2022-11-20, 01:33
Medlem
Någon som vet hur länge stilnoct och imovane syns i Piss ?

Om man har ex. Pissprov om 7dagar vilken insomnings tablett kan man vara safe att det går ur inom de 7 dagarna?

Skriv gärna förslag på vad som går ur fort måste fan få sova *_~
Citera
2022-11-20, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerking1
Någon som vet hur länge stilnoct och imovane syns i Piss ?

Om man har ex. Pissprov om 7dagar vilken insomnings tablett kan man vara safe att det går ur inom de 7 dagarna?

Skriv gärna förslag på vad som går ur fort måste fan få sova *_~

1-2 dagar. Hade det utskrivet o brukar pissa rent dagen efter och då har jag tagit över den utskrivna mängd 15mg. Pratar imovane men de e typ samma på stilnoct. Borde inte vara mer än 2 dagar men 3 dagar kan du vara helt säker.
Citera
2022-11-20, 13:00
Medlem
[quote=Gummislang|81292042]

Detta är rätt vanligt på hemmastickor.
Vården skickar ju en på blodprov ev om man bestrider och då är man ren
Citera
2022-11-20, 13:32
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Generellt så brukar såna toaletter som är gjorda för provtagning ha fönster i dörren som sjuksköterskan kollar igenom och speglar på andra sidan om toaletten så sköterskan kan se båda sidor av toaletten/patienten.

Hur tho?
Som som gått på LARO i två städer, lämnat prover för polis/körkort, bott på stödboende och tagit prover ett par ggr på psykiatri i två städer så är det extremt få ggr som sköterskan följer protokoll i korrekt utrustade rum som det skulle funka.

Men jag lär mig gärna för framtida användning om du vill dela med dig om hur det gått till.

(Vi ignorerar kommentaren där du antar att alla/de flesta i en sån här tråd har sambos - än mer sambos som inte brukar själva och är villiga att låta sin pundande sambo komma undan med att fortsätta med det)

Easy biff. Du har en mjuk plast flaska tejpad på ena knät. Denna flaska skall du tejpa så att du kan trycka med ditt andra knä när du vill tömma flaskan. Asså knä emot knä.
Flaskan är kopplad till en smal slang som du tejpar fast på undersidan av din penis. Använd hudfärgad tejp och Tejpa bara undertill av dasen och se till att slangen slutar ungefär vid ollonet.
Trä kläder över apparaten och gå in till kärringen. Se till att pisset är lagom varmt så inga misstankar kommer.
Väl där inne så tar du fram koppen och lägger din penis i den (med slangen under som du döljer) och pressar ihop dina knän så flaskan trycks ihop lite. Hosta lite eller sådant ifall det kommer ljud av slangen eller liknande. Prata gärna under tiden. ( Avled kärringen ) och sådant.

Lite övning innan så rutinen sitter och sedan ser det naturligt ut och ingen ser att du fuskar.
Var inte nervös! Det syns!
Citera
2022-11-20, 17:20
Medlem
Citat:
Det som skulle oroa mig mest är cannabisen.
Beror nämligen på helt hur ofta du röker.
Om det är en engångsföreteelse då och då så borde 5 dagar vara lugnt men är det så att du fyller på någon gång i månaden skulle jag inte vara lugn förens efter tidigast 7-10dagar.
Ännu mer än så om det är så att du inte hunnit att bli ren emellan doserna

Jag tror inte det ska vara ett problem, rökt mycket men det är år sen. Som jag skrev var det 6veckor sen jag rökte innan nu och då kanske jag rökte 2-3g på spannet av en vecka. Men hur är det med 3CMC i blodet? Polisen sa att dom skulle ta en utökad analys för det?
Citera
2022-11-20, 19:20
Medlem
Cracker_Arses avatar
Tja.

Jag undrar vad för konsekvenser det kan bli om man lämnar ett positivt UP under en hälsoundersökning hos previa.

Jobbet gör sådana var 3e år och använder previa.
Hälsoundersökning kallar dom det..Vet inte om det kommer vara UP men utgår från att det.

Kopplas polis in?
Körkort i fara?

/Tack
Citera
2022-11-22, 02:57
Medlem
Elsantonantos avatar
Någon som lämnat UP efter att ha rökt prylshoppens aura ring extra stark?
Blev inkallad till ett spontant prov om ett par dagar har rökt ca 6gram.
Tack på förhand!
Citera
2022-11-22, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Easy biff. Du har en mjuk plast flaska tejpad på ena knät. Denna flaska skall du tejpa så att du kan trycka med ditt andra knä när du vill tömma flaskan. Asså knä emot knä.
Flaskan är kopplad till en smal slang som du tejpar fast på undersidan av din penis. Använd hudfärgad tejp och Tejpa bara undertill av dasen och se till att slangen slutar ungefär vid ollonet.
Trä kläder över apparaten och gå in till kärringen. Se till att pisset är lagom varmt så inga misstankar kommer.
Väl där inne så tar du fram koppen och lägger din penis i den (med slangen under som du döljer) och pressar ihop dina knän så flaskan trycks ihop lite. Hosta lite eller sådant ifall det kommer ljud av slangen eller liknande. Prata gärna under tiden. ( Avled kärringen ) och sådant.

Lite övning innan så rutinen sitter och sedan ser det naturligt ut och ingen ser att du fuskar.
Var inte nervös! Det syns!

Beror helt på sjuksköterskan här med - är denna erfaren så kommer du inte undan med varken denna rutin eller att avleda.
Vi har sjuksköterskor som ber oss släppa ner byxorna på golvet - vet inte om det kanske är för att människor här kört din teknik då.
Blir du däremot påkommen en gång kommer situationen bli betydligt värre.

Men annars låter din teknik helt klart super!
Förutfattat att alla i tråden är män dvs.😅
Citera
2022-11-22, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammis
Jag tror inte det ska vara ett problem, rökt mycket men det är år sen. Som jag skrev var det 6veckor sen jag rökte innan nu och då kanske jag rökte 2-3g på spannet av en vecka. Men hur är det med 3CMC i blodet? Polisen sa att dom skulle ta en utökad analys för det?

Menar du att du rökt fler ggr under en vecka och har 5 dagar mellan sista röket och provtagning?
Då är det nog det jag hade oroat mig för ändå men det verkar utifrån denna tråd bara som att cannabis sitter i väldigt olika.
Jag hade inte blivit ren på den tiden utifrån de förutfattningarna, hade tagit mig minst 10 dagar.
Andra verkar bli ren på sämre förutfattningar på halva den tiden.

Kan inte alls tala för klofedron tyvärr.
Hoppas någon annan har koll där.

Lycka till och uppdatera oss gärna!
Citera
2022-11-22, 20:05
Medlem
Citat:
Menar du att du rökt fler ggr under en vecka och har 5 dagar mellan sista röket och provtagning?
Då är det nog det jag hade oroat mig för ändå men det verkar utifrån denna tråd bara som att cannabis sitter i väldigt olika.
Jag hade inte blivit ren på den tiden utifrån de förutfattningarna, hade tagit mig minst 10 dagar.
Andra verkar bli ren på sämre förutfattningar på halva den tiden.

Kan inte alls tala för klofedron tyvärr.
Hoppas någon annan har koll där.

Lycka till och uppdatera oss gärna!

Nej. Ska försöka omformulera mig. Om vi bortser från allt cs jag tog och bara fokuserar på rökat så är det såhär: Jag rökte 2 joints med en polare och vart tagen av snuten för BLODPROV endast ca 120 timmar efter jag rökt dessa 2. Innan dessa 2 var det ca 6v sedan jag rökte sist och då var det 2-3G på spannet av en vecka. Så säg 5v innan detta tillfälle. Då borde väl min kropp ha hunnit blivit helt ren på dessa 5v och dessa 2 joints borde väl min kropp hinna rensa ur på 120 timmar!? Särskilt när det bara är blod dom fick av mig… Har grov nojja ändå.
Citera
2022-11-22, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammis
Nej. Ska försöka omformulera mig. Om vi bortser från allt cs jag tog och bara fokuserar på rökat så är det såhär: Jag rökte 2 joints med en polare och vart tagen av snuten för BLODPROV endast ca 120 timmar efter jag rökt dessa 2. Innan dessa 2 var det ca 6v sedan jag rökte sist och då var det 2-3G på spannet av en vecka. Så säg 5v innan detta tillfälle. Då borde väl min kropp ha hunnit blivit helt ren på dessa 5v och dessa 2 joints borde väl min kropp hinna rensa ur på 120 timmar!? Särskilt när det bara är blod dom fick av mig… Har grov nojja ändå.

Ae på blodprov tror jag faktiskt att du kan va stenlugn på det om du inte rökt extremt mkt fram till för 6 veckor sen!
Citera
2022-11-22, 20:59
Medlem
Är det någon här som har koll på om man på urinstickor ser skillnad på morfin och metadon?
Har för mig att man gör det men sen tänkte jag att de kanske är opioid som opioid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in