetent avsugning, sen sex i lite olika positioner. Var dock lite blyg stämning mellan oss och kunde inte riktigt släppa loss. Kändes som ett knull med en tjej man känt ett tag och har sex med för första gången, där det finns lite intresse från båda håll. Körde i alla fall på i 30 minuter. Kom inte, men nöjd ändå. Var nog så här i efterhand ett misstag att ta en tjej som jag tyckte var så pass attraktiv och påminde om tjejer jag kunde ha hängt med på hemmaplan med tanke på min nervositet vid besöket. Var hur som helst helt slut efter akten och insåg väl nu att jag inte skulle kunna prestera mer under natten. Jag tog en dusch, satt en stund i baren och tog det lugnt, för att sen gå hem till hotellet.

Sex: 6/10
Ansikte: 10/10
Kropp: 7/10
Attityd: 9/10
Rekommenderas: Ja, hennes fina ansikte och trevliga attityd gör att det blir en rekommendation.

Citera
2022-11-22, 22:48
Medlem
Dag 2
Turistade lite under dagen och anlände vid 19.00. Hade en helt annan pondus när jag klev in den här dagen när jag visste hur allt fungerade och kände mig rutinerad, vilket även en av tjejerna kom fram och poängterade senare på kvällen. Satt en stund i baren, tog en kaffe och drack en cola. Noterade en väldigt attraktiv blond tjej som suttit bredvid den blonda tyskan från gårdagen. Våra blickar mötes och vi log mot varandra. Hon tänkte nog att där sitter easy money. Jag gick därefter ner till relaxen för att ta det lite lugnt och för att inte göra något dumt lika snabbt som under gårdagen. Låg i solstolen och allt jag kunde tänka på var dock att jag ville befinna mig på övervåningen och knulla. Fick ingen ro, så tog ett varv i porrbion och i gymmet. När jag ska gå in till relaxavdelningen igen kommer såklart den snygga blondinen som jag spanat in där uppe nerför trappan.

Tjej nummer fyra från Tjeckien
Det visar sig att hon heter Nicole och kommer från Tjeckien. Hon har blont långt vackert hår, stora naturliga bröst, något plussize, men skulle säga att kilona sitter på rätt ställen. Finner henne mycket sexig och lätt att prata med. Hon föreslår efter lite snack att hon ska börja suga av mig i porrbion och att vi sen ska gå till ett rum. Gick inte att säga nej. Får därefter kanske den bästa avsugningen i mitt liv, sittande, liggande, stående i sofforna. Allt med mycket bra inlevelse från hennes sida. Börjar motjucka rätt mycket så det blir någon form av throat fuck och det är inga problem för Nicole som suger som om hennes liv hängde på det. Kommer in fler och fler besökare i porrbion som tittar och glatt hejar på och någon gubbe sätter sig och runkar raden framför. Fortsätter en stund och hinner tänka att vad i helvete är det som händer, här står jag världens sexköpsnybörjare och blir avsugen av en gudinna. Är otroligt nära att komma, men situationen och mitt tänkande gör mig dock återigen lite självmedveten, så jag föreslår att vi ska gå till ett rum för att fortsätta.

Här börjar tyvärr det lite tråkiga med Nicole. Hon gör det visserligen snyggt och ganska härligt när hon sitter otroligt sexig på sängen med benen isär och hennes vackra bröst i vädret, men hon började försöka sälja på mig analsex, prostatamassage eller att hon ska leka med hennes medhavda leksaker. Avböjer vänligt och säger att jag vill fortsätta med att knulla. Vi kör på en stund i missionären och doggystyle, men ingen superkemi eller inlevelse från hennes sida, börjar bli lite stressad över tiden efter ett tag, då jag inser att det måste ha gått 30 minuter snart. Frågar om detta och då svarar hon snyggt att hon inte kollar på klockan och att det inte är några problem. Fortsätter en stund till men är inte särskilt nära att komma. Hon fortsätter suga av mig varvat med handjobb och sug och slick på pungkulorna. Jag kommer fortfarande inte. Inte mig emot egentligen eftersom det funnits sämre stunder i livet än att Nicole ligger och tillfredsställer mig. Blir dock återigen lite stressad efter ett tag även om Nicole inte verkar ha några problem, och tänker att jag nu måste komma, vilket inte sker. Hon föreslår en prostatamassage och utlovar att jag ska komma på en minut. Tänker ja vad fan, vill verkligen komma och aldrig testat något sådant så varför inte, kör på. Hon kör i gång och är varsam och kommunikativ när finger åker in. Var dock inte riktigt min grej och tappar snarare lusten ännu mer, blir återigen stressad och avbryter själv, vilket så här i efterhand nog var helt onödigt för Nicole var inte stressad och hade bara fokus på att tillfredsställa mig.

Går upp till skåpen och hon får betalt. Får en kram och puss på kinden. Sammanfattningsvis en riktigt bra session. Kan varmt rekommendera Nicole. Väldigt trevlig och glad. Vi pratade flera gånger både senare på kvällen och dagen efter och hon var rolig med glimten i ögat och verkade helt uppriktigt ha det som personlig målsättning efter vår session att få mig till ett rum igen och att då få mig att komma. Borde nog så här med lite distans till mitt besök gått med Nicole sista dagen, hade med säkerhet kommit skönt då, men det var något med stressen att jag ville träffa så många olika tjejer som gjorde att jag avböjde samtliga ytterligare gånger hon kom fram, vilket jag nog ångrar lite i efterhand.

Sex: 7/10
Ansikte: 8/10
Kropp: 9/10
Attityd: 8/10
Rekommenderas: Absolut, utan att tveka.

Kvällen fortsätter. Äter lite, badar och bastar. Sätter mig i baren och tar det lugnt. Finns återigen så mycket snygga tjejer i bardelen. Skulle utan problem gå till rummet med 90 procent av tjejerna. Även de som kanske ansiktsmässigt inte faller mig helt i smaken har inte sällan helt gudomliga kroppar med stora bröst, slanka kroppar och vacker hy som ser så där mjuk och härlig som bara kvinnokroppen kan erbjuda. Att sitta i det dunkla nattklubbsljuset där såklart allt ser ännu bättre är en helt otrolig upplevelse och jag får nästan hämta andan ibland. Blir såklart sugen på sex igen nästan omedelbart, även om jag på något sätt återigen vet med mig att det är för tidigt på det sen senaste gången.

Tjej nummer fem från Tyskland
Ser en väldigt fin blond tjej i baren. Väldigt snygg, normalstora silikonbröst, mycket tatueringar och porrig look. Hon är inte alls som många tjejer att hon söker kontakt med blicken, men hon märker naturligtvis som det proffs hon är att jag tittar intresserat på henne. Efter en stund går hon ut ett varv i baren väl medveten om att jag spanar in henne. Hon går förbi soffan där jag sitter utan att ge mig så mycket som en blick. Återigen är det som att det är något i mitt dna som gör att jag utan att jag egentligen är medveten om det, hejar och ropar på henne. Hon kommer och är supertrevlig och vi snackar en bra stund. Kanske den mest socialt kompetenta av tjejerna som jag stötte på under min vistelse. Hon berättade att hon hade en förälder från USA och en från Turkiet, men var uppvuxen i Tyskland. Hon hade arbetat i Hamburg innan. Hon pratade perfekt amerikansk engelska. Jag hade en riktigt bra och trevlig stund med henne. Jag föreslår efter en stund att vi ska gå till ett rum och hon är på såklart. Eftersom upplevelsen med Nicole varit så pass bra och så färsk i minnet föreslår jag att vi ska ta ett rum där nere. Hon skrattar och skojar med mig om undrar om jag är en pervers typ som vill höra porrfilmsljudet samtidigt som vi knullar. Blev dock ett lyckat val och ett kul avbrott i sessionen ett par gånger när det var något annorlunda harklande ljud som typ spottande på filmen, där hon hade ett väldigt roligt sätt att stanna upp i vår akt och kommentera detta.

Annars var avsugning, sex osv bra, men jag var nog inte helt mentalt närvarande eftersom jag återigen varit alldeles för snabbt på det efter föregående session. Men minns inget att klaga på och minns inte så mycket detaljer. Var nog lite avtrubbad från Nicole innan. Tröttnade efter en stund, slaknade. Hon arbetade en stund med munnen och handen med massa olja, men ville inte komma. Hon hade återigen en avslappad attityd och sa på ett väldigt kul sätt wft xxx i want you to fuck me, och jag sa i know i know me too och vi garvade ihop. Fick en helt ok massage resten av tiden i alla fall. Nöjd och glad gick jag upp och gav henne 100 euro som tack för en trevlig stund. Som kuriosa kan jag nämna att den här tjejen berättade att hon ibland åkte till Sverige för att träffa en vän. Blev jävligt avundsjuk på att det finns någon man i Sverige som får regelbundna besök av den här tjejen. Vissa har det jävligt bra, även om det säkert inte är ett gratis nöje. Men jag kan tänka mig att umgås med henne en kväll, ha kul och garva ihop och sedan få ha sex med henne som hon säkert kan leverera både en och två nivåer högre än vad hon gjorde med mig, måste vara så nära himmelriket på jorden det går att komma som man.

Ansikte: 9/10
Kropp: 9/10
Attityd: 10/10
Rekommenderas: Ja, absolut.

När vi var klara hade klockan blivit ganska mycket. Gick och åt lite, tog någon cola i baren. Kände mig inte så sugen, så blev inget ytterligare knull den här natten. Gick hem till hotellet och sov.

Citera
2022-11-22, 22:50
Medlem
Dag 3
Kändes ännu bättre den här dagen och började känna mig riktigt rutinerad när jag satt och tog en kaffe i en av sofforna. Hejade på tjejer från tidigare dagar och avstyrde hajattacker. Dock kom det efter en stund fram en lite äldre kvinna på kanske 40 år från någonstans i Sydamerika, tror det kan ha varit Colombia. Relativt kort, kanske 150–160 cm. Riktigt snygga naturliga bröst, smal midja, mindre rumpa, fina snygga ben och mjuk härlig hud. Otroligt dålig på engelska var hon och det var svårt att föra en konversation, men hon la sig i mitt knä och var bara supercharmig och knullade mig med blicken. Helt olik tidigare tjejer jag varit med och skulle nog inte gett henne så mycket fokus i baren med tanke på hennes ålder och utseende i jämförelse med många andra, men det var någonting med hennes uppenbarelse där i mitt knä som gjorde mig så otroligt kåt. Avböjde trots detta henne efter en stund och skickade i väg henne, för jag kände mig osäker på om det var något för mig. Hon hade trots detta en riktigt positiv attityd när hon lämnade mig. Hon agerade inte alls som många östtjejer där man riktigt ser att de hatar en och deras egentliga ointresse när de går i väg efter att ha varit framme och pratat med en. Satt och drack upp kaffet men kunde inte släppa colombianskan. Kände att jag ville knulla henne hårt och länge.

Tjej nummer sex från Colombia
Gick fram till henne i baren, förhandlade lite då jag gärna ville ha kyssar då jag tyckte kemin var så bra. Hon gick med på det. Gick upp och tog ett rum. Detta var min bästa upplevelse under mitt besök. Det var något med hennes avslappade sätt och att jag med henne kunde slappna av helt och fullt när hon var lite äldre och jag inte kände att jag behövde prestera sexuellt för en svinsnygg tjej som vid tidigare tillfällen. Fick fina djupa tungkyssar, bra blowjob och mycket bra inlevelsefullt sex. Avslutade stenhårt en bra stund i doggy och kändes som hon njöt för fullo, vilket jag också lyckades göra på riktigt för kanske första och enda gången på mitt besök. Vi båda var helt slut efter sessionen och så mycket behövde inte bli sagt vilket inte heller gick med tanke på hennes nästan obefintliga engelska. Gav henne 100 euro, vilket jag tänkt ge henne från början. Annars var det kanske enda minuset med henne att hon i sängen precis innan vi skulle kyssas ville ha 100 euro med beaktande av kyssarna, trots vår överenskommelse om 90 euro där nere. Hur som helst hon fick sina pengar, kysste henne på munnen och vinkade adjö till henne. Hon såg helt slut ut, vilket jag också var. Jag var dock samtidigt helt hög på endorfiner, vilket såklart var underbart, men ledde mig återigen helt fel i mina fortsatta eskapader i detta syndens näste. To be continued…

Sex: 10/10
Ansikte: 5/10
Kropp: 7/10
Attityd: 9/10

Gick ut i baren efter duschen, kände mig som en kung som kunde knulla allt och alla hur länge som helst. Började prata med bland annat en tysk tjej vid namn Lisa på runt 30 år kanske som såg helt otrolig ut. Hade sett henne tidigare på kvällen och hon såg väldigt avmätt ut och uttråkad ut, men samtidigt fantastiskt snygg. Blond, smal och långa ben. Relativt stora naturliga (?) bröst. Såg ingen kille som vågade sig fram till henne, där hon satt som en isprinsessa i baren tillsammans med sin blonda snygga kompis. Vi pratade hur som helst en stund och bestämde att vi skulle ses om tjugo minuter när jag återhämtat mig lite (jag hade lite lätt hybris vid detta tillfälle). Jag tror till och med att jag skymtade ett leende hos henne när jag glatt sa auf widersehen och glad i hågen valsade vidare mot relaxavdelningen.

Fortfarande hög på endorfiner, men med ett omdöme som en fiskmås, börjar jag dock prata med nästa tjej på vägen ut. Detta var också en tyska, men med massvis med tatueringar, blont långt hår, perfekt brun hy, silikonbröst, botox i läpparna. Jävligt härlig var även hon tyckte jag i mitt dåvarande sinnestillstånd och vi pratade en bra stund. Jag slängde återigen ur mig att vi skulle ses om 20 minuter när jag återhämtat mig och knulla. Min hjärna kopplade inte att det kanske inte var världens bästa idé eftersom jag cirka 10 minuter innan bestämt träff med den gudomligt vackra Lisa. Kom på detta i trappan ner till relaxen och tänkte att jag får väl smita undan den senare tyskan på något sätt.

Tog det lugnt ett tag i relaxavdelningen, men behövde gå på toa en stund senare och gick för ett snabbt toabesök. När jag kommer ut igen, vem står då där och väntar. Jo, så klart tyskan med silikonbrösten. Inga problem tänker ni läsare, det är väl bara att säga att man behöver vila lite längre än planerat och att jag söker upp henne när jag känner mig redo. Vips så får hon någon annan klient en stund senare och så är det hela glömt och så kan jag knulla gudomligt vackra Lisa precis som jag velat. Ja i teorin naturligtvis är det så enkelt, men jag hör ändå min mun säga absolut, låt oss gå och ta ett rum. Återigen är det som att jag svarar ja utan något som helst konsekvenstänk. Jag har efter det här besöket en helt annan förståelse för män som fuckar upp sina liv helt, typ Bill Clinton, pga. sexuella aktiviteter. Det är som att det inte är ens hjärna som tar beslutet, utan någon betydligt mer primitiv del av kroppen.

Tjej nummer sju från Tyskland
Det blev dock en riktigt bra session och tyskan var väldigt trevlig och serviceminded. Hon hade ursprung i Portugal och i något ytterligare land som jag inte minns. Hon pratade om att många trodde hon hade arabiskt påbrå. Trots porrlooken som jag beskrev ovan var den här tjejen också riktigt söt med fina ögon och ett riktigt fint ansikte bakom ankläpparna, fake lösögonfransarna och allt smink. Alltså mer av en GFE experience en vad man först kunde tro. Hon var en tuff tjej uppvuxen i någon tysk förort, men det var något sårbart med henne som var väldigt fint. Hon var dock kanske lite för personlig med att berätta en massa om hennes bakgrund, uppväxt, vad hon tjänar i månaden, om hennes liv, vad hon gillar göra på fritiden osv. Jag blev plötsligt någon slags psykolog som hon kunde prata av sig med utan att jag var beredd på det. Tror dock det var hennes stil, kanske för att få en avslappnad och vet såklart inte ens om det hon berättade var sant, men kändes som det. Det var kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig skulle hända i rummet, men ändå fint på något sätt. Sexet var bra och kan verkligen rekommendera henne. Tänkte först att hon pga. silikonbröst, stora ankläpppar, massvis med tatueringar skulle vara lik den första tyskan från min första eskapad, men inte alls och den här tjejen var bara riktigt söt och härlig. Bra GFE.

Attityd: 10/10

Efter den här sessionen var jag helt slut och borde kanske gått hem till hotellet. Klockan var dock inte så mycket och det var min sista dag. Kändes vemodigt att behöva lämna. Valde därför att gå och äta lite mer och sen gå ner till relaxen, kollade in uteområdet osv. Då fick jag syn på en mörkhyad kvinna som hade de mest perfekta brösten jag någonsin sett. Hon bastade helt naken med gubbarna och verkade bara njuta av livet. Kuken ställde sig som ett spett omedelbart. Försökte spana in henne, eller rättare sagt glodde som bara den med snålvattnet i mungipan, men hon ignorerade mig. Jag blev riktigt upphetsad och tänkte att jag måste bara få knulla henne innan jag går hem. Hon gick till damernas omklädningsrum för ombyte och tänkte att hon säkert kommer till baren på ovanvåningen snart därefter. Gick upp och satte mig för att vänta. Men nope, hon måste ha arbetat dagspass och avslutat med bastu för hon dök aldrig upp. Nästa gång då jävlar ska jag ha henne. I alla fall satt jag där och återigen tog kåtheten över förståndet.

Tjej nummer åtta från Rumänien
Fram till mig där jag sitter i baren kommer en rumänska med ett superfint ansikte. Klassiskt snygg. Liten och späd i kroppen. Stora silikonbröst och liten nätt rumpa. Sharkvibbar som fan, men jag var så otroligt kåt, så när hon föreslog att vi skulle upp och ta ett rum hörde jag mig säga ja återigen utan några som helst närmare överväganden. Hon såg faktiskt förvånad ut över mitt svar. Kände redan upp för trappan att jag gått på en mina och varit alldeles för snabb, men vågade inte dra mig ur i detta läge. Hon krånglade såklart också och höll på och lämnade mig på rummet flera gånger för att hämta papper, servetter, kondomer och allt möjligt. Jag blev nervös på ett riktigt negativt sätt för första gången under min vistelse och lite arg på mig själv för att jag sagt ja till detta. Var dock trött och utpumpad efter tre dagar med mycket sex och känslor och intryck. Tänkte att jag inte orkar hålla på och bråka, så jag lät henne hållas med sitt trams. Vi kom i gång efter en stund. Hon började suga av mig. Hon hade en irriterade sak för sig att hon kanske var tjugo sekunder i avsugningen spottade i ett papper. Känslan var att man hade någon sjukdom och den var inte särskilt nice. Vidare kändes det som att hon under sexet la sig i positioner, så att det skulle kännas så lite som möjligt för mig. Knullade en stund. Tröttnade. Sa att jag inte pallade mer och haft mycket sex de senaste dagarna, vilket i och för sig ju var sant. Fick en avslutande massage och avslutade sessionen en stund därefter. Nu var jag nöjd med mitt besök. Gick hem till hotellet för att förbereda avfärd. Därmed vara mina dagar på Artemis över för denna gång.

Sex: 2/10
Attityd: 2/10
Rekommenderas: Nej, tyvärr inte. Skulle bara rekommendera att välja henne om man verkligen uppskattar hennes utseende.

Citera
2022-11-22, 22:51
Medlem
Avslutande reflektioner
Väldigt nöjd över att jag tog mig mod att besöka Artemis. Det är en otrolig plats med en atmosfär som avviker kraftigt från allt annat jag upplevt tidigare i mitt liv. Mycket i mitt liv är vardag och förutsägbart, så att numera ha ett alternativ till vardagslunken i form av ett besök på Artemis piggar upp extremt mycket. Kommer bli fler återbesök var så säkra. Jag återkommer med ytterligare recension i vår efter nästa besök om intresse finns. Då tror ja att jag ska jag försöka ställa om mitt mindset till att det är en prostituerad jag ligger med och inte någon dejt. Då tror jag det i många fall kommer bli en mycket bättre sexuell upplevelse. Om det sitter någon där hemma och läser detta och funderar på ett besök, så kan jag bara säga; åk för guds skull.

Det här är en plats att besöka som man inte får missa i det enda liv man har.

Over and out.
Citera
2022-11-23, 10:32
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshSnape
Avslutande reflektioner
Väldigt nöjd över att jag tog mig mod att besöka Artemis. Det är en otrolig plats med en atmosfär som avviker kraftigt från allt annat jag upplevt tidigare i mitt liv. Mycket i mitt liv är vardag och förutsägbart, så att numera ha ett alternativ till vardagslunken i form av ett besök på Artemis piggar upp extremt mycket. Kommer bli fler återbesök var så säkra. Jag återkommer med ytterligare recension i vår efter nästa besök om intresse finns. Då tror ja att jag ska jag försöka ställa om mitt mindset till att det är en prostituerad jag ligger med och inte någon dejt. Då tror jag det i många fall kommer bli en mycket bättre sexuell upplevelse. Om det sitter någon där hemma och läser detta och funderar på ett besök, så kan jag bara säga; åk för guds skull.

Det här är en plats att besöka som man inte får missa i det enda liv man har.

Over and out.

Tack för en detaljerad recension. Jag är inte lika bra på att skriva som du men jag känner igen vartenda ord och hur du kände när du anlände dit för första gången.
Det blir liksom en konflikt i huvudet. Är detta på riktigt?
Jag vågade inte heller direkt ha ögonkontakt nån längre stund med tjejerna. Jag var rädd för att vara tvungen att säga nej ( konflikträdd och ovan). Samtidigt så visste jag inte hur jag skulle ta kontakt eftersom det sitter i ryggmärgen som svensk att man är ett gubbslem och äckel om man skulle visa intresse för en snygg tjej som är minst 20 år yngre.

Undrar om inte din första tjej var den som jag var med också. Lång och tatueringar. Inte petite direkt men formerna på rätt ställe. Försökte sälja på mig analsex och allt möjligt också.
Jag hade tagit en cialis innan så jag var inte rädd för att slakna men samtidigt så var situationen så ovan och främmande så det var svårt att vara helt avslappnad och därmed komma.

Tjejen däremot var ett proffs och hur ofta är det du kan stå och runka kuken framför en gapande mun som drar in ollonet då och då och säger att hon vill känna din sats i munnen?

Jag har aldrig varit med om det tidigare och jag längtar till mitt nästa besök då jag kommer betala för CIM igen.

Din resa lät som att den kostade en hel del pengar! Ha ha.. Det kostar att ligga på topp!!
Känner också igen det där med att det är svårt att komma eftersom man är så
Citera
2022-11-27, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshSnape

Tjej nummer åtta från Rumänien
Fram till mig där jag sitter i baren kommer en rumänska med ett superfint ansikte. Klassiskt snygg. Liten och späd i kroppen. Stora silikonbröst och liten nätt rumpa. Sharkvibbar som fan, men jag var så otroligt kåt, så när hon föreslog att vi skulle upp och ta ett rum hörde jag mig säga ja återigen utan några som helst närmare överväganden. Hon såg faktiskt förvånad ut över mitt svar. Kände redan upp för trappan att jag gått på en mina och varit alldeles för snabb, men vågade inte dra mig ur i detta läge. Hon krånglade såklart också och höll på och lämnade mig på rummet flera gånger för att hämta papper, servetter, kondomer och allt möjligt. Jag blev nervös på ett riktigt negativt sätt för första gången under min vistelse och lite arg på mig själv för att jag sagt ja till detta. Var dock trött och utpumpad efter tre dagar med mycket sex och känslor och intryck. Tänkte att jag inte orkar hålla på och bråka, så jag lät henne hållas med sitt trams. Vi kom i gång efter en stund. Hon började suga av mig. Hon hade en irriterade sak för sig att hon kanske var tjugo sekunder i avsugningen spottade i ett papper. Känslan var att man hade någon sjukdom och den var inte särskilt nice. Vidare kändes det som att hon under sexet la sig i positioner, så att det skulle kännas så lite som möjligt för mig. Knullade en stund. Tröttnade. Sa att jag inte pallade mer och haft mycket sex de senaste dagarna, vilket i och för sig ju var sant. Fick en avslutande massage och avslutade sessionen en stund därefter. Nu var jag nöjd med mitt besök. Gick hem till hotellet för att förbereda avfärd. Därmed vara mina dagar på Artemis över för denna gång.

Sex: 2/10
Attityd: 2/10
Rekommenderas: Nej, tyvärr inte. Skulle bara rekommendera att välja henne om man verkligen uppskattar hennes utseende.

Tack för detaljerad och välskriven recension.
Mycket uppskattat!

Tjej nr 8 "Fram till mig där jag sitter i baren kommer en rumänska med ett superfint ansikte. Klassiskt snygg. Liten och späd i kroppen. Stora silikonbröst och liten nätt rumpa. Sharkvibbar som fan"

Namn = Amira?

Beskrivningen stämmer in på henne vad gäller kropp/utseende (däremot stämmer inte beteendet i rummet in). Brukar ha svarta stay-ups och svart genomskinlig b-h. Blondin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in