Citat:
Heroin visar alltid som opiater på sticka. Men bara någon dag. Det blir ju morfin i kroppen vet inte om det kan visa på stickan ett par dagar till. Jag har då alltid varit negativ efter ett dygn iaf. På analys ser dem exakt vad du tagit och jag blev poppad för heroin 3 veckor efter intag en gång på analys så undvik det. Ang vad du kan skylla på (om det bara visar OPI på stickan) så kan du vara hur kreativ som helst. Citodon, cocilana visar alla på samma som heroin. Skickas det på analys dock så är du körd. Har du övervägt att fuska ? Spara ditt egna rena urin och smussla i det i koppen? Skitenkelt om det inte är någon som tittar men jag har fuskat på hundratals övervakade prov. Brukar fylla hörnet av en fryspåse med mitt egna rena urin innan jag tar något. Ta typ så mycket att storleken blir som en biljardboll (kanske lite större) och knyt ihop påsen så att du inte har nån luft i. Så att du får som en liten boll med urin. Skitlätt att gömma i handen och göra hål på med naglarna och klämma i koppen. Ännu lättare om du sitter ner så dem inte ser dina händer. Va noga med att ha rena händer dock. Har du knarkrester på fingrarna blir provet positivt.
Lycka till
Lycka till

Tack igen! Låter ju lovande att det brukar gå ur fort och du har helt rätt, jag tror dock det finns speciella stickor som visar heroin nu för tiden (diacetylmorfin eller vad det heter) men knappast på multistickor. Och syns OPI åker jag ändå på en analys så då är jag nog kokt ändå oavsett vilka ursäkter jag har

Jag brukar ofta hydrera mig ganska mycket och äta B-vitamin för färgen eftersom det är speglar runt kukområdet vid toan ^^ Men klart man kan ta med sig en pump med urin eller något utifall sköterskan tittar bort
Tack igen för svar, om någon mer kan intyga att H går ur så snabbt vore det trevligt! Så jag kan njuta om posten kommer haha, skål!