2022-11-17, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Då har du dålig koll på SDs politik.
Och även på sossarnas.

Men du kunde inte peka på något konkret som talar emot det jag skrev.
Citera
2022-11-18, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Men du kunde inte peka på något konkret som talar emot det jag skrev.

Menar du att jag ska "skedmata" dig med information? Du är ju själv emot att "skedmata" andra med information, så varför begär du av andra att göra det? Du får läsa på om SD och sossarnas politik. Rätt självklart då att de aldrig kommer tillåta sharialagar i Sverige.
Citera
2022-11-18, 00:05
Medlem
Citat:
Menar du att jag ska "skedmata" dig med information? Du är ju själv emot att "skedmata" andra med information, så varför begär du av andra att göra det? Du får läsa på om SD och sossarnas politik. Rätt självklart då att de aldrig kommer tillåta sharialagar i Sverige.

Nej jag menar att du invände emot något som är korrekt utan några som helst belägg.
Citera
2022-11-18, 11:14
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Det finns inget i SDs politik som stoppar detta så jo de låter det ske. Om 4 år har vi förmodligen dessutom en ny sosse-regering som återigen accelererar utvecklingen. Sverige har passerat point of no return för flera år sedan.

Citat:
Då har du dålig koll på SDs politik.
Och även på sossarnas.
Tomatsoppan, kan inte du i din stora vishet berätta för oss vad SDs politik "egentligen" är?
Nu har vi haft röda sossar, blå sossar, gröna sossar och det senaste är bruna sossar.

Jag tar gärna något annat än sossar, om det är okej.
Alla politiker som ska försöka blidka mig genom tokvänsterkanalen, som i sin tur ska klappa mig på huvudet med värdegrund med soundbites och färdiga talepunkter står mig upp i halsen.

För de vågar inte ens säga vad de vill utan trängs i mitten och "försöker" säga vad de tror att folk vill höra, medan folk i allmänhet bara verkar bli dummare och dummare på kuppen.

Och fler och fler tycker nog som jag, att det är ett infantilt system, som aldrig kan bli så bra och effektivt att de hinner med verkligheten.
De vänder, när resten av folket vänder, som ett fiskstim.
Eller ska vi säga fittstim numera, när vi fått kvotering överallt, trots att alla vet att kvotering är fel och till och med olagligt?
I alla fall åt ena hållet.
Citera
2022-11-18, 13:32
Avslutad
sossarna är för allt muslimskt inklusive sharia. det kommer införas nästa gång.

det är egentligen lika bra det införs här i svedala eftersom kvinnorna är utvecklingsstörda och horeri är meningen med deras liv.
Citera
2022-11-18, 14:33
Avslutad
från idag en advokat rekomenderar INTE svenska killar ha one night stands, speciellt efter ha festat därför DE HAR EN FÖRKLARINGSBÖRDA att fixa, kvinnorna har inte ett skit, naturligtvis, som vanligt

https://www.expressen.se/tv/nyheter/advokaten-undvik-one-night-stands-pa-fyllan/

totalt rättsosäkert. det är bättre köpa sina horor utomlands istället som allt fler gör
Citera
2022-11-18, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
från idag en advokat rekomenderar INTE svenska killar ha one night stands, speciellt efter ha festat därför DE HAR EN FÖRKLARINGSBÖRDA att fixa, kvinnorna har inte ett skit, naturligtvis, som vanligt

https://www.expressen.se/tv/nyheter/advokaten-undvik-one-night-stands-pa-fyllan/

totalt rättsosäkert. det är bättre köpa sina horor utomlands istället som allt fler gör

Precis, bevisbördan ligger på den anklagades sida vilket förstås är rättsvidrigt. Men det är dessutom bara killen som har en bevisbörda även om båda haft sex när de varit fulla.Inte könsneutralt heller alltså.

Sverige är ett u-land rättssäkerhetsmässigt.
Citera
2022-11-19, 02:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar

Japp, mellan raderna kan man förstås läsa att Svenska kvinnor numera anser att falskanmälan efter ångersex på fyllan är en helt acceptabel utväg (och kan som bonus dessutom ge klirr i kassan från försäkringsbolagen).

..vidare, blir hon gravid går det ju alltid att göra en sponsad abort för 4-8'e gången.

Urk, den Svenska kvinnan är verkligen förlorad och kommer leva vidare på historiens soptipp.

..är det konstigt att Svenska kvinnor mår skit och käkar psykpiller i rekordantal??

BRYT MED SYSTERSKAPET OCH SKAFFA AGENS ERA JÄVLA ***!
Citera
2022-11-19, 11:01
Medlem
Citat:
Nej jag menar att du invände emot något som är korrekt utan några som helst belägg.

Och om jag kommer med belägg, så "skedmatar" jag dig. Det är du själv som tillsammans med stor-men-snabb, menar på att länka källor/komma med belägg etc. är att "skedmata" sin motdebattör. Så. Vill du att jag ska "skedmata" dig?
Citera
2022-11-19, 11:13
Medlem
Citat:
Och om jag kommer med belägg, så "skedmatar" jag dig. Det är du själv som tillsammans med stor-men-snabb, menar på att länka källor/komma med belägg etc. är att "skedmata" sin motdebattör. Så. Vill du att jag ska "skedmata" dig?

Du hade inte ens ett resonemang, noll värde alltså.
Men så är du bara en korkad kvinna också.
Citera
2022-11-19, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Tomatsoppan, kan inte du i din stora vishet berätta för oss vad SDs politik "egentligen" är?
Nu har vi haft röda sossar, blå sossar, gröna sossar och det senaste är bruna sossar.

Jag tar gärna något annat än sossar, om det är okej.
Alla politiker som ska försöka blidka mig genom tokvänsterkanalen, som i sin tur ska klappa mig på huvudet med värdegrund med soundbites och färdiga talepunkter står mig upp i halsen.

För de vågar inte ens säga vad de vill utan trängs i mitten och "försöker" säga vad de tror att folk vill höra, medan folk i allmänhet bara verkar bli dummare och dummare på kuppen.

Och fler och fler tycker nog som jag, att det är ett infantilt system, som aldrig kan bli så bra och effektivt att de hinner med verkligheten.
De vänder, när resten av folket vänder, som ett fiskstim.
Eller ska vi säga fittstim numera, när vi fått kvotering överallt, trots att alla vet att kvotering är fel och till och med olagligt?
I alla fall åt ena hållet.

Lyssna på debatter där SD deltar. Läs deras partiprogram. Aldrig att de skulle tillåta sharialagar i Sverige. Aldrig.
Citera
2022-11-19, 11:20
Medlem
Citat:
Lyssna på debatter där SD deltar. Läs deras partiprogram. Aldrig att de skulle tillåta sharialagar i Sverige. Aldrig.

Stumpan, de har inte egen majoritet och kommer aldrig få det heller.
Islamisterna blir däremot fler och fler och de tar dessutom till våld när de inte får som de vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in