Citat:
De djurägare han tar upp kommer inte att få den hjälp de tror eftersom deras ärende är prövade gång på gång och de som fått djur omhändertagna har brutit mot de regler som gäller oavsett om de själva tycker att deras djurhållning varit enastående
Jag stöttar Lutmark i de fallen jag håller med, jag stöttar inte de andra direkt. Jag har avrått Lutmark flertal ggr om vissa personer han umgås med, jag har varit med om en del med myndigheter som förstört min familjs liv, jag har aldrig personligen varit i problem med myndigheterna utan inom mina närmsta som däremot inneburit att jag åkt på smällen på olika sätt. Jag skriver av ren erfarenhet, de har jag bevittnat visst de låter absurt men jag har ju bevis på allt jag skrivit eller sagt. Jag har alltid varit den som vill skapa mig en egen uppfattning så jag har läst domar, kollat upp och gett goda råd gällande de Lutmark träffat. Jag vill personligen att han ska hålla sig till djuren och bönderna även om jag håller med i vissa fall gällande soc, men det är mkt mer komplicerat där och de blir rörigt och knas när han har de projektet med. Jag vill att han hjälper djurägare
Jag pratar med Lutmark personligen, och har sagt min åsikt och de jag vet om alla han möter, men inte i live, jag hejar på Lutmark gällande djurägare och vissa saker om de andra.
Jag har nyligen läst domar gällande vissa som nämns i tråden och de Lutmark åkt och intervjuat så jag vet gansk mkt. Min förhoppning är att djurägarna ska få hjälp och uppmärksamhet helst att Lutmark håller sig till bara djurägarn men vi får se hur det utvecklar sig.
Jag pratar med Lutmark personligen, och har sagt min åsikt och de jag vet om alla han möter, men inte i live, jag hejar på Lutmark gällande djurägare och vissa saker om de andra.
Jag har nyligen läst domar gällande vissa som nämns i tråden och de Lutmark åkt och intervjuat så jag vet gansk mkt. Min förhoppning är att djurägarna ska få hjälp och uppmärksamhet helst att Lutmark håller sig till bara djurägarn men vi får se hur det utvecklar sig.