2022-11-12, 10:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Dina polare kanske är mytomaner? Du tror ju att min polare och hennes ex är mytomaner. Dina polare är dömda för allvarligt brott men de ser du som helyllekillar. Snarare de som är mytomaner, som försöker få dig att tro att de är oskyldigt dömda.

Dina polare låg alltså med en kvinna som låg med dem för att få droger? Hur fan är de funtade om de tillsammans ligger med en kvinna, som enkom gör det för droger? I en trappuppgång dessutom? Låter verkligen inte som några helyllekillar. ligga med samma kvinna, samtidigt. Vad är det ni kids säger? Cuckold? Låter som ett gäng cuckolds som gillar att känna sina polares sperma på kauken när de tränger in i samma kvinna som polaren nyss legat med och sprutat i. I en trappuppgång dessutom? Med en kvinna som uppenbart är totalt beroende av narkotika. Nejdu. Låter verkligen inte som några helyllekillar. Vare sig de är skyldiga till våldtäkt eller inte. I övrigt låg de med en kvinna som står i beroendeställning till dem, utifrån sitt narkotikaberoende. Så detta kan faktiskt räknas som våldtäkt utifrån beroendeställningen hon var i. Beroende är nämligen inte att leka med... Hon kan ha gått med på saker, hon inte ville, bara för att hon var rädd att inte få sin fix, som hon behöver för att inte få svårartad abstinens. Och detta utnyttjar dessa killar, eller rättare sagt: dessa cuckolds. Och så filmar de eländet också... Vad är det för folk du känner egentligen? Om jag vore dig hade jag tagit avstånd från sådant patrask och låtit dem få sitta där och snörvla över att de är "oskyldigt dömda".

Och vad är det för annan polare du har? Som ligger med en kvinna, när en polare ligger vaken bredvid i sängen? Iaf. bättre än patrasket i trappuppgången. Men ändå. Båda polarna som låg där i sängen kanske är mytomaner och mycket väl vet att kvinnan blev våldtagen. Vad vet du? Du var ju uppenbarligen inte där. Du kanske borde försöka se lite klarare på saker och ting och inte se på saker med grumliga ögon.

Och nej: min kvinnliga polare är inte mytoman. Hon har som sagt fått skador av våldtäkten och PTSD. Och har gått i behandling etc. Sådant är svårt att fejka. Och varför skulle hon göra det i över 20 år? Hennes ex är uppenbarligen mytoman, så till vida att han överdriver saker och ting. Han berättade i stora drag samma historia som hon berättade om våldtäkten, men han överdrev våldet och tvånget. Rejält. Han njöt av att berätta om det. Så ja: sexualsadist och mytoman, uppenbarligen.

Jag säger att du är mytoman och därmed finns det inga vänner eftersom du hittat på allt.

Haha nej det där är ju gruppvåldtäkten vi prata om där film kom fram och där känner jag ingen. Vi pratade om bevis angående skador.

Han låg ju aldrig med henne enligt han själv och vittnet.
Citera
2022-11-12, 10:16
Medlem
Citat:
Ulf är en person/ett fall. Ni skriver om 300 fall. Seså. Fram med FUP och tillhörande domar på alla dessa 300 fall. Ett fall räcker inte som bevis för att 300 sitter oskyldigt dömda. Det fattar du väl ändå, stumpan?

Ulf är ett fall ja och det visar att män döms helt utan bevis, det räcker med en saga även om den är totalt osannolik.
Citera
2022-11-12, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jag säger att du är mytoman och därmed finns det inga vänner eftersom du hittat på allt.

Haha nej det där är ju gruppvåldtäkten vi prata om där film kom fram och där känner jag ingen. Vi pratade om bevis angående skador.

Han låg ju aldrig med henne enligt han själv och vittnet.

Nyss skrev du att de fall du skrev om var dina polare. Hur ska du ha det? Jag vill veta om fallen som rör dina polare. Eller rättare sagt: veta vad för bevis du har som gör att du ser dina polare som "oskyldigt dömda".

Vad gjorde han då? Som fick honom dömd. Pillade han henne i underlivet? Mot hennes vilja? Det räknas också som våldtäkt. och behöver inte märkas för den som ligger brevid.

Nej, varför skulle jag hitta på något sådant sjukt för? För det hela är sjukt. Den mannen är sjuk.
Citera
2022-11-12, 10:37
Medlem
Citat:
Nyss skrev du att de fall du skrev om var dina polare. Hur ska du ha det? Jag vill veta om fallen som rör dina polare. Eller rättare sagt: veta vad för bevis du har som gör att du ser dina polare som "oskyldigt dömda".

Vad gjorde han då? Som fick honom dömd. Pillade han henne i underlivet? Mot hennes vilja? Det räknas också som våldtäkt. och behöver inte märkas för den som ligger brevid.

Nej, varför skulle jag hitta på något sådant sjukt för? För det hela är sjukt. Den mannen är sjuk.

Oj vad du yrar, har du några bevis för det du skriver?
Citera
2022-11-12, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ulf är ett fall ja och det visar att män döms helt utan bevis, det räcker med en saga även om den är totalt osannolik.

Det visar på att Ulf har blivit dömd utan bevis. Ett fall är fortsatt bara ett fall.

Finns ju även ett fall, där en man dömts till fängelse för våldtäkt. Där det var ljug om hans ålder. Han fick därmed 840 000 utbetalat av staten. Trots att han var dömd. Detta är också (tack och lov) endast ett fall. Det finns inte 300 till sådana fall. Och detta fall kan inte användas som bevis för att det finns 299 likadana fall, för det gör det inte.

Så. Ulf är bara ett fall. Extremt olyckligt givetvis. Men ändå: ett fall. Hans fall kan inte användas som bevis för att det finns 299 likadana fall. Förstått?

Så. Fram med de andra 299 fallen: FUP och domar på samtliga. Tack.
Citera
2022-11-12, 10:40
Medlem
Citat:
Det visar på att Ulf har blivit dömd utan bevis. Ett fall är fortsatt bara ett fall.

Så hur kunde det ske om det finns krav på bevisning och inte bara sagor?
Citera
2022-11-12, 10:41
Medlem
Citat:
Oj vad du yrar, har du några bevis för det du skriver?

Nej, det har jag givetvis inte, eftersom det inte gått till rättegång då offret aldrig anmälde det. Och det har inte JordenIsPlatt för de fall han skriver om heller. Men han borde ha det, eftersom det borde finnas FUP och domar i de fallen han nämner. Men han vill inte visa detta. Inte ens maskat, vill han visa det. SÅ om du inte tror på mig, så ska du inte tro på JordenIsPlatt heller.
Citera
2022-11-12, 10:44
Medlem
Citat:
Så hur kunde det ske om det finns krav på bevisning och inte bara sagor?

Det finns krav på bevis. Jag har förmodligen läst betydligt fler FUP:ar och domar än dig, vad gäller våldtäktsmål. och i samtliga fall jag läst har det funnits bevis. Annars tar inte en åklagare det vidare till åtal.

Fallet Ulf låter som en härdsmälta i ett kärnkraftverk. Händer inte ofta, men kan hända. Och har hänt. Men inte 300 gånger.
Citera
2022-11-12, 10:46
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Att du är rörig och blandar ihop det med gruppvåldtäkten är inte mitt problem. Jag skrev om mina polare och du började prata om annat.

Regelrätt penetrering. Pilla hade varit en trovärdigare story helt klart.

För att du är mytoman och älskar dina historier.
Citera
2022-11-12, 10:47
Medlem
Citat:
Det finns krav på bevis.

Men Ulf dömdes ju utan bevis, bara en extremt osannolik saga.
Inga beviskrav alltså.
Citera
2022-11-12, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Att du är rörig och blandar ihop det med gruppvåldtäkten är inte mitt problem. Jag skrev om mina polare och du började prata om annat.

Regelrätt penetrering. Pilla hade varit en trovärdigare story helt klart.

För att du är mytoman och älskar dina historier.

Jag frågar om dina polare och du skriver om gruppvåldtäkten i trapphuset. Klart det då blir rörigt. Du får väl förtydliga, så det inte blir rörigt. Det är faktiskt informantens uppgift.

Varför ska jag tro på din historia om din polare, om du inte tror på min? Din historia är påhittad och du älskar din historia. Ok. Bra, då säger vi så. Du känner ingen person som blivit oskyldigt dömd för våldtäkt. Du hittar bara på. Och du älskar det. Fint.

Jag har lämnat ut tillräckligt om min kvinnliga polares historia. Detaljer kan jag inte gå in i. Förövaren kanske läser här. Det vet jag inte.
Citera
2022-11-12, 21:13
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Men du förstår väl ändå skillnaden på att dömas av pöbeln och att dömas av en domstol?
Du vägrar ta in budskapet jag försöker förmedla och solklara exempel på att det är sant på organisatorisk och systematisk nivå.
Jag antar att du vägrar se det tills det drabbar dig själv eller någon i din närhet, men då är det för sent.
Pöbeln och vårt rättssystem är snart samma sak.
Det är pöbelns förkämpar som de senaste 20 åren infiltrerat alla positioner av makt och det är feminister som styr i vår lagstiftande församling.
Förstår du inte vad det betyder att vi haft en feministisk regering?
Ska man verkligen behöva slå dig i huvudet med detta innan du fattar?

MOSES SANDALER, vad trög du är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in