2022-11-18, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammis
Citerar mig själv igen då jag blir tokig på detta… har sån grov nojja över vad analysen kommer visa, kan någon lugna mig med vad ni tror? Tog 1.5 E, en del 3cmc, kanske 2 linor kokain och 2-3 linor amfetamin. På lördag runt 16-17 tiden rökte jag 2 svaga jollar med en polare, Max 0.1-0.2 i varje. Innan det har jag inte rökt på 5-6 veckor.

Det som skulle oroa mig mest är cannabisen.
Beror nämligen på helt hur ofta du röker.
Om det är en engångsföreteelse då och då så borde 5 dagar vara lugnt men är det så att du fyller på någon gång i månaden skulle jag inte vara lugn förens efter tidigast 7-10dagar.
Ännu mer än så om det är så att du inte hunnit att bli ren emellan doserna
Citera
2022-11-18, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slanern
Hallå, är det nån som vet?

Beror helt på vad de har för stickor - där med omöjligt att svara.
Men generellt brukar ”bättre” ställen ha multistickor som även visar ketamin ja.

https://www.ferle.se/nanosticka/
Citera
2022-11-18, 22:46
Medlem
Mmmm finns dessa samband mellan vissa läkemedel, har erfarit liknande, vet fortf inte varför 😏
Senast redigerad av JoppeJoppeJoppe 2022-11-18 kl. 23:10.
Citera
2022-11-18, 23:03
Medlem
Gummislangs avatar
[quote=Gummislang|81292042]
Rättelse: jag är cp-skadad, jag menar Ketogan, också pratar m dom på Lasarettsvägen nu och han menar på att det kan vara Lergigan Comp som är anledning till detta…
Senast redigerad av Gummislang 2022-11-18 kl. 23:09.
Citera
2022-11-19, 02:34
Medlem
Oxasxand (oxazepam) 20mg
Ungefär , Hur länge kan det vara kvar i pisset ,om jag tar det idag ? Är det borta inom en vecka? När bör man känna sig ”safe” ?
Har typ 12% bf
Väger 83kg
30år
Citera
2022-11-19, 02:53
Medlem
Behöver AKUT hjälp fick för några timmar sedan veta att jag ska lämna urinprov på psyket där det är ett fönster så de kan kolla genom ett fönster när jag pissar och någon timme innan dess smällde jag i mig 4-5mg sub ca 800-900mg lyrica och en 1mg ksalol.
Något jag kan gör för att "förbränna" buprenorfinet snabbare.
Läst att om man tex tagit tjack kan salmiak hjälpa till att skynda på!
Lyrican och alrazolamen är jag inte speciellet orolig över.
MEN det fakking värsta är att jag tog samma blandning igår fast något mindre utav allt så det gör ju rätt säkert att det sitter i ännu längre.

Planen jag har hitintills är att få i mig citronkoncentrat eller vad det nu är för vätska i dom där flaskorna som ser ut som en citron.
Ska införskaffa mig antingen askorbinsyra eller bikarbonat.
Har inte hunnit läsa vilket utav det man ska använda för opiaater
Och självfallet köra både lite HIIT träning och vanlig träning och bastning efteråt såklart
Har provtid kl 10.45 så tänkte stiga upp vid 5 och börja hinka kaffe och vatten (vet inte om för mycket kaffe är negativt när man vill lämna ett rent prov så måste läsa på om det också)
Har både kreatin och B-vitamin redo att ta så de inte ska se att det är utspätt.

Har dock ett rätt jobbigt problem med att hydrera som jag antar att det flesta har.
Börjar väldigt ofta må illa och måste spy och det känns negativt när jag ska lämna provet

Tack och hej för mig
ALLA TIPS UPPSKATTAS BARA NÅGOT SÅ LITET SOM NI VET OM FÖR MYCKET KAFFE ÄR DÅLIGT ELLER EJ <3
får jag inget svar innan någon gång mitt i dagen imorgon måste jag tyvär ta chansen och lägga upp detta i en egen tråd i drogakuten och riskera ban men har fasen inget val JAG FÅR INTE PISSA POSITIVT PÅ SUB.
Citera
2022-11-19, 09:07
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulingtaisvart
Behöver AKUT hjälp fick för några timmar sedan veta att jag ska lämna urinprov på psyket där det är ett fönster så de kan kolla genom ett fönster när jag pissar och någon timme innan dess smällde jag i mig 4-5mg sub ca 800-900mg lyrica och en 1mg ksalol.
MEN det fakking värsta är att jag tog samma blandning igår fast något mindre utav allt så det gör ju rätt säkert att det sitter i ännu längre.

Planen jag har hitintills är att få i mig citronkoncentrat eller vad det nu är för vätska i dom där flaskorna som ser ut som en citron.
Och självfallet köra både lite HIIT träning och vanlig träning och bastning efteråt såklart
Har provtid kl 10.45 så tänkte stiga upp vid 5 och börja hinka kaffe och vatten (vet inte om för mycket kaffe är negativt när man vill lämna ett rent prov så måste läsa på om det också)
Har både kreatin och B-vitamin redo att ta så de inte ska se att det är utspätt.

Har dock ett rätt jobbigt problem med att hydrera som jag antar att det flesta har.
Börjar väldigt ofta må illa och måste spy och det känns negativt när jag ska lämna provet

Tack och hej för mig
ALLA TIPS UPPSKATTAS BARA NÅGOT SÅ LITET SOM NI VET OM FÖR MYCKET KAFFE ÄR DÅLIGT ELLER EJ <3
får jag inget svar innan någon gång mitt i dagen imorgon måste jag tyvär ta chansen och lägga upp detta i en egen tråd i drogakuten och riskera ban men har fasen inget val JAG FÅR INTE PISSA POSITIVT PÅ SUB.

Men Använd någons annans piss bara. Hur svårt ska det va?
Citera
2022-11-19, 18:47
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerking1
Oxasxand (oxazepam) 20mg
Ungefär , Hur länge kan det vara kvar i pisset ,om jag tar det idag ? Är det borta inom en vecka? När bör man känna sig ”safe” ?
Har typ 12% bf
Väger 83kg
30år

Den är farlig. Oxascand och diazepam kan ju sitta upp till 4 veckor. Men tar du bara idag och samma dag du har prov så kissa ut allt morgon piss hemma sen drick massa vatten så bör du klara dig. Återkoppla gärna hur de gick.
Citera
2022-11-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Men Använd någons annans piss bara. Hur svårt ska det va?

Läste du ens första stycket? Lämnar han/hon på en plats med fönster och speglar och sköterskan gör de kontroller som ska göras så kan du inte använda någon annans.
Sen är det inte alla som har någon som ställer upp på de heller
Citera
2022-11-19, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulingtaisvart

Tack och hej för mig

Kan inte tyda utifrån din text när du ska lämna provet? Dvs hur många dagar det kommer gå mellan att du (idag?) smällde i dig denna cocktail och när du ska lämna provet.

Kaffe är vätskedrivande så att dricka det nu dagarna innan är positivt - men att dricka det på själva dagen i någon mängd lär inte göra skillnad.

Enligt min erfarenhet gör alla dessa ”knep för att bli ren snabbare” väldigt liten skillnad på de allra mesta, något även vetenskapen backar upp. Är bara i dessa typer av trådar som de påstår att de gör någon större skillnad.
Citera
2022-11-19, 19:37
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Läste du ens första stycket? Lämnar han/hon på en plats med fönster och speglar och sköterskan gör de kontroller som ska göras så kan du inte använda någon annans.
Sen är det inte alla som har någon som ställer upp på de heller

Var läste du speglar?
Asså. Det är inte så svårt att lämna annans piss om dom så står brevid och ska titta på ens penis. Har gjort det flera gånger för övervakat urinprov för körkort.

Okej, men man kan säkert köpa sig rent Piss av en böghora på stan för en 100 kr om nu ens sambo inte ställer upp
Citera
2022-11-20, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Var läste du speglar?
Asså. Det är inte så svårt att lämna annans piss om dom så står brevid och ska titta på ens penis. Har gjort det flera gånger för övervakat urinprov för körkort.

Okej, men man kan säkert köpa sig rent Piss av en böghora på stan för en 100 kr om nu ens sambo inte ställer upp

Generellt så brukar såna toaletter som är gjorda för provtagning ha fönster i dörren som sjuksköterskan kollar igenom och speglar på andra sidan om toaletten så sköterskan kan se båda sidor av toaletten/patienten.

Hur tho?
Som som gått på LARO i två städer, lämnat prover för polis/körkort, bott på stödboende och tagit prover ett par ggr på psykiatri i två städer så är det extremt få ggr som sköterskan följer protokoll i korrekt utrustade rum som det skulle funka.

Men jag lär mig gärna för framtida användning om du vill dela med dig om hur det gått till.

(Vi ignorerar kommentaren där du antar att alla/de flesta i en sån här tråd har sambos - än mer sambos som inte brukar själva och är villiga att låta sin pundande sambo komma undan med att fortsätta med det)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in