2022-12-22, 22:02
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han har bjudit in människor till i morgon och tänkt sig då även sälja almanackor osv , de passar ju så väldigt bra som julklapp
Ful almanacka för 500kr. Även för 300kr.
Bara en observation. 🙄
Senast redigerad av Lillamig72 2022-12-22 kl. 22:14.
2022-12-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Du skämtar om att han tar 500kr för almanacka va😳? Bouvin… Inte ens Ian och Bert tog väl han på allvar 🎪
Han har nämnt den siffran för några dagar sedan eftersom han trodde att människor ville betala så mycket när det går till ett gott syfte , på Elmi tog han 300 kr tror jag
2022-12-22, 22:10
Medlem
Citat:
Han har nämnt den siffran för några dagar sedan eftersom han trodde att människor ville betala så mycket när det går till ett gott syfte , på Elmi tog han 300 kr tror jag
Det finns nog inte många som kan avvara 300kr för en kalender, bland Toms följare.
2022-12-22, 22:24
Medlem
Jag startade ett fejkkonto på fejjan. Egentligen står jag gärna för mina åsikter, men är inte så sugen på att få samtal från clownerna.. Telefonförsäljare räcker. Men iaf så blir jag så fruktansvärt förbannad på hur vuxna tanter och gubbar försöker trycka ner och mobba Toms stackars syster.. Jag försöker fråga varför de är så arga och även argumenterar emot att Tom kanske har fel.. Men de är så jävla sjuka hela bunten och sväljer allt med hull och hår.. Har även fått privata hot-meddelande om att de vet vem jag är och jag ska passa mig jävligt noga. Jag är inte ett skit skraj, men det säger lite om vad det är för trasiga människor som följer Tom..
2022-12-22, 22:32
Medlem
Citat:

Kanske skulle beställa 50 kallendrar för att ge bort till mina ovänner i julklapp.
2022-12-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikkigirl
Mer info om Fia? Varför togs hennes barn?
För att hon är i konflikt med socialtjänsten säger hon .Hon säger att det finns någon otäck historia i bakgrunden som har med pappan att göra , något som när hon berättat fått poliser att gråta dock verkar det inte som detta otäcka har lett till något ingripande
2022-12-22, 22:41
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Precis så! Tror han ville spela ett spel mot systern på något korkat sätt.. Som att han kan göra som han vill, för han vet hur gården ska skötas..Men ack, systern hade mer skinn på näsan än vad han visste..
Han råkar glömma berätta att systern inte ville sälja sin del. Utan förbjöds av Tom att lägga sig i. Och fick inte längre komma till gården för honom. Han fattar inte att hon får ge upp sin uppväxt där och tvingats sälja sin del för ett underpris. Allt på grund av honom.
Ändå är det hennes fel. han roffar åt sig allting. Han ska ha allt. Som de saker faster hämtade, glömmer berätta det var farmoderns saker. Inget med huset att göra. Men det var ju det värsta han varit med om, han ser allt som bara sitt. Han är så girig så det är sjukt. Hoppas de tar ut hyra för huset han bara flyttat in i.
2022-12-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Kanske skulle beställa 50 kallendrar för att ge bort till mina ovänner i julklapp.
Kanske blir värdefullt objekt i framtiden som kalendern som bondeupprorets ledare skapat
2022-12-22, 22:46
Medlem
Daria.Ms avatar
Om du har kontot med bild på båtar så tycker jag att du skriver väldigt bra och vettigt. Utan att bli provocerande.

Jag har också ett fejk konto på fb för såna här grejer, har haft den här typen av människor i hasorna förr och de ger sig fan aldrig, omöjliga att resonera med. Man vill inte att de dyker upp utanför ytterdörren direkt.

Citat:
Jag startade ett fejkkonto på fejjan. Egentligen står jag gärna för mina åsikter, men är inte så sugen på att få samtal från clownerna.. Telefonförsäljare räcker. Men iaf så blir jag så fruktansvärt förbannad på hur vuxna tanter och gubbar försöker trycka ner och mobba Toms stackars syster.. Jag försöker fråga varför de är så arga och även argumenterar emot att Tom kanske har fel.. Men de är så jävla sjuka hela bunten och sväljer allt med hull och hår.. Har även fått privata hot-meddelande om att de vet vem jag är och jag ska passa mig jävligt noga. Jag är inte ett skit skraj, men det säger lite om vad det är för trasiga människor som följer Tom..
2022-12-22, 22:50
Medlem
Och nu är sitter som och ondgör sig över att man skjutit en hund som gjort utfall så att ambulanspersonal inte kommit fram.. Ja gud vad konstigt, givetvis skulle man ha låtit personen ligga där och åkt därifrån bara! Att hundägaren överhuvudtaget kan säga att hon med all säkerhet vet att hunden inte gjort utfall.... Trots att hon uppenbarligen varit så borta att hon inte vaknat av vad som händer runt om. Det är inget konstigt att hunden försvarar sin ägare, då måste ju ett beslut tas. I det här fallet att avliva hunden. Vilket är hennes fel, eftersom det är hon som gått ut med hunden trots att hon inte var i skick att sköta eller hantera en hund. Varför är allt bara alla andras fel?
2022-12-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanInteBlirInte
Och nu är sitter som och ondgör sig över att man skjutit en hund som gjort utfall så att ambulanspersonal inte kommit fram.. Ja gud vad konstigt, givetvis skulle man ha låtit personen ligga där och åkt därifrån bara! Att hundägaren överhuvudtaget kan säga att hon med all säkerhet vet att hunden inte gjort utfall.... Trots att hon uppenbarligen varit så borta att hon inte vaknat av vad som händer runt om. Det är inget konstigt att hunden försvarar sin ägare, då måste ju ett beslut tas. I det här fallet att avliva hunden. Vilket är hennes fel, eftersom det är hon som gått ut med hunden trots att hon inte var i skick att sköta eller hantera en hund. Varför är allt bara alla andras fel?
Några få försvarade polisens agerande eftersom kvinnan uppenbarligen uppfattades vara medvetslös och människor hade larmat ambulans, sjukvårdspersonal inte kunde närma sig för att hunden vaktade . Kvinnan vaknade inte trots att ambulans och människor var på platsen dessutom lär hunden både morrat och skällt ordentligt
2022-12-22, 23:00
Medlem
Och hundkännaren Tom ser minsann att den svarta hunden ville leka. Nä den lägger sig och rullar för att den hittar någon doft att rulla sig i. Den är helt ointresserad av kontakt och interaktion med människorna. Fullt förståeligt att hunden sköts eftersom den inte gav någon respons på kontaktförsöken och därmed inte var möjlig fånga in och med tanke på det den precis gjort så förstår man (om man inte är Tom och övriga) att de inte kunde tillåta hunden att löpa fritt och stöta ihop med nästa offer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in