Citat:
Ursprungligen postat av
DattMamon666
Du skrev "bankernas ägare som träder in och betalar massor av bostadslån från sina plånböcker? Det är nämligen så det blir om låntagaren inte betalar lånet."
Visste inte att det var så för folk som har amorteringsfritt men säger du att det är så så får jag väl lita på dig. LOL
Du kan ju begrunda att ditt case är så uruselt att du måste förfalla till falska citat. Du klarar inte av att bemöta mig i sakfrågan. Och därmed drar du ned dom andra bubbelpratarna i träsket
Det här är vad jag skrev:
"Menar du att det är bankernas ägare som träder in och betalar massor av bostadslån från sina plånböcker? Det är nämligen så det blir om låntagaren inte betalar lånet."
Och det har ingen överensstämmelse med vad du påstår. Du behöver göra något åt din hjärna. Den fungerar inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
DattMamon666
Åter igen du skrev
"Om det inte fanns bostadslån så skulle ca hälften av Sveriges bostäder inte finnas."
Så fram med bevis nu och var konkret.
Det citatet ser däremot ut att stämma. Men det har inget att göra med det du menade att jag skulle bevisa.
Det är ju så illa att du klarar inte av att läsa enkla meningar och få de rätt. Det är som om du var tungt drogad.