Citat:
Du är väldigt psykolog analytisk. Det stämmer nog. Det här att hon söker stöd hos dottern hela tiden. Men på slutet lät hon väldigt självsäker plötsligt. När hon sa att bulvanen hade med försvinnandet att göra. -Och direktören! sa hon som jag minns det. Väldigt bestämt. Så väldigt fram och tillbaka.Jag håller med, hon är svår att sätta fingret på. Misstänker att hon är drivande i sin natur och får saker dithän hon vill. Jag tycker vissa saker som framkommit har lämnat en del frågetecken (insikt i kriminella saker, signaturer på massa kontrakt, ägare till tabletter hon inte känns vid etc).
Hon framträder som ett osäkert offer när hon pratar och söker stöd i sin dotter men jag gissar hon vinner tid för vad hon ska säga näst och är ganska hal, håller konstpauser, har minnesluckor men erkänner en del ögonbrynshöjare som medresenär i indrivningsverksamhet i miljonklassen.
Min erfarenhet är att man är inte riktigt den man utger sig för att vara när man inte får riktigt grepp om personen i fråga.
Hon har en bedräglig approach, det är så jag iaf upplever H vid en närmre granskning.
Hon framträder som ett osäkert offer när hon pratar och söker stöd i sin dotter men jag gissar hon vinner tid för vad hon ska säga näst och är ganska hal, håller konstpauser, har minnesluckor men erkänner en del ögonbrynshöjare som medresenär i indrivningsverksamhet i miljonklassen.
Min erfarenhet är att man är inte riktigt den man utger sig för att vara när man inte får riktigt grepp om personen i fråga.
Hon har en bedräglig approach, det är så jag iaf upplever H vid en närmre granskning.
Att hon varit med på indrivning ville hon inte riktigt bekänna. Hon var med i Norge men väntade på hotellet betonade hon. Fick en känsla av att hon väntade i bilen med motorn på.
Jag hade fel när jag sa att Hjördis tom trodde att B var en seriemördare. Har lyssnat igenom allt och det finns ej. Tror jag blandat ihop det med vad en grannfru till S sagt.