Då har en flera års längtan och nyfikenhet stillats då även jag besökt Artemis!

Mitt första FKK besök!
Vi var lite bakis då det blev en sen fredagsnatt på Berlins gator och vi ramlade inte in till hotellet förrän långt in på småtimmarna. Min polare ville först inte åka då han kände sig sliten. Men jag sa att det är nu vi är här och sova kan vi göra när vi kommer till tråkiga Sverige igen.
Vi ångrade oss inte!
Det är ju en bit bort från det centrum vi bodde men vi hoppade på tåget till stationen som ligger endast 400 meter därifrån. 3,8 euro för en enkel biljett och jag tvivlar på att det gått fortare med taxi.
Jag har ju läst recensionerna av alla som varit där och visste priset för inträde och att tjejerna tog 70 euro. jag hade med mig 400 och trodde att det gott och väl skulle räcka till minst 3 tjejer om jag nu skulle känna för det. Jag trodde nog att jag hade en rätt bra koll på hur det skulle se ut och vad jag borde förvänta mig men det blev ändå en chock när vi kom in till entrén.
Vi anlände runt kl 20. Det första jag ser är ett par snygga nakna kvinnor förutom högklackade vita skor som står uppe vid trappan och kollar inbjudande. Vi får en varsin rock och ett par tofflor och blir visade till värdeskåp och omklädningsrum. Alla nakna brudar ( runt 20-25 kanske?) och stämningen är en sådan kontrast till mitt vanliga svenneliv. Det var ungefär som jag inbillar mig att himlen/paradiset måste se ut. Det måste ha lyst "NEWBIE" om mig långa vägar.
Vi byter om och duschar och bestämmer oss för att titta hur det ser ut där inne. Vi börjar med att gå en trappa ned och jag ser den omtalande porrbiografen (som var mycket mindre än jag trott) och relaxavdelningen med en pool och bastu. Det ska visst finnas nån utedel också men den besökte vi inte.
Vi gick upp till baren och där tog det ungefär 1 minut så hade min polare blivit uppraggad av en tjej och försvann. Jag tänkte kolla mig omkring lite först och inte ta första bästa så jag tog en öl vid baren och gick och satte mig och njöt av upplevelsen. Jag har aldrig i mitt liv sett så många snygga tjejer. Jag hejade glatt på tjejerna som försökte ta kontakt men var fast besluten att ta någon jag verkligen gillade. Såg en snygg tjej vid baren och gick ditåt. Osäker/ovan som man är visste jag inte riktigt hur jag skulle approacha men det visade sig vara det minsta problemet då hon tog kontakt direkt.
Efter lite småprat visade det sig att hon var från Tjeckien och hade bott i Berlin i 3 år och var om jag minns rätt 27 år. Jag är hopplös på namn så det är tyvärr borta men hon var mörkhårig och hade en tatuering över ena axeln. Hon var med de högklackade skorna som alla bar gott och väl 180 lång! Vi förhandlade inga priser där och det är väl ett rockie-misstag antar jag men allt jag kunde tänka på var att få sätta på denna kvinna som utan tvekan är den snyggaste kvinna jag någonsin knullat i hela mitt liv.
På väg till rummet mötte jag min polare som var på väg till ett nytt rum med en annan tjej. Det hade nog inte ens gått 30 minuter sedan tjej nr 1.
På rummet fick jag veta att precis ALLT var tillåtet medan hon inbjudande särade på benen. Till ett pris naturligtvis. De futtiga 70 euros var bara ett standard som hon sa. I det läget hade pengar ungefär 0 i betydelse. Vi bestämde avsugning utan gummi, 69 och CIM.
Sedan följde den bästa avsugningen jag fått i hela mitt liv. Det var som att vara stjärnan i en porrfilm. Porrstön och dirtytalk om vartannat. "wanna fuck me now baby"? Det var mer upphetsande än jag trodde. Efter lite ridning och lite doggy sa hon att jag fick komma i hennes mun. Jag stod vid sängkanten och hon låg på sängen och sög för glatta livet. "Give me your cum baby". Jag exploderade i hennes mun.
Det här var nog fan bland det bästa jag upplevt i mitt liv!
Hur lång tid det tog har jag ingen aning om men notan slutade på 190 euro. Två 100 eurosedlar bytte händer och jag fick en puss på kinden som tack för dricksen.
Väl tillbaka i baren väntade min kompis. Jag hade tänkt att gå ned till bastun och chilla lite men han sa att vi nog borde åka därifrån innan han brände hela sin reskassa. Det fanns ju automater där så det var ju bara att ta ut om man så ville. Jag kände mig rätt nöjd också och insåg att jag redan bränt över 3000 kr och att det nog skulle bli många tusen till om vi stannat kvar så vi lämnade. Vi var nog inte ens där i två timmar!
Jag kommer definitivt att åka tillbaka dit men då på sommaren och passa på att njuta lite av poolen.