2015-07-20, 00:39
Medlem
OK. Nu har jag läst i princip större delen av ALLA kommentarer i denna tråd och ett par liknande. Orkar inte skriva någon stor avhandling, men här comes nothing:

Först och främst är jag oerhört liberalt inställd till hela idén med både prostitution och FKK o.s.v. "jag dömer ingen". Tycker nog alltjämt till och med att Svea rikes lag snarare skyddar svaga män än att tänka på kvinnors rättigheter med förbudet. Ty dom riktig utsatta är väl ÄNDÅ prostituerade? (nåja, finns andra trådar om den saken).

Sedermera är mina erfarenheter på gråskalan av svensk lag ungefär; Stripklubb i medelhavet för ett antal år sedan (typ 10) där några extratjänster erbjöds men ej köptes, sedermera var jag på ett liknande etablissemang där jag köpte "allt extra". Därpå var jag i en av Sveriges 3 största städer för ett par år sedan och besökte ett likadant etablissemang och fick åtnjuta en del extratjänster.

Siste men inte minst har jag testat på att besöka en annonserande kvinna i mellansverige - onykter likaväl då som jag varit under de föregående något grabbiga besöken så var jag nöjd - har inte tänkt gå ni på det i detalj. Det jag vill skriva är om Artemis, men här har ni min bakgrund i världen iaf.

Så nu var resan bokad till Juni månad - Artemis låter som himmelriket på jorden - 10p i varje hörn och ett "fåtal sharks" - äkta inlevelse och bla bla bla.

Jag kanske är annorlunda, men alltjämt spenderade jag €80*2 och €60*4 (+runt €120 för extratid, extratjänster etc) och dessutom i efterhand runt €100-150 på Heiniken.

Så, 2 dagar, 2 besök, 4 damer totalt (nej jag minns INTE namnen). Den första var en i alla mening "shark". Snygg absolut, men engagemang och hängivenhet för en nykter varelse kan inte vara värt ens 1 av 10 möjliga för någon som haft umgänge på riktigt.

Nu kan någon säga att jag haffade 4 sharks - måhända - men ja var ordentligt återhållsam på nr 2-4 och dom var riktigt hängivna, men det skiner igenom så förbannat när man är nykter att dom är där för att tjäna pengar och inget annat - tillsammans med att man samsas med japaner och medelålders européer som är där och betalar by-the-hour för at "hålla-handen" eller "massera-fötter" för inte det hela bättre.

Det hela är såklart en alldeles surrealistisk upplevelse som kanske inte alla får uppleva - rentav rätt sjukt - haha - men det var helt enkelt inte för mig.

Lärdomen för min egen del: Jag går gärna till både horhus, bordeller, stripklubbar eller t o m en FKK på fyllan för att sprida kärlek - men då är man så bedövad att man inte ser igenom dessa UPPENBART SÅ JÄVLA PENNINGKÅTA damer att man inte bryr sig....

Mitt sällskap gick till ett rum en gång - då jag avslutat för dagen så sa jag åt honom att jag skulle gå längst ner och chilla vid inne-poolen tills han var klar - gick och köpte en Heiniken, gick nerför trappen - blev stoppad av en "shark" på vägen ner; "Stop here" - "No Im good, Im just going downstairs to wait for my friend" - hennes svar "you didn´t know what Im going to ask????" - "maybe I wanted to ask about the weather" - johoja! "It´s going to be the same as today" sa jag - hennes svar "No, it will be even warmer"....

Sista tjejen jag stötte på innan utång - "Wanna go have Sex?" - "No Im done for today" - "Idiot!"

Pratas ju om sharks i denna forumdel, men dom störde mig något fruktansvärt! Dom som nu var hängivna var ändå inga oskarsvinnare.

Och dom som säger att man inte landar såna här brudar på krogen? Jag vet inte vilka krogar ni är på - men min starka rekommendation är nog att ni byter stammishak!

Maten däremot var över förväntan! Den mötte ungefär normal lunchbuffestandard för 80kr i mellansverige och när den ingår förväntar jag mig knappast Entrecote för 289kr/ala carte.

Blev lite sluddrigt, men det är iaf mina erfarenheter av detta gud skapade "tempel".

Syntetiskt. Är mitt slutord.

PS. Jag har inge FB-kuk och 2 av 4 damer kallade min lekamen "ooooooh! ANAKONDA!!!" .DS
Senast redigerad av lilltorsken 2015-07-20 kl. 01:00.
Citera
2015-07-20, 01:02
Medlem
Jag instämmer till viss del . Men att folk som vare där säger att det är massa 10p som löper runt kan ju aldrig ha set nån riktigt snygg tjej!. Ja jag vet att smaken är som baken, dvs olika.. Men jag var där i 2 dar och jag såg aldrig nån mer än 7-8 på min skala. Var jävligt många som hade sjukt fina kroppar men såg ut som en rysk kulstöterska i ansiktet.

Men jag kommer med min recension snart.
Citera
2015-07-20, 09:55
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltorsken
OK. Nu har jag läst i princip större delen av ALLA kommentarer i denna tråd och ett par liknande. Orkar inte skriva någon stor avhandling, men här comes nothing.....

....Syntetiskt. Är mitt slutord.

Ja man måste ha klart för sig att alltihop ÄR en lek när man besöker Artemis.
Man får inte ta det på något som helst allvar.
SJÄLVKLART så är Artemis ”syntetiskt” som du skriver, det kan man absolut beskylla samtliga FKK klubbar för att vara, om man har förväntat sig något annat så är man ute och cyklar på månen.

SAMTLIGA tjejer är där för att skaffa en så hög inkomst som möjligt på kortast möjliga tid.
Innerst inne så tänker du förmodligen likadant om din egen arbetsplats.

Fanns inte kunderna och pengarna på Artemis så skulle inte heller några tjejer finnas där.

För mig personligen så handlar Artemis (och andra FKK klubbar) om att skapa en stunds rekreation. En stunds lugn och ro från vardagen och arbetets tristess, som 42 åring så är det dessutom nästan helt omöjligt att fixa sex med en 20-25 åring på krogen. Ibland vill jag ha något annat än en 45 åring.

Tjejerna på Artemis såg direkt att du var en ”newbie” och då drog dom igång sitt spel och sin lek med ”ooooooh! ANAKONDA! Och liknande…
Jag vill påstå att många tjejer kör en lite annorlunda stil mot stamkunder.
Artemis är dock ett turisthak av värsta sort, det får man inte glömma.

Man ska inte heller förvänta sig några fotomodeller på FKK klubbar, tror man det så lär man bli besviken. Det finns så klart ett fåtal riktigt snygga kvinnor där men dom är tyvärr oftast lite svåra att hitta. Sen är det ju faktiskt också så att smaken är som baken…

Citat:
Ursprungligen postat av C00RN

Vad går en sån resa på? intresserad

Ja vad kostar det?
”Fanoffun” fick väl med det ungefärliga.
80 euro i inträde.
50-80 euro för en hotellnatt.
60 euro per halvtimma med damerna. Jag väljer dock nästan alltid en timma.

Flygresa kan man ju köpa billigt om man är ute i god tid, är man ute sent (som jag oftast är) så brukar ju flygpriset vara ganska högt, personligen så har jag dessutom 3-4 timmars körtid till landets största flygplatser. Har dock relativt nära till Kalmar flygplats men där kostar biljetterna till Berlin oftast 3-4500 kr för tur & retur om man inte bokar väldigt långt i förväg och även om man bokar en månad i förväg så är det 2500 kr. och dessutom så är det inga turer varje dag.

Så jag kör bil till Berlin, det fungerar ju så länge man bor i södra delen av Sverige.
Det är bara drygt 3 timmars körtid från Puttgarden till Berlin och från Malmö till Rödbyhavn är det knappt 1,5 timmas körtid. Jag kör från hemmet till Berlin på 65 liter diesel, totalt 88 mil.
Dyrast är båtjäveln och flaskhalsen över Rödby-Puttgarden, runt 845 kr vid sommartrafik för en enkel. (svindyrt om man frågar mig).
Citera
2015-07-20, 10:22
Medlem
Citat:
OK. Nu har jag läst i princip större delen av ALLA kommentarer i denna tråd och ett par liknande. Orkar inte skriva någon stor avhandling, men här comes nothing:

Först och främst är jag oerhört liberalt inställd till hela idén med både prostitution och FKK o.s.v. "jag dömer ingen". Tycker nog alltjämt till och med att Svea rikes lag snarare skyddar svaga män än att tänka på kvinnors rättigheter med förbudet. Ty dom riktig utsatta är väl ÄNDÅ prostituerade? (nåja, finns andra trådar om den saken).

Sedermera är mina erfarenheter på gråskalan av svensk lag ungefär; Stripklubb i medelhavet för ett antal år sedan (typ 10) där några extratjänster erbjöds men ej köptes, sedermera var jag på ett liknande etablissemang där jag köpte "allt extra". Därpå var jag i en av Sveriges 3 största städer för ett par år sedan och besökte ett likadant etablissemang och fick åtnjuta en del extratjänster.

Siste men inte minst har jag testat på att besöka en annonserande kvinna i mellansverige - onykter likaväl då som jag varit under de föregående något grabbiga besöken så var jag nöjd - har inte tänkt gå ni på det i detalj. Det jag vill skriva är om Artemis, men här har ni min bakgrund i världen iaf.

Så nu var resan bokad till Juni månad - Artemis låter som himmelriket på jorden - 10p i varje hörn och ett "fåtal sharks" - äkta inlevelse och bla bla bla.

Jag kanske är annorlunda, men alltjämt spenderade jag €80*2 och €60*4 (+runt €120 för extratid, extratjänster etc) och dessutom i efterhand runt €100-150 på Heiniken.

Så, 2 dagar, 2 besök, 4 damer totalt (nej jag minns INTE namnen). Den första var en i alla mening "shark". Snygg absolut, men engagemang och hängivenhet för en nykter varelse kan inte vara värt ens 1 av 10 möjliga för någon som haft umgänge på riktigt.

Nu kan någon säga att jag haffade 4 sharks - måhända - men ja var ordentligt återhållsam på nr 2-4 och dom var riktigt hängivna, men det skiner igenom så förbannat när man är nykter att dom är där för att tjäna pengar och inget annat - tillsammans med att man samsas med japaner och medelålders européer som är där och betalar by-the-hour för at "hålla-handen" eller "massera-fötter" för inte det hela bättre.

Det hela är såklart en alldeles surrealistisk upplevelse som kanske inte alla får uppleva - rentav rätt sjukt - haha - men det var helt enkelt inte för mig.

Lärdomen för min egen del: Jag går gärna till både horhus, bordeller, stripklubbar eller t o m en FKK på fyllan för att sprida kärlek - men då är man så bedövad att man inte ser igenom dessa UPPENBART SÅ JÄVLA PENNINGKÅTA damer att man inte bryr sig....

Mitt sällskap gick till ett rum en gång - då jag avslutat för dagen så sa jag åt honom att jag skulle gå längst ner och chilla vid inne-poolen tills han var klar - gick och köpte en Heiniken, gick nerför trappen - blev stoppad av en "shark" på vägen ner; "Stop here" - "No Im good, Im just going downstairs to wait for my friend" - hennes svar "you didn´t know what Im going to ask????" - "maybe I wanted to ask about the weather" - johoja! "It´s going to be the same as today" sa jag - hennes svar "No, it will be even warmer"....

Sista tjejen jag stötte på innan utång - "Wanna go have Sex?" - "No Im done for today" - "Idiot!"

Pratas ju om sharks i denna forumdel, men dom störde mig något fruktansvärt! Dom som nu var hängivna var ändå inga oskarsvinnare.

Och dom som säger att man inte landar såna här brudar på krogen? Jag vet inte vilka krogar ni är på - men min starka rekommendation är nog att ni byter stammishak!

Maten däremot var över förväntan! Den mötte ungefär normal lunchbuffestandard för 80kr i mellansverige och när den ingår förväntar jag mig knappast Entrecote för 289kr/ala carte.

Blev lite sluddrigt, men det är iaf mina erfarenheter av detta gud skapade "tempel".

PS. Jag har inge FB-kuk och 2 av 4 damer kallade min lekamen "ooooooh! ANAKONDA!!!" .DS

Tack för en mer "sansad" recention. Har själv inte besökt ngt FKK men ändå haft svårt att köpa det många beskriver som himmelriket på jorden och att det är fullt av tjejer som toppar in på 8-10 poäng. Orsaker till varför recensionerna ser ut så kan man naturligtvis diskutera men det lämnar jag till en annan tråd.
Senast redigerad av FBc3po 2015-07-20 kl. 10:26.
Citera
2015-07-20, 10:52
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:

Förstår dig fullt ut att du blev irriterad på sharksen. Och de är ganska många på Artemis. Artemis är ett turist FKK.

Men om du läser runt lite bland recensionerna här på FB kommer du att se att det finns betydligt trivsammare FKK/sauna clubs med god atmosfär och med mer normala tjejer. Undvik turist-haken nästa gång.
Citera
2015-07-20, 13:37
Medlem
Citat:

Kan vara lämpligt att tillägga att jag känner igen mig mycket i din recension.

Har som nämnts aldrig besökt FKK men trots det använt mig av sexuella tjänster från eskorter och på bordel. Det jag kan identifiera mig med är detta med att, hur bra en tjej spelar med så kan det aldrig mätas mot ett möte med en tjej (som för dig är attraktiv) och som utstrålar kåthet vilket skapar en annan nivå. Därmed inte sagt att det är meningslöst att köpa tjänsten dock blir det alltid ett möte på ett helt annat plan. Syntetiskt är ett bra beskrivande ord jag kan skriva under på. Alla som haft förmånen att uppleva skillnaden (vilket borde vara en betydande del här) måste kunna känna skillnaden.

Av nämnda anledning föredrar jag likt dig att besöka dessa ställen med ett litet mått av berusning av alkohol då det då är lättare kan förbise detta avtändande faktum.

Då skall vi inte tala om dessa "hajar" som beskrivs. Fullständigt avtändande! Kan förstöra stämningen fullständigt vilket gör att lusten helt försvinner. Är då oväsäntligt hur deras yttre graderad på någon poängskala.
Senast redigerad av FBc3po 2015-07-20 kl. 13:39.
Citera
2015-07-21, 22:39
Medlem
Slappfisas avatar
Jag håller delvis med. Jag var på Artemis i våras för första gången, se recension tidigare i tråden. Jag var spik nykter hela vistelsen, och "syntetiskt" håller jag med om till viss del. Man måste ju ta det för vad det är, det är klart att tjejerna är där enbart för pengarna!

Dock tycker jag helt klart att man kan få olika bra service från olika tjejer. Det handlar väl om deras egna inställning till kunderna. Vissa tycker nog det är viktigt att kunden blir helt nöjd för att skapa ett bra rykte om sig själv. Andra skiter i vilket och hoppas på nya turister som går i deras fälla varje gång...

Jag hade både bra och dålig erfarenhet från de olika tjejerna jag var med. Den bästa var helt klart min 3 kant med 2 tjejer från Rumänien som var helt fantastiskt och de ville verkligen få mig att bli nöjd, och det märktes!

Håller även med om att det överdrivs med 10 p som skrivs här. Jag såg faktiskt 1 10p när jag var där men hon var ju uppbokad och syntes inte till mer på hela kvällen, så dom är nog svåra att hitta.
Citera
2015-07-22, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slappfisa
Jag håller delvis med. Jag var på Artemis i våras för första gången, se recension tidigare i tråden. Jag var spik nykter hela vistelsen, och "syntetiskt" håller jag med om till viss del. Man måste ju ta det för vad det är, det är klart att tjejerna är där enbart för pengarna!

Dock tycker jag helt klart att man kan få olika bra service från olika tjejer. Det handlar väl om deras egna inställning till kunderna. Vissa tycker nog det är viktigt att kunden blir helt nöjd för att skapa ett bra rykte om sig själv. Andra skiter i vilket och hoppas på nya turister som går i deras fälla varje gång...

Jag hade både bra och dålig erfarenhet från de olika tjejerna jag var med. Den bästa var helt klart min 3 kant med 2 tjejer från Rumänien som var helt fantastiskt och de ville verkligen få mig att bli nöjd, och det märktes!

Håller även med om att det överdrivs med 10 p som skrivs här. Jag såg faktiskt 1 10p när jag var där men hon var ju uppbokad och syntes inte till mer på hela kvällen, så dom är nog svåra att hitta.
Tack för ett bra och nyanserat inlägg i debatten.
Citera
2015-07-22, 00:09
Medlem
Hermann666s avatar
De flesta tjejerna på Artemis ligger väl på en 7-8 på skalan. Men jag tycker även att personligheten är minst lika viktig. En del tjejer går verkligen in för att ge bra service och verkar ha kul själva. Andra vill bara mjölka dig på pengar. Som sagts tidigare så finns det andra FKK:s med lite annan atmosfär och bättre service till priset av något sämre utbud utseendemässigt. Jag skulle välja det sistnämnda varje gång.
Citera
2015-07-22, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
De flesta tjejerna på Artemis ligger väl på en 7-8 på skalan. Men jag tycker även att personligheten är minst lika viktig. En del tjejer går verkligen in för att ge bra service och verkar ha kul själva. Andra vill bara mjölka dig på pengar. Som sagts tidigare så finns det andra FKK:s med lite annan atmosfär och bättre service till priset av något sämre utbud utseendemässigt. Jag skulle välja det sistnämnda varje gång.
Håller helt med dig i ditt resonemang att går man bara på utseendet och letar 9/10 poängare så får man sämre service helt klart.Dom "snyggaste" tjejerna vet att dom kommer att bli "upptagna" av nästa jägare som får syn på dom och behöver inte vara särskilt engagerade och trevliga på rummen.
Dock finns det ju undantag bland dessa också givetvis. Men rent generellt så ger en inte fullt så snygg tjej bättre service för dom är rädda om sitt rykte på ett annat sätt. Men mitt råd till alla som ska till Artemis ta er tiden att prata ordentligt med tjejerna innan ni bestämmer er för att gå vidare så att magkänslan är den rätta.
Visa tjejer har jag suttit och snackat med i halvtimmar om allt möjligt mellan himmel och jord och jag tror till och med att dom uppskattar att man kan vara social och trevlig mot dom såklart!
Citera
2015-07-22, 12:35
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
...... Som sagts tidigare så finns det andra FKK:s med lite annan atmosfär och bättre service till priset av något sämre utbud utseendemässigt. Jag skulle välja det sistnämnda varje gång.

Hmmm. Jag tror att du längtar tillbaka till LivingRoom. Det gör nämligen jag.

Anmärkningsvärt annars att så många svenskar här inne tycks: 1) dras till; och 2) haussa turisthålorna. Men det kan ju bero på att de bara har besökt ett ställe - Artemis.
Senast redigerad av Arnold15 2015-07-22 kl. 12:38.
Citera
2015-07-23, 04:01
Medlem
Okej här kommer min recension om mitt första besök på en FKK. Valet landade på Artemis då det är det ställe man läst mest om.

Så i måndags var det äntligen dags att för första gången stiga in på paradiset. Läst på hade jag ju gjort, b.l.a hela resenciontråden och frågetråden här på fb men också lite på internationalsexguide.
Men vad hjälpte det?

Jag kom faktiskt igenom loungen för att äta frukost det första jag gjorde när jag kom runt halv 12. Väldigt lite folk där då men ändå 2 förfrågningar på vägen till matsalen som jag lyckades slingra mig ur. När frukosten var uppäten gick jag och hämtade cigaretter i skåpet, även denna gång tog jag mig igenom loungen utan några problem. Det kändes nästan som ett krigsfält och att man skulle ta sig igenom levande. Efter allt man har läst om att inte ta första bästa tjej trots att det verkar lockande. Men sen när jag skulle in igen för att ta mitt bloss så får en aningen duktigare shark klorna i mig redan direkt vid skjutdörren och nästan tvingade mig att slå mig ner med henne.

Vi satt och pratade och rökte varsin cigg och hon puschade väldigt hårt på att vi skulle upp till ett rum. Kände mig efter ett tag slagen i kampen, nedre hjärnan fick ta de flesta besluten även om den övre skrek NEJ, NEJ! Fick inga direkt bra vibbar av henne.
Jag frågade lite vad som ingick och det var ju bara det vanliga suck & fuck. Enligt henne kysste 1 av 100 tjejer för standardpriset på 60€ och väldigt få tillät sig att bli slickade. Just kyssar som kändes ganska viktigt för mig ville jag ju ändå ha.
Så väl uppe på rummet så övertalade hon mig givetvis till att beställa "CiM" och då ingick också kyssar och DATY.

Efter en halvdan avsugning (märktes ju inte att detta var hennes jobb direkt) så var jag så irriterad på mig själv att jag blev inlurad av första bästa shark som "anföll" mig samt en hel del nervositet inblandat. Detta ledde till att krigaren tappade lusten direkt när kondomen åkte på. Hon försökte få liv i honom en liten stund men sen sa hon bara "no sex now, only blowjob ok" Så jag fick koncentrera mig rejält på att ens kunna komma av hennes igen halvdana bj.

Säg till när du ska komma säger hon, samt "Come on focus, i want you'r juice in my mouth now". Totalt avtändande enligt mig, men det finns säkert dom som gillar sånt snack också. När jag väl känner att det är lite på G så är det bara handen hon arbetar med. Ber henne öka takten, en stund efter det säger jag då till att jag skulle komma. Då tog det ca 5 sekunder men nej då hon hann inte dit med munnen utan runkade ut det med handen, "ops i realised to late" säger hon, jo tjena. Väldigt värt "CiM-paket" Och kyssarna och DATY då? Jodå våra läppar kanske nuddades under ett fåtal sekunder under det korta förspelet innan avsugningen. Vi låg också i en 69a i ca 2 minuter och hon positionerade sig då så att jag knappt nådde upp till klitoris så sket i att ens anstränga mig med tungan.

Tjej 1
Ursprung och namn har jag inget minne av, minns att hon var 23 år iaf och hon hade svart hår i en hästsvans. Runt 160cm lång och fin kropp men dock väldigt fast rumpa. Det fanns nästan ingenting att klämma tag på.

Kropp 7/10 lite för tight rumpa för min smak, vill kunna hålla i något iaf. Samt lite småhängiga bröst, annars helt okej.
Ansikte 7/10 Det stog ju nästan SHARK i pannan på henne när jag tänker efter, sånt där typiskt "Evile Smile" haha... Men visst var hon snygg ändå.
Service 2/10 (Dåligt BJ ja, men under sex kanske hon är fantastisk det vet jag ju inte)

Slutsats: Jag får väl skylla mig själv... Gick emot tips nr 1 att inte ta första bästa tjejen som kommer fram till en. Nybörjarmisstag.

Jag ligger sedan ute i en solstol och relaxar och laddar om batterierna, tar lite juice från frukostbuffén som fortfarande var öppen.
Efter ca 2 timmar kände jag mig redo för nästa omgång, går och tar en dusch till och beger mig in i loungen igen för att hitta nästa tjej.

Sitter och spanar en stund och ser inte riktigt någon som jag kände för att gå fram till. Går och beställer en cola och sätter mig i baren istället och plötsligt gick hon förbi och vi fick ögonkontakt. Hon kommer och sätter sig bredvid mig och vi börjar prata lite. Hennes namn minns jag såklart inte heller. (Fan vad dålig jag är på det. Pratade med många under dagen och hade svårt att minnas allt) Hon skröt om hur duktig hon skulle vara, att hon verkligen visste hur man tillfredsställer en man etc etc. Lite säljsnack förstod ju jag också men jag följde med henne i alla fall.

Men här var det verkligen en totalvändning när vi kom in i rummet. Eller allt kändes bra i början, vi fick lite kontakt i förspelet och allt kändes bra osv... Men problemet var att det blev 1-2 minuters varianter av allt. Bj, rid, missionär, doggy, bj igen och till slut försökte hon lite med handen. Innan hon sa "Time is almost up, can you finnish?" Fick alltså avsluta själv med handen medans hon satt och smekte sig lite och fake stönade. Om hon inte haft så bråttom så skulle det nog varit en rätt så bra stund med henne, men stressen gjorde att det inte blev lika njutsamt.

Tjej 2
Namn okänt, från Iran men uppvuxen i Tyskland minns jag i alla fall att hon sa. Hon var någonstans runt 25år skulle jag tippa & 165cm. Väldigt fin kropp med olivfärgad hud och lagom stora bröst.

Kropp 8/10 Inget att klaga på här, aldrig riktigt tänt på svarta tjejer men denna hudton var verkligen sjukt sexigt. Ungefär samma som Rihanna, Kim Kardashian, Beyonce etc. Alltså inte riktigt "Svart" Förutom det en helt okej kropp.
Ansikte 9/10 Väldigt söt och vackra ögon. Nästan en 10a på min personliga skala.
Service 5/10 Hade lätt kunnat vara en 8-9 om det inte gick så fort fram.

Fortsättning följer på nästa sida...
Senast redigerad av Jgtm 2015-07-23 kl. 04:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in