Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Ja det säger faktiskt en hel del. När en kvinna inte reagerar med separation och polisanmälan när hennes egen man tvingar henne att ha sex, medan hon säger nej och gråter, medan han hotar henne, slår henne och kallar henne för luder och hora.
Vi borde kanske fråga oss VARFÖR C var så arg?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
För dig tycks det betyda att hon nog gillade det och bara fejkade gråten och nejen.
Står inte det i domen nånstans eller i FUP att inspelningen förefaller inte vara manipulerad? Hur kan vi vara säkra på att den inte var det?
Och varför ens spela in om det inte fanns ett syfte med det hela?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
För mig tyder det på att hon successivt har utsatts för det så ofta att hon inte ser det för vad det faktiskt är - en våldtäkt.
För dig ja men inte för andra. Du vill helt uppenbart anklaga C för allt möjligt, ju mer desto bättre. Så fungerar du.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Attityden hos Cs s.k. vänner är rätt tydlig - det är en frus plikt att ställa upp på sex när mannens behov yttrar sig.
Hustrun knaprade P-piller, menar du att detta bara var till för den nya pojkvännen?
C har förresten säkert ställt upp för henne också. På alla möjliga sätt. Nämnde inte C även att hon tog P-sprutor som påverkade hennes humör? Rätta mig om jag minns fel?