2022-11-15, 13:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Precis jag kan rösta för det också om jag vill, t.ex. på Nyans.
Jag slipper ju leva med det men kan hjälpa till att låta folket få det de vill ha.
Ja Nyans verkar passa dig. Kämpa på i nästa val. Ni kanske får ytterligare tio röster då.
Citera
2022-11-15, 14:36
Avslutad
nyans är bättre än s och mp, v i alla fall

kanske är det den enda räddningen för den vita svenska mannen, att vi joinar muslimer och sharia, när jag tänker efter

här är en riktig kvinna: https://www.youtube.com/watch?v=BlxNdLyPNzk

alla andra är fula och feminister, som ipsi merapi etc
Citera
2022-11-15, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja Nyans verkar passa dig. Kämpa på i nästa val. Ni kanske får ytterligare tio röster då.

Så länge sossarna gör som muslimerna säger så behöver de inte Nyans men om sossarna inte går så långt de vill kommer direktiv gå ut via klanerna att rösta på Nyans och då går det fort. Men sov du vidare tills medan positionerna flyttas fram!

Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
nyans är bättre än s och mp, v i alla fall

kanske är det den enda räddningen för den vita svenska mannen, att vi joinar muslimer och sharia, när jag tänker efter

här är en riktig kvinna: https://www.youtube.com/watch?v=BlxNdLyPNzk

alla andra är fula och feminister, som ipsi merapi etc

Jag som inte bor i Sverige kan tänka mig att rösta på Nyans bara för att ge kvinnorna det de förtjänar
Citera
2022-11-15, 15:28
Avslutad
Citat:
Så länge sossarna gör som muslimerna säger så behöver de inte Nyans men om sossarna inte går så långt de vill kommer direktiv gå ut via klanerna att rösta på Nyans och då går det fort. Men sov du vidare tills medan positionerna flyttas fram!

Jag som inte bor i Sverige kan tänka mig att rösta på Nyans bara för att ge kvinnorna det de förtjänar
Vaddå behöver, du får väl rösta på det parti som du tror att svenska folket vill ska vinna valet. Tror du att det är Nyans så får du rösta Nyans, du är ju demokrat.
Citera
2022-11-15, 15:37
Medlem
Citat:
Vaddå behöver, du får väl rösta på det parti som du tror att svenska folket vill ska vinna valet. Tror du att det är Nyans så får du rösta Nyans, du är ju demokrat.

Det var ju det jag skrev stumpan, jag får rösta hur jag vill och ser det som poetisk rättvisa att muslimerna raserar inte bara samtyckeslagen men också allt annat som feministerna drivit fram!
Citera
2022-11-15, 16:09
Avslutad
Citat:
Det var ju det jag skrev stumpan, jag får rösta hur jag vill och ser det som poetisk rättvisa att muslimerna raserar inte bara samtyckeslagen men också allt annat som feministerna drivit fram!
Ja vill folket inte ha samtyckeslag så vill de inte.
Citera
2022-11-15, 20:37
Medlem
Citat:
Jag tror man kan tolka fallet med Thomas Quick som att alla som dömts för mord är oskyldiga.

Ja, det är nog så man ska tolka det. Helt rätt Ipsi.
Citera
2022-11-15, 20:38
Medlem
Citat:
Det är du som snart bor i Afghanistan om du inte har förstått det än stumpan. Sharia gör sitt intåg i Sverige, flyktingarna vill att det ska vara som i länderna de har flytt ifrån och de vill att du betalar deras bidrag. Lycka till!

Själv ser jag på detta från avstånd och tycker det är karma att kvinnorna får det de har beställt även om de inte riktigt har fattat det.

Vad får dig att tro det? Sveriges näst största parti är SD. Jag har ytterst svårt att tro att SD skulle tolerera något sådant.

Jo, jag förstår att du håller dig på avstånd stumpan.
Citera
2022-11-16, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vad får dig att tro det? Sveriges näst största parti är SD. Jag har ytterst svårt att tro att SD skulle tolerera något sådant.

Jo, jag förstår att du håller dig på avstånd stumpan.

Som jag skrivit redan innan valet så är det för sent att stoppa utvecklingen i Sverige med SDs politik. Den politiken kommer inte tvinga hem mer än möjligen någon enskild men knappt det och flyktinginvandringen fortsätter.

Det kommer leda sill mer islamisering av Sverige och avskaffande av feminism och alla lagar som det drivit fram.
Citera
2022-11-16, 01:45
Medlem
Citat:
Som jag skrivit redan innan valet så är det för sent att stoppa utvecklingen i Sverige med SDs politik. Den politiken kommer inte tvinga hem mer än möjligen någon enskild men knappt det och flyktinginvandringen fortsätter.

Det kommer leda sill mer islamisering av Sverige och avskaffande av feminism och alla lagar som det drivit fram.

Som sagt: SD kommer inte låta detta ske. Och nu har de fått med sig iaf. M och KD på sitt spår. Sossarna ligger inte heller långt efter där. Så nej. Du har helt enkelt fel. Majoriteten av svenskarna vill inte ha det så. och då kommer det inte bli så. Vill majoriteten av svenskarna ha det så, så kommer det bli så. Men finns inget som tyder på att majoriteten av svenskarna vill ha det så. Så. Du har helt enkelt fel.
Citera
2022-11-16, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Som sagt: SD kommer inte låta detta ske. Och nu har de fått med sig iaf. M och KD på sitt spår. Sossarna ligger inte heller långt efter där. Så nej. Du har helt enkelt fel. Majoriteten av svenskarna vill inte ha det så. och då kommer det inte bli så. Vill majoriteten av svenskarna ha det så, så kommer det bli så. Men finns inget som tyder på att majoriteten av svenskarna vill ha det så. Så. Du har helt enkelt fel.

Det finns inget i SDs politik som stoppar detta så jo de låter det ske. Om 4 år har vi förmodligen dessutom en ny sosse-regering som återigen accelererar utvecklingen. Sverige har passerat point of no return för flera år sedan.
Citera
2022-11-17, 23:52
Medlem
Citat:
Det finns inget i SDs politik som stoppar detta så jo de låter det ske. Om 4 år har vi förmodligen dessutom en ny sosse-regering som återigen accelererar utvecklingen. Sverige har passerat point of no return för flera år sedan.

Då har du dålig koll på SDs politik.
Och även på sossarnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in