Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Jo du saknar koll på vad jag skrivit när du tror att jag sagt något om SD och S som inte är korrekt.
Att de inte är för Sharia betyder inte att det inte kommer införas i framtiden i Sverige. Folket kommer driva fram den verklighet de vill ha, speciellt den fanatiska delen av folket som ökar hela tiden. Därför kommer Sharia.
Jaså, har jag angett några felaktiga siffror menar du, kan du citera detta?
Nej jag tror inte att alla som kommer vill ha Sharia men många vill gå i den riktningen och därför kommer politiken att gå i den riktningen.
Det var
jag som tog in SD i vår diskussion. Läs om, läs rätt. Och det
jag skrev var att SD inte kommer tillåta sharialagar i Sverige. Som sagt: läs om, läs rätt. Läs hela vår konversation så kanske det klarnar lite. Eller vill du att jag ska "skedmata" dig med den?
En absolut majoritet av svenskt folk vill inte ha sharia. Och de som vill ha sharia och försöker bedriva det/få fram det kan nog mycket väl åka ut för vandel. För sharia är vandel, i min mening sett.
Nej, du har inte angett några siffror. Du vet mycket väl vad du själv har skrivit. Eller vet du inte det? Vill du att jag ska "skedmata" dig med vad du själv skrivit om saken?
Inte ens många vill det. Se vilka länder folk som flyr kommer ifrån. Och även om vissa kommer från länder som har sharialagar, så är det långt ifrån säkert att folket som kommer från dessa länder vill ha sharialagar. Det är bara din våta dröm att det ska bli sharialagar i Sverige.