Citat:
Ursprungligen postat av
Hypotesus
Ta tester på ditt testo med jämna mellanrum framöver och försök sedan igen. Tryck på att du har andra symptom.
Insatta källor förtäljer att Rewell känner hur extremister som Mikael Leith och bryåkrater på Socialstyrelsen och IVO flåsar dem i nacken och har blivit mer restriktiva. Mäns hälsa står inte högt i kurs hos den nuvarande feministiska övergångsregeringen. Hoppas verkligen att den kommande regeringen städar bort aktivisterna inom myndigheterna.
Blev också nekad efter en hel utredning, hade mellan 20-25 i SHBG och mellan 9.0-9.6 i testo. Mellan 30-40 år.
Konversationen med läkaren gick ungefär såhär:
L: Du har 9.x inte tillräckligt låg för att vi ska erbjuda behandling.
J: Jag läste att referensintervallet baserats på genomsnittet där dem räknat med dem hos 80 åriga män och unga män. Vad har du att säga om det?
L: Sverige är ett restriktivt och konservativt land, i USA hade du blivit godkänd. Vi har
riktlinjer att hålla oss till, det måste vara under 8. Du kan testa igen om ett år för att se om tillståndet är patologiskt och då kan behandling sättas in.
J: Så det måste alltså vara under 8?
L: Ja
J: ok då vet jag
Sen avslutade vi samtalet.
Han använde bokstavligt talat ordet "riktlinjer" det är jag 100℅ säker på. Även "restriktivt" och "konservativt"
På hemisdan har dem 8.3 - 30 som referensvärde och även där står det något i stil med att man kan testa igen om ett år.
Står du fortfarande fast vid ditt råd eller är det bara till att vänta ett år?