2022-01-16, 15:44
Medlem
Bling Blings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Heroin visar alltid som opiater på sticka. Men bara någon dag. Det blir ju morfin i kroppen vet inte om det kan visa på stickan ett par dagar till. Jag har då alltid varit negativ efter ett dygn iaf. På analys ser dem exakt vad du tagit och jag blev poppad för heroin 3 veckor efter intag en gång på analys så undvik det. Ang vad du kan skylla på (om det bara visar OPI på stickan) så kan du vara hur kreativ som helst. Citodon, cocilana visar alla på samma som heroin. Skickas det på analys dock så är du körd. Har du övervägt att fuska ? Spara ditt egna rena urin och smussla i det i koppen? Skitenkelt om det inte är någon som tittar men jag har fuskat på hundratals övervakade prov. Brukar fylla hörnet av en fryspåse med mitt egna rena urin innan jag tar något. Ta typ så mycket att storleken blir som en biljardboll (kanske lite större) och knyt ihop påsen så att du inte har nån luft i. Så att du får som en liten boll med urin. Skitlätt att gömma i handen och göra hål på med naglarna och klämma i koppen. Ännu lättare om du sitter ner så dem inte ser dina händer. Va noga med att ha rena händer dock. Har du knarkrester på fingrarna blir provet positivt.
Lycka till

Tack igen! Låter ju lovande att det brukar gå ur fort och du har helt rätt, jag tror dock det finns speciella stickor som visar heroin nu för tiden (diacetylmorfin eller vad det heter) men knappast på multistickor. Och syns OPI åker jag ändå på en analys så då är jag nog kokt ändå oavsett vilka ursäkter jag har
Jag brukar ofta hydrera mig ganska mycket och äta B-vitamin för färgen eftersom det är speglar runt kukområdet vid toan ^^ Men klart man kan ta med sig en pump med urin eller något utifall sköterskan tittar bort Tack igen för svar, om någon mer kan intyga att H går ur så snabbt vore det trevligt! Så jag kan njuta om posten kommer haha, skål!
Citera
2022-01-16, 17:58
Medlem
1 gram brunt bra kvalite idag, konsumera 0.5 i en kopp kaffe och röka 0.5 på 2 holkar idag, hur lång tid för att bli ren?

Urinprov 7e februari, torsk eller inte?

Inte rökt sedan jul, rökte runt 1gram mellan 26-31a december, innan dess inget på 4 månader.
Citera
2022-01-16, 22:14
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
1 gram brunt bra kvalite idag, konsumera 0.5 i en kopp kaffe och röka 0.5 på 2 holkar idag, hur lång tid för att bli ren?

Urinprov 7e februari, torsk eller inte?

Inte rökt sedan jul, rökte runt 1gram mellan 26-31a december, innan dess inget på 4 månader.
Det är ett sådant tidsintervall att det är mycket av ett gränsfall.
Hade jag varit du skulle jag tokfasta några dagar, högst 500 kcal eller så per dag, och försöka träna så mycket som möjligt för att bränna av en del av kroppens fettreserver där det kan finnas lagrat.
Se till att dricka mycket vatten varje dag under hela perioden fram till provet., minst 1,5 liter om dagen. Kroppen rensar ut ämnen lättare om den är ordentligt hydrerad.

Eftersom du har ett givet datum för provet är det jättebra.
Några dagar innan, typ 3-7 borde vara lagom (jag höftar mycket då det här är högst teoretiskt) så bryter du fastan och ligger istället på ett kaloriöverskott. Ät regelbundet, frukost lunch och middag.
Du kan hålla en helt normal kost, om du vanligen äter så mycket att du håller vikten, men komplettera detta med mycket fett. Personligen föredrar jag rapsolja då jag tycker att det inte smakar någonting.
Sist jag hade prov körde jag på en munfull per timme tillsammans med två glas vatten varje timme två dagar innan.
Dagen för provet så vaknar du 6 timmar innan provet, om det är på morgonen. Kissa när du kliver upp och drick 2-3 dl vatten, och inget mer förrän provet. Kisset kommer vara lagom gult vid provtagning. Fortsätt med matoljan, åtminstone någon matsked per timme tills provet, så att kroppen har gott om fett i omloppet det kan binda till eventuella THC-metaboliter och in i din fettvävnad.
Citera
2022-01-17, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Någon som vet hur länge en lina ketamin syns på analys?

Någon?
Citera
2022-01-17, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Det är ett sådant tidsintervall att det är mycket av ett gränsfall.
Hade jag varit du skulle jag tokfasta några dagar, högst 500 kcal eller så per dag, och försöka träna så mycket som möjligt för att bränna av en del av kroppens fettreserver där det kan finnas lagrat.
Se till att dricka mycket vatten varje dag under hela perioden fram till provet., minst 1,5 liter om dagen. Kroppen rensar ut ämnen lättare om den är ordentligt hydrerad.

Eftersom du har ett givet datum för provet är det jättebra.
Några dagar innan, typ 3-7 borde vara lagom (jag höftar mycket då det här är högst teoretiskt) så bryter du fastan och ligger istället på ett kaloriöverskott. Ät regelbundet, frukost lunch och middag.
Du kan hålla en helt normal kost, om du vanligen äter så mycket att du håller vikten, men komplettera detta med mycket fett. Personligen föredrar jag rapsolja då jag tycker att det inte smakar någonting.
Sist jag hade prov körde jag på en munfull per timme tillsammans med två glas vatten varje timme två dagar innan.
Dagen för provet så vaknar du 6 timmar innan provet, om det är på morgonen. Kissa när du kliver upp och drick 2-3 dl vatten, och inget mer förrän provet. Kisset kommer vara lagom gult vid provtagning. Fortsätt med matoljan, åtminstone någon matsked per timme tills provet, så att kroppen har gott om fett i omloppet det kan binda till eventuella THC-metaboliter och in i din fettvävnad.

Tack för ditt svar, det var mycket välutvecklat.

Det var dock ändå lite förvånande, ett gram i över 3 veckor? man blir ju lite stum ändå men allt är väl relativt. Vi får se hur de blir med det, de var mycket jobb för att bli ren för en gubbe enbart. Har en urinsticka som jag tar om 14 veckor så får vi se vad den ger. Tack för ditt svar återigen
Citera
2022-01-18, 13:50
Medlem
UltraDs avatar
Hej!

Är under aktuell ADHD utrednings om tyvärr blev uppsjkuten pga positiva svar på Kola och E nu i somras.
Jag var nyligen tillbaka för att ta ytterligare ett test och även detta visade positivt.
Saken är den att jag brukade dessa senast i somras, och nu nästan ett halvår senare så visade testet forfarande positivt, trots att jag inte har brukat och hållit mig ren i drygt 6 månader. Kan detta verkligen stämma? Går det att spåra så långt tillbaka i tiden? Min utredning kommer pga detta att avslutas, vilket känns väldigt segt i och med att jag verkligen har givit det en chans genom att sluta med alla droger.

De tester jag gjort är prodiagnostics salivtest ifall det är till någon hjälp.

Tacksam för svar!
Senast redigerad av UltraD 2022-01-18 kl. 14:15.
Citera
2022-01-18, 14:40
Medlem
UltraDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraD
Hej!

Är under aktuell ADHD utrednings om tyvärr blev uppsjkuten pga positiva svar på Kola och E nu i somras.
Jag var nyligen tillbaka för att ta ytterligare ett test och även detta visade positivt.
Saken är den att jag brukade dessa senast i somras, och nu nästan ett halvår senare så visade testet forfarande positivt, trots att jag inte har brukat och hållit mig ren i drygt 6 månader. Kan detta verkligen stämma? Går det att spåra så långt tillbaka i tiden? Min utredning kommer pga detta att avslutas, vilket känns väldigt segt i och med att jag verkligen har givit det en chans genom att sluta med alla droger.

De tester jag gjort är prodiagnostics salivtest ifall det är till någon hjälp.

Tacksam för svar!

Glömde tillägga att på det senaste testet så var det kola och amfetamin som jag testade positivt på. Kola har jag inte brukat på drygt 6 månader, och amfetamin har jag inte brukat alls.
Hur är detta möjligt?
Citera
2022-01-18, 14:49
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Glömde tillägga att på det senaste testet så var det kola och amfetamin som jag testade positivt på. Kola har jag inte brukat på drygt 6 månader, och amfetamin har jag inte brukat alls.
Hur är detta möjligt?
Äter du någon medicin som kan ge falskt utslag?
En lista på detta: https://www.ferle.se/korsreaktion/
Citera
2022-01-18, 15:00
Medlem
UltraDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Äter du någon medicin som kan ge falskt utslag?
En lista på detta: https://www.ferle.se/korsreaktion/

Hej!
Äter inga mediciner överhuvudtaget.
Blev oerhört förvånad när jag såg svaret från provet, med tanke på att jag numera är nykter. Det kan väl inte finnas en chans att det går att spåra så lång tid med dessa prodiagnostics salivtester?
Citera
2022-01-18, 15:23
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Hej!
Äter inga mediciner överhuvudtaget.
Blev oerhört förvånad när jag såg svaret från provet, med tanke på att jag numera är nykter. Det kan väl inte finnas en chans att det går att spåra så lång tid med dessa prodiagnostics salivtester?
Nej, det känns inte rimligt.
https://www.ferle.se/detektionstider/
Du ska kanske be om en verifikationsanalys, har ingen egen erfarenhet av detta ska tilläggas.
https://www.ferle.se/verifikationsanalys/
Citera
2022-01-18, 15:34
Medlem
UltraDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Nej, det känns inte rimligt.
https://www.ferle.se/detektionstider/
Du ska kanske be om en verifikationsanalys, har ingen egen erfarenhet av detta ska tilläggas.
https://www.ferle.se/verifikationsanalys/

Okej! Jag tackar för din hjälp.
Jag ska höra med mottagningen och förklara min situation och sedan se om jag får ta nya tester eller om jag kan få reda på hur länge det är spårbart.
Citera
2022-01-18, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Tack för ditt svar, det var mycket välutvecklat.

Det var dock ändå lite förvånande, ett gram i över 3 veckor? man blir ju lite stum ändå men allt är väl relativt. Vi får se hur de blir med det, de var mycket jobb för att bli ren för en gubbe enbart. Har en urinsticka som jag tar om 14 veckor så får vi se vad den ger. Tack för ditt svar återigen

Är idag 67 dagar utan rökat och pissar negativt på stickor med cutoff på 20ng. Har rökt konstant varje dag i nästan 8 månader innan det.

Väger 100 och är +180cm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in