2022-11-19, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du hade inte ens ett resonemang, noll värde alltså.
Men så är du bara en korkad kvinna också.

Jag har ett resonemang som är underbyggt av källor och länkar. Men när jag har bett dig och stor-men-snabb om källor/länkar till era resonemang, så har jag fått till mig att ni inte tänker "skedmata" mig med information. Det var så jädra urbota korkat av er att skriva så. Och nu skriver jag samma sak till dig om "skedmatning" när du ber om källor/länkar till mina resonemang, jag ger helt enkelt igen med samma mynt, så du någon gång lär dig att det är du som betedde dig korkat när du inte vill ge mig källor/länkar till dina resonemang, utan istället gafflade på om "Måste man skedmata dig". Som sagt: jädrigt urbota korkat av dig. Förhoppningsvis inser du det nu.

Så. Vill du att jag ska "skedmata" dig med källor och länkar som jag underbygger mina resonemang med? Och om jag ger dig det, om jag "skedmatar" dig med detta, kommer du då även göra detsamma när jag vill se dina källor och länkar? Seså. Det är ingen svår fråga att svara på. Inte ens för en kvinna som dig.

Självklart kommer SD inte tillåta sharialagar i Sverige.
Senast redigerad av TomatKungen 2022-11-19 kl. 11:52.
Citera
2022-11-19, 11:32
Medlem
Citat:
Stumpan, de har inte egen majoritet och kommer aldrig få det heller.
Islamisterna blir däremot fler och fler och de tar dessutom till våld när de inte får som de vill.

SD har fått med sig M och KD på sin hårda migrationspolitik och L får lite snällt rätta sig i ledet. Så jodå, SD har jädrigt mycket att säga till om. Och de kommer aldrig tillåta sharialagar i Sverige. Det är nya tider nu. Det kommer märkas mer och mer. I övrigt vill många invandrare som bor i Sverige inte heller ha sharialagar här.

Och se vilket uppror som sker i Iran. Iranska kvinnor är av hårt virke. Och vi har en hel del iranska kvinnor i Sverige. Glöm att dessa kommer tillåta sharialagar i Sverige.

Nej. Sharialagar i Sverige kan du bara glömma. Större risk att vi alla dör av kärnvapenkrig än att det blir sharialagar här.
Citera
2022-11-19, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag har ett resonemang som är underbyggt av källor och länkar.

Du skrev att jag saknade koll på SDs och S politik men kunde inte styrka detta på något sätt stumpan. Du kan inte citera något från mig som styrker detta.

Citat:
SD har fått med sig M och KD på sin hårda migrationspolitik och L får lite snällt rätta sig i ledet.

L behövs för majoritet och dras politiken för långt av SD går de tillbaks till S igen stumpan. Men inte ens om SD får styra fullt ut så kommer utvecklingen att stoppas eftersom SD är för fortsatt flyktinginvandring.
Citera
2022-11-19, 12:03
Medlem
Citat:
Du skrev att jag saknade koll på SDs och S politik men kunde inte styrka detta på något sätt stumpan. Du kan inte citera något från mig som styrker detta.

L behövs för majoritet och dras politiken för långt av SD går de tillbaks till S igen stumpan. Men inte ens om SD får styra fullt ut så kommer utvecklingen att stoppas eftersom SD är för fortsatt flyktinginvandring.

Ja, du saknar koll på SD och sossarnas politik, om du tror att de kommer tillåta sharialagar i Sverige.

L har brutit med S långt innan detta val. Det var främst herr Björk*lund som var väldigt kritisk till SD och deras politik. Sa*buni närmade sig SD och Perh*son vet jag inte riktigt vart han står.

Ja, SD är för flyktinginvandring. Framförallt från närområdet till Sverige. Så som tex. Ukraina. De har inte sharialagar i Ukraina.

Så. Du kan glömma din våta onanidröm om att det kommer bli sharialagar i Sverige. Det kommer inte ske. Men visst, du kan ju gärna för min del få fortsätta pilla dig i vaginan till tankarna på sharialagar i Sverige och förnedrande massvåldtäkter på svenska kvinnor. Din kropp. Ditt val.
Citera
2022-11-19, 12:12
Medlem
Citat:
Ja, du saknar koll på SD och sossarnas politik, om du tror att de kommer tillåta sharialagar i Sverige.

Vad de tillåter är ointressant om de inte får röster från alla muslimer som importeras. Utvecklingen är oundviklig, det är bara en tidsfråga innan svenskarna är en minoritet i Sverige. Jag saknar alltså inte koll på SDs eller S politik som du svamlar om.
Citera
2022-11-19, 12:25
Medlem
Citat:
Vad de tillåter är ointressant om de inte får röster från alla muslimer som importeras. Utvecklingen är oundviklig, det är bara en tidsfråga innan svenskarna är en minoritet i Sverige. Jag saknar alltså inte koll på SDs eller S politik som du svamlar om.

Jo, du saknar koll. Inte bara på deras politik, utan även på inflödet till Sverige.

Det kommer inte bli några sharialagar i Sverige. Det är alltför många av folket som är emot detta och vi har ett regeringsstyre som är emot det.
Citera
2022-11-19, 12:30
Medlem
Citat:
Jo, du saknar koll. Inte bara på deras politik, utan även på inflödet till Sverige.

Det kommer inte bli några sharialagar i Sverige. Det är alltför många av folket som är emot detta och vi har ett regeringsstyre som är emot det.

Det är du som saknar koll på vad jag har skrivit, för jag har inte sagt att partierna vill införa Sharia idag. Men däremot att massinvandringen gör att svenskarna kommer bli minoritet, det är bara en tidsfråga.

Andelen som är för Sharia ökar hela tiden i takt med massinvandringen och i takt med att de som redan kommit föder fler barn än svenskarna. Politiken måste därför gå i den riktningen oavsett vad du tycker om saken stumpan.
Citera
2022-11-19, 12:35
Medlem
Citat:
Det är du som saknar koll på vad jag har skrivit, för jag har inte sagt att partierna vill införa Sharia idag. Men däremot att massinvandringen gör att svenskarna kommer bli minoritet, det är bara en tidsfråga.

Andelen som är för Sharia ökar hela tiden i takt med massinvandringen och i takt med att de som redan kommit föder fler barn än svenskarna. Politiken måste därför gå i den riktningen oavsett vad du tycker om saken stumpan.

Jag saknar inte koll på vad du har skrivit. Du har skrivit att det kommer bli sharialagar i Sverige. Och jag skrev då att det kommer inte SD tillåta.

Nej. Du saknar som sagt var koll på inflödet till Sverige. Vi får hit en hel del folk som är emot sharialagar, och som dessutom är av hårt virke och inte kommer tillåta sharialagar i detta land. Du tycks dock tro att alla som kommer hit vill ha sharialagar. Det stämmer alltså inte.

Det är större risk för att vi dör i kärnvapenkrig, som sagt. Än att vi får hit sharialagar.
Senast redigerad av TomatKungen 2022-11-19 kl. 12:37.
Citera
2022-11-19, 12:40
Medlem
Citat:
Jag saknar inte koll på vad du har skrivit. Du har skrivit att det kommer bli sharialagar i Sverige. Och jag skrev då att det kommer inte SD tillåta.

Jo du saknar koll på vad jag skrivit när du tror att jag sagt något om SD och S som inte är korrekt.
Att de inte är för Sharia betyder inte att det inte kommer införas i framtiden i Sverige. Folket kommer driva fram den verklighet de vill ha, speciellt den fanatiska delen av folket som ökar hela tiden. Därför kommer Sharia.

Citat:
Nej. Du saknar som sagt var koll på inflödet till Sverige.

Jaså, har jag angett några felaktiga siffror menar du, kan du citera detta?

Citat:
Vi får hit en hel del folk som är emot sharialagar, och som dessutom är av hårt virke och inte kommer tillåta sharialagar i detta land. Du tycks dock tro att alla som kommer hit vill ha sharialagar. Det stämmer alltså inte.

Nej jag tror inte att alla som kommer vill ha Sharia men många vill gå i den riktningen och därför kommer politiken att gå i den riktningen.
Citera
2022-11-19, 12:56
Medlem
Citat:
Jo du saknar koll på vad jag skrivit när du tror att jag sagt något om SD och S som inte är korrekt.
Att de inte är för Sharia betyder inte att det inte kommer införas i framtiden i Sverige. Folket kommer driva fram den verklighet de vill ha, speciellt den fanatiska delen av folket som ökar hela tiden. Därför kommer Sharia.

Jaså, har jag angett några felaktiga siffror menar du, kan du citera detta?

Nej jag tror inte att alla som kommer vill ha Sharia men många vill gå i den riktningen och därför kommer politiken att gå i den riktningen.

Det var jag som tog in SD i vår diskussion. Läs om, läs rätt. Och det jag skrev var att SD inte kommer tillåta sharialagar i Sverige. Som sagt: läs om, läs rätt. Läs hela vår konversation så kanske det klarnar lite. Eller vill du att jag ska "skedmata" dig med den?

En absolut majoritet av svenskt folk vill inte ha sharia. Och de som vill ha sharia och försöker bedriva det/få fram det kan nog mycket väl åka ut för vandel. För sharia är vandel, i min mening sett.

Nej, du har inte angett några siffror. Du vet mycket väl vad du själv har skrivit. Eller vet du inte det? Vill du att jag ska "skedmata" dig med vad du själv skrivit om saken?

Inte ens många vill det. Se vilka länder folk som flyr kommer ifrån. Och även om vissa kommer från länder som har sharialagar, så är det långt ifrån säkert att folket som kommer från dessa länder vill ha sharialagar. Det är bara din våta dröm att det ska bli sharialagar i Sverige.
Citera
2022-11-19, 13:00
Medlem
Citat:
Det var jag som tog in SD i vår diskussion. Läs om, läs rätt. Och det jag skrev var att SD inte kommer tillåta sharialagar i Sverige. Som sagt: läs om, läs rätt. Läs hela vår konversation så kanske det klarnar lite. Eller vill du att jag ska "skedmata" dig med den?

Som sagt, jag har inte skrivit något om SD som inte är korrekt och du har därför inte kunnat citera något sådant heller stumpan, spelar ingen roll hur mycket du gråter.

Citat:
En absolut majoritet av svenskt folk vill inte ha sharia. Och de som vill ha sharia och försöker bedriva det/få fram det kan nog mycket väl åka ut för vandel. För sharia är vandel, i min mening sett.

Idag ja men du tänker statiskt och ser inte trenderna som drivs av massinvandringen och av att de föder fler barn än svenskarna.

Citat:
Nej, du har inte angett några siffror.

Och ändå påstår du felaktigt att jag inte hade koll på hur stor den var stumpan.
Citera
2022-11-19, 13:15
Medlem
Citat:
Som sagt, jag har inte skrivit något om SD som inte är korrekt och du har därför inte kunnat citera något sådant heller stumpan, spelar ingen roll hur mycket du gråter.

Idag ja men du tänker statiskt och ser inte trenderna som drivs av massinvandringen och av att de föder fler barn än svenskarna.

Och ändå påstår du felaktigt att jag inte hade koll på hur stor den var stumpan.

Du skriver helt irrelevanta inlägg till det jag skrivit. Det får dig att framstå som otroligt korkad. Varför vill du framstå som krokad för? Obegripligt.

I övrigt innebär sharialagarna olika saker för olika personer. Så nej, den värsta sortens avart av sharialagar kommer inte falla i någon jord alls i Sverige. Glöm det. Och lagen om aktsam våldtäkt kommer absolut inte ersättas av sharialagar. Dessutom rör sig inte ens sharialagar om lagar i lagens rätta bemärkelse, vilket du tycks tro. Det är mer ett sätt att leva på. Och i sin värsta avart så kan detta alltså ses som vandel. Och för vandel blir det utvisning enligt rådande regering. Så stumpan, du får pilla dig i vaginan åt din dröm. För verklighet kommer den aldrig bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in