Jag har startat ett konto idag för att berätta om vad som händer med Tom.
Här kommer den sanna storyn..
Toms pappa tog livet av sig i somras. Han anser att en kvinna från Länsstyrelsen drev hans pappa till självmord pga en besiktning på gården. Denna bes. bestod av några småpumkter som de löstes på några timmars arbete. Hon är nog en riktig häxa, men lite överdrivet att det var hennes fel kan jag tycka. Sen har hans parhäst ”hästmannen” blivit Toms marknadsföringsprodukt. Alla normala människor inser ju att han kanske inte har alla hästar i stallet.. Ska han ha andra regler än vad som står i lagstadgarna? Sen fick han sparken och sa inte upp sig från det militära.. Hans familj är orolig för hans hälsa, djur och mående. Jag känner till paret i Nässjö som han vill hjälpa…gud förlåte om de får tillbaka barnen.. mamman har typ 10 barn. Sen kan ni googla på John Bouvin som Tom tycker vi ska köpa hans bok.. Han gapar och skriker på allt och alla och tycker han vet allt. Lyssnar inte på någon och förstör för de som tror han hjälper. Han är inte heller en riktig bonde och hans kunskap är väldigt överdriven från hans sida. Det var hans far som drev gården. Tom hjälpte säkert till, men det låter Sonja inte gjort annat i livet. Jag har hört att grannarna har ställt upp när han har varit på sina meningslösa upptåg.. Han säger att djuren har det så bra och massor av bete.. Men hur mycket näring är det i gräset i november? Och dessa idioter som eldar upp honom på hans sida… det måste vara Sveriges begåvningsreserv… Snart ligger de fastlimmad på E4 :an
Här kommer den sanna storyn..
Toms pappa tog livet av sig i somras. Han anser att en kvinna från Länsstyrelsen drev hans pappa till självmord pga en besiktning på gården. Denna bes. bestod av några småpumkter som de löstes på några timmars arbete. Hon är nog en riktig häxa, men lite överdrivet att det var hennes fel kan jag tycka. Sen har hans parhäst ”hästmannen” blivit Toms marknadsföringsprodukt. Alla normala människor inser ju att han kanske inte har alla hästar i stallet.. Ska han ha andra regler än vad som står i lagstadgarna? Sen fick han sparken och sa inte upp sig från det militära.. Hans familj är orolig för hans hälsa, djur och mående. Jag känner till paret i Nässjö som han vill hjälpa…gud förlåte om de får tillbaka barnen.. mamman har typ 10 barn. Sen kan ni googla på John Bouvin som Tom tycker vi ska köpa hans bok.. Han gapar och skriker på allt och alla och tycker han vet allt. Lyssnar inte på någon och förstör för de som tror han hjälper. Han är inte heller en riktig bonde och hans kunskap är väldigt överdriven från hans sida. Det var hans far som drev gården. Tom hjälpte säkert till, men det låter Sonja inte gjort annat i livet. Jag har hört att grannarna har ställt upp när han har varit på sina meningslösa upptåg.. Han säger att djuren har det så bra och massor av bete.. Men hur mycket näring är det i gräset i november? Och dessa idioter som eldar upp honom på hans sida… det måste vara Sveriges begåvningsreserv… Snart ligger de fastlimmad på E4 :an