Citat:
Ursprungligen postat av
Humanpuppy
Jag har svårt att ta in att så många människor anser sig veta så mycket om Linn och Simon genom att följa dom på insta? Det är helt okej att fundera och ha åsikter, tycka olika, men att t.ex kalla henne lågbegåvad är korkat. Hon precis som många andra gör inte som mig kring allt. Jag har svårt förstå hur man kan ha båda barn, sig själv och hemmet i samma färgskala osv, men hon är inte lågbegåvad för det. Låt henne äta charkbricka var och varannan dag. Många av er här vräker säkert i er chips och dyl precis lika ofta. Hennes barn har det bättre än de flesta barn i vårt land.
Hon är nog en bra mamma.
Hon är nog inte en så bra förebild för sina barn dock.
Hon är naiv till följd av ett uppblåst IG-konto med delvis köpta följare, där bara de som strösslar hjärtan eller håller käften får vara med och titta.
Hon visar gång på gång att hon är världsfrånvänd.
Hon kan aldrig debattera eller diskutera ämnen djupare än att hon uttrycker sin känsla kring ett ämne eller citerar saker hon läst i fetstil i artiklar. Klarar aldrig av att möta ett motargument eller en fråga på annat sätt än fingret på ”blockera användare”.
Hennes konto är helt enkelt ett tråkigt vardagskonto som samlar ihop pyssel från andra contentskapare (utan hänvisning).
Men hon har själv inställningen att hon är en mix mellan Jonna Lundell och Bianca Ingrosso.
Jag säger inte att hon är lågbegåvad. Men av det hon visar upp kan hon inte heller kallas högbegåvad eller ens intelligent.
Men driftig och smart, absolut. Hon lever ju uppenbarligen på ovanstående sörja 🫣