Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Det finns inget i SDs politik som stoppar detta så jo de låter det ske. Om 4 år har vi förmodligen dessutom en ny sosse-regering som återigen accelererar utvecklingen. Sverige har passerat point of no return för flera år sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Då har du dålig koll på SDs politik.
Och även på sossarnas.
Tomatsoppan, kan inte du i din stora vishet berätta för oss vad SDs politik "egentligen" är?
Nu har vi haft röda sossar, blå sossar, gröna sossar och det senaste är bruna sossar.
Jag tar gärna något annat än sossar, om det är okej.
Alla politiker som ska försöka blidka mig genom tokvänsterkanalen, som i sin tur ska klappa mig på huvudet med värdegrund med soundbites och färdiga talepunkter står mig upp i halsen.
För de vågar inte ens säga vad de vill utan trängs i mitten och "försöker" säga vad de tror att folk vill höra, medan folk i allmänhet bara verkar bli dummare och dummare på kuppen.
Och fler och fler tycker nog som jag, att det är ett infantilt system, som aldrig kan bli så bra och effektivt att de hinner med verkligheten.
De vänder, när resten av folket vänder, som ett fiskstim.
Eller ska vi säga fittstim numera, när vi fått kvotering överallt, trots att alla vet att kvotering är fel och till och med olagligt?
I alla fall åt ena hållet.