Citat:
Ursprungligen postat av
VickyLOL
Men Kelda-reklamen? Först sitter de bredvid varandra. Hon lagar maten, lägger vitlöksbrödet på tallriken. Klipp till Linn med tallrikar utan bröd. Klipp till bord med bröd bredvid tallrik. Klipp till att de skålar med varandra när de sitter mittemot.
Kontinuitet? Hört om det? Nej?
Hon var kanske tvungen att få in en puss-scen så alla dummingar på FB minsann ser att de visst fortfarande är kära i varann.
OMG Linn borde ju fan bli komiker. Hon och Simon är ju fan en parodi på sig själva och sitt influencerliv.
Allt från den stela kyssen till Linns lilla psykopatleende när hon häller upp maten. Guld!
Om stenar kunde kyssas skulle det helt klart se ut som Simon på stillbilden efter klippet.