2022-11-16, 17:16
Avslutad
Jag kanske har missuppfattat att dom är kusiner, det är nåt jag läst i kommentarerna här.
Citera
2022-11-16, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himawari
Jag kanske har missuppfattat att dom är kusiner, det är nåt jag läst i kommentarerna här.

Är inte Linn som är solomons kusin utan en annan tjej som syns ibland på foliehattarnas kanal
Citera
2022-11-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himawari

Är inte Linn som är kusin till solomon utan en annan tjej (vontilander eller nått liknande) syns ibland på foliehattars kanal
Citera
2022-11-16, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkevink
Är inte Linn som är solomons kusin utan en annan tjej som syns ibland på foliehattarnas kanal
”Självskannar på Willys” tjejen är solomons kusin. Von Tilander
Citera
2022-11-16, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkevink
Är inte Linn som är kusin till solomon utan en annan tjej (vontilander eller nått liknande) syns ibland på foliehattars kanal
Oj sorry såg att du skrev det nu. Har segt internet här nere på andra sidan jordklotet.
Citera
2022-11-16, 23:21
Medlem
Asså matlådan Simon gör reklam för..? Att laga bulgur går ju till på exakt samma sätt fast i kastrull istället för ugn och alla måste väl veta hur man köper lite färdigfriterad kyckling att värma i ugnen?

Kunde han inte valt exakt vilken annan matlåda som helst för att försöka demonstrera något värde i att beställa färdiga lådor? Blir ju inte direkt lockad att signa upp mig på det han gör reklam för
Citera
2022-11-17, 08:17
Avslutad
I sammarbetet skriver dom att nu kan det fokuseras på annat än att laga mat, tack vare matlådorna, men dom lagar ju knappt mat?
Citera
2022-11-17, 10:21
Medlem
En sak som hon skrev om på bloggen när T fortfarande var bebis, var att T helt plötsligt slutade andas och att Linn sprang ut endast iklädd trosor och BH för att få hjälp. Låter inte det underligt, varför ringde hon inte 112 direkt? Varje minut är viktig! Synd om barn som har hönshjärnor till föräldrar.

Är detta bara ännu en lögn? Det kollades heller inte upp ordentligt, borde inte läkaren undersökt ett barn som helt plötsligt slutar andas. Tänk om T verkligen hade haft en infektion på hjärtmuskeln eller andra hjärtproblem.

Jag försökte hitta inlägget på bloggen, men hittade endast något från den 5 november 2018 där hon nämner händelsen.

Nu flera år senare och med facit i handen, att Tingelinn verkar ljuga nästan tvångmässigt..så tror jag inte på ett ord av hon säger.
Citera
2022-11-17, 11:14
Medlem
Gör Linn reklam för en dammsugare efter att hon haft städhjälp hemma? Hur vet man att det är dammsugaren som är bästa köpet och inte städhjälpen? 🤔
Citera
2022-11-17, 11:22
Medlem
Kan vi också ta en stund och reflektera över varför Belle alltid bara får flaskmatning med liten flaska som inte rymmer mer än 100 ml. En 6-7 månaders bör få mer än så per portion.
Har bara sett dessa små flaskor när hon visar upp.
Tankar? Får hon bara typ mellis i flaska? Bara för tröst?
Citera
2022-11-17, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Kan vi också ta en stund och reflektera över varför Belle alltid bara får flaskmatning med liten flaska som inte rymmer mer än 100 ml. En 6-7 månaders bör få mer än så per portion.
Har bara sett dessa små flaskor när hon visar upp.
Tankar? Får hon bara typ mellis i flaska? Bara för tröst?
Vi vet ju att hon har en fetisch för att ha små barn och verkar tro att hon själv på något sätt är liten och kort, så antingen visar hon bara bilder när Belle äter lite eftersom hon är så liten och nätt eller så matar hon inte mer än så för att behålla Belle liten och nätt
Citera
2022-11-17, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Vi vet ju att hon har en fetisch för att ha små barn och verkar tro att hon själv på något sätt är liten och kort, så antingen visar hon bara bilder när Belle äter lite eftersom hon är så liten och nätt eller så matar hon inte mer än så för att behålla Belle liten och nätt

Man hoppas ju att det är någon annan anledning. Stackars barn om du har rätt.
Isf kanske de vakna nätterna kan förklaras också 🥺
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in