2022-11-11, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Vad ska vi göra med kvinnor som falskanmäler våldtäkt då, tatuera in en varning i pannan på dem?

samma som vi gör med män som falskanmäler folk för våldtäkt, misshandel, stöld, osv såklart?
Citera
2022-11-11, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Då föreslår jag att du läser en del FUP:ar och domar som gäller våldtäkt/oaktsam våldtäkt. Så att du får se med egna ögon se vad som gäller.

Du har ju fått exempel på det här i tråden som du väljer att blunda för, män döms till 10 års fängelse på osannolika sagor.
Citera
2022-11-11, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacebubble
samma som vi gör med män som falskanmäler folk för våldtäkt, misshandel, stöld, osv såklart?

Så ingen omyndigförklaring där då som du förespråkade för män som våldtar.
Citera
2022-11-11, 14:28
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag menar vad har du för bevis på att de är oskyldigt dömda? Du skriver om avsaknaden på bevis för fällande dom. Men det behöver ju inte innebära att de är oskyldiga till det brott de faktiskt har dömts för. Givetvis ska folk frias om det är brist på bevis, men då jag inte har fått se vare sig FUP eller dom, så vet jag ju inte. Jag litar dock mer på ett objektivt och kompetent rättsväsendet än på en partisk polare till de dömda. Men om du kan ge bevis på att de är oskyldiga, så vore det intressant att ta del av. Tex. att de bevisligen var i Sveg den tid då brottet skedde i Lund. Eller att det finns bevis som tyder på att det var någon annan som har våldtagit kvinnorna, medans dina polare var hemma hos dig personligen och då därmed är alibi vid tiden för brottet. Sådana saker. Så. Har du några bevis för att de är oskyldiga till de brott de dömts för?

Hon såg inte den. Det var inte ens en sexuell situation. Hon skulle iväg i ett ärende och hade dessutom svår tidspress. Då han ryckte tag i henne och gjorde sexuella handlingar med henne som han visste att hon inte ville göra. De hade pratat om det vid tidigare tillfällen och hon hade sagt att hon inte ville göra just detta. När hon fattade vad han var på väg att göra sa hon "nej, jag vill inte" och försökte ta sig fri, men när han tvingade sig vidare med lätt våld, hamnade hon i "frys"-läge. Och läste du mitt inlägg ordentligt, så har han tom. berättat om det hela och tom. skrutit om våldtäkten. Som om en våldtäkt är något att vara stolt över.

En läkare som håller föreläsning på ROKS är alltså nazifeminist enligt dig? Intressant.
Vad är då en professor i historia som håller föreläsning om förintelsen, enligt dig? En nazist?
Vad är då en florist som håller föredrag om olika blommor, enligt dig? En tulpan?
Vad är då en hängiven hundägare som håller kurser i agility, enligt dig? En vildhund?
Du fattar väl ändå att man kan hålla föredrag om något man har kunnande i, utan att det visar på något särskilt alls, förutom att man har kunskap i ämnet?

Har du fått en psykos? Dom påstår att det finns bevis men DNA-tester och vittnen motsäger detta. Det är bevis för att det dom påstår är lögn. Om ögonvittnet i samma lilla säng säger att nej det hände aldrig så är detta inte bevis för dig? Skärp dig eller sluta knarka för du har som sagt fått en psykos nu.

Hon ljuger bara för dig. Annars hade det funnits en FUP.

Om professorn håller en föreläsning om hur underbart fantastisk nazismen är och hur nazister skall ha mer bidrag och hur nazister driver på utvecklingen inom medicin så ja självklart? Det är bara andra inom samma kult som skulle ljuga då och säga att "nejnej professor Von Braun är inte nazist". För alla oss andra som är objektiva är dock den lögnen bara patetisk. Varför du inte förstår dessa saker är ju för att du ljuger och låtsas inte vara feminist trots att du bara rapar ur dig 100% nazifeministiska floskler. Skall vi jämföra med varandra så är det som att jag skulle förneka att jag är foliehatt, vilket bara vore löjligt av mig eftersom vad jag tycker och tänker om saker ju sipprar ut tillslut men av någon anledning är du inte tillräckligt socialt skärpt för att förstå att vad du säger och gör i varje post varje dag hela året avslöjar vem du är.
Citera
2022-11-11, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Har du fått en psykos? Dom påstår att det finns bevis men DNA-tester och vittnen motsäger detta. Det är bevis för att det dom påstår är lögn. Om ögonvittnet i samma lilla säng säger att nej det hände aldrig så är detta inte bevis för dig? Skärp dig eller sluta knarka för du har som sagt fått en psykos nu.

Hon ljuger bara för dig. Annars hade det funnits en FUP.

Om professorn håller en föreläsning om hur underbart fantastisk nazismen är och hur nazister skall ha mer bidrag och hur nazister driver på utvecklingen inom medicin så ja självklart? Det är bara andra inom samma kult som skulle ljuga då och säga att "nejnej professor Von Braun är inte nazist". För alla oss andra som är objektiva är dock den lögnen bara patetisk. Varför du inte förstår dessa saker är ju för att du ljuger och låtsas inte vara feminist trots att du bara rapar ur dig 100% nazifeministiska floskler. Skall vi jämföra med varandra så är det som att jag skulle förneka att jag är foliehatt, vilket bara vore löjligt av mig eftersom vad jag tycker och tänker om saker ju sipprar ut tillslut men av någon anledning är du inte tillräckligt socialt skärpt för att förstå att vad du säger och gör i varje post varje dag hela året avslöjar vem du är.

Vad för bevis med DNA-tester? Och vet verkligen den som låg i sängen om allt som hände i sängen? Man kan faktiskt somna utan att märka att man sovit en stund. I synnerhet på fyllan.

Menar du att förövaren ljuger för mig och några andra också? Han har alltså skrutit om övergreppet och överdrivit om det inför mig och andra. Det är inte min kvinnliga polare som har berättat att han skrutit. Han har gjort det själv. Han använde tom. termen "våldtäkt" när han beskrev vad han gjort mot henne. Han var fullständigt medveten om vad han hade gjort. Och njöt av att skryta om det. Och nej: det finns ingen FUP, eftersom ingen anmälan är gjord. Hon vågade inte göra en anmälan under de 10 år hon hade chansen. Han har utsatt minst två kvinnor till för övergrepp. Ingen anmälan där heller.

Jag har läst studien. Jag har viss kunskap i ämnet kring stressreaktioner etc. Vad denne Bin*gel gör/har gjort på ROKS vet jag inte ett skit om. Det är totalt ointressant, det är studien som är intressant. Och jag har själv fått en frysreaktion vid trafikolycka och känner min polare som berättade om den våldtäkt hon utsattes för och om hur handlingsförlamad hon blev några minuter av första övergreppet. Så för min del är detta inget märkligt. Det låter rentav troligt att det skulle kunna drabba en hel del våldtäktsoffer.

Nej. Jag är inte feminist. Jag är humanist. Läs på om humanism.
Citera
2022-11-11, 14:44
Medlem
Citat:
Du har ju fått exempel på det här i tråden som du väljer att blunda för, män döms till 10 års fängelse på osannolika sagor.

Nej. Jag har varken fått ta del av FUR:ar+ dom i denna tråd.

Och återigen: män våldtas också. cirka 300 män per år anmäler våldtäkt. Lägg ner din tro att detta bara är något som drabbar kvinnor. Män drabbas också. och precis som pansarvecket skriver: förmodligen betydligt fler än endast 300/år. Att tala illa om våldtäktslagar/lagen om oaktsam våldtäkt och om kvinnliga våldtäktsoffer, gör givetvis det ännu svårare för män att anmäla de sexbrott män blir utsatta för. Så skärpning.
Citera
2022-11-11, 14:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vad för bevis med DNA-tester? Och vet verkligen den som låg i sängen om allt som hände i sängen? Man kan faktiskt somna utan att märka att man sovit en stund. I synnerhet på fyllan.

Menar du att förövaren ljuger för mig och några andra också? Han har alltså skrutit om övergreppet och överdrivit om det inför mig och andra. Det är inte min kvinnliga polare som har berättat att han skrutit. Han har gjort det själv. Han använde tom. termen "våldtäkt" när han beskrev vad han gjort mot henne. Han var fullständigt medveten om vad han hade gjort. Och njöt av att skryta om det. Och nej: det finns ingen FUP, eftersom ingen anmälan är gjord. Hon vågade inte göra en anmälan under de 10 år hon hade chansen. Han har utsatt minst två kvinnor till för övergrepp. Ingen anmälan där heller.

Jag har läst studien. Jag har viss kunskap i ämnet kring stressreaktioner etc. Vad denne Bin*gel gör/har gjort på ROKS vet jag inte ett skit om. Det är totalt ointressant, det är studien som är intressant. Och jag har själv fått en frysreaktion vid trafikolycka och känner min polare som berättade om den våldtäkt hon utsattes för och om hur handlingsförlamad hon blev några minuter av första övergreppet. Så för min del är detta inget märkligt. Det låter rentav troligt att det skulle kunna drabba en hel del våldtäktsoffer.

Nej. Jag är inte feminist. Jag är humanist. Läs på om humanism.

Jag sa ju det med. Hon påstod att hon våldtagits 100 gånger i en källare och på 3 andra ställen men efter polisen första husrannsakan och letande efter bevis hittade man varken sperma, saliv eller sekret och då väljer polisen att inte genomföra resten av utredningen och inte svabba dom andra ställena heller eftersom dom förstår att det ser otroligt dåligt ut för tjejen. Det var ingen fylla utan en vanlig vardag och 2 st personer i en 90 säng är redan otroligt jävla trångt så nej man kan inte kliva över en och våldta en annan utan att den förste vaknar.

Han ljuger och hon ljuger eftersom du har hittat på storyn själv. Våldtäkt faller under allmänt åtal så det är inget folk skryter över så denna mytoman historia var extra dålig.

Ok så professorn är inte nazist.....
Citera
2022-11-11, 19:26
Medlem
Citat:
Jag sa ju det med. Hon påstod att hon våldtagits 100 gånger i en källare och på 3 andra ställen men efter polisen första husrannsakan och letande efter bevis hittade man varken sperma, saliv eller sekret och då väljer polisen att inte genomföra resten av utredningen och inte svabba dom andra ställena heller eftersom dom förstår att det ser otroligt dåligt ut för tjejen. Det var ingen fylla utan en vanlig vardag och 2 st personer i en 90 säng är redan otroligt jävla trångt så nej man kan inte kliva över en och våldta en annan utan att den förste vaknar.

Han ljuger och hon ljuger eftersom du har hittat på storyn själv. Våldtäkt faller under allmänt åtal så det är inget folk skryter över så denna mytoman historia var extra dålig.

Ok så professorn är inte nazist.....

Men jag menar inte de fallen. jag menar dina polare. Vad har du för bevis på att de är oskyldigt dömda? Du skrev om det förut. och nu börjar du skriva om fall där ingen blivit dömd, eftersom bevisningen saknas och man därmed med all rätt har lagt ner förundersökningen. vad har de fallen med dina oskyldigt dömda polare att göra?

Du fattar fortsatt inte. Hon har berättat det för mig och några till i förtroende. Vi konfronterade honom med uppgifterna och han skröt om det hela. Ingen åklagare fick någonsin reda på det hela och då händer det ingenting med uppgifterna. Hade en åklagare fått nys på det hela så ja: då hade det gått till allmänt åtal. Eftersom där fanns berättelse från både den utsatta och erkännande från förövaren. Finns ingen anledning för mig att hitta på detta. Hela historien är fruktansvärd. Och rör givetvis inte bara våldtäkter, utan även andra brott osv. Och han har som sagt var utsatt ytterligare två kvinnor till. Minst.
Citera
2022-11-11, 23:08
Medlem
Citat:
Nej. Jag har varken fått ta del av FUR:ar+ dom i denna tråd.

Du fick en hel video där SVT gick igenom bevisningen mot ULF som dömdes till 10 år stumpan. Men du är inte intresserad av annat än att stoppa huvudet i sanden eftersom du vill att män ska dömas på sagor från kvinnor, äckliga svin.
Citera
2022-11-12, 04:26
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Men jag menar inte de fallen. jag menar dina polare. Vad har du för bevis på att de är oskyldigt dömda? Du skrev om det förut. och nu börjar du skriva om fall där ingen blivit dömd, eftersom bevisningen saknas och man därmed med all rätt har lagt ner förundersökningen. vad har de fallen med dina oskyldigt dömda polare att göra?

Du fattar fortsatt inte. Hon har berättat det för mig och några till i förtroende. Vi konfronterade honom med uppgifterna och han skröt om det hela. Ingen åklagare fick någonsin reda på det hela och då händer det ingenting med uppgifterna. Hade en åklagare fått nys på det hela så ja: då hade det gått till allmänt åtal. Eftersom där fanns berättelse från både den utsatta och erkännande från förövaren. Finns ingen anledning för mig att hitta på detta. Hela historien är fruktansvärd. Och rör givetvis inte bara våldtäkter, utan även andra brott osv. Och han har som sagt var utsatt ytterligare två kvinnor till. Minst.

Det är mina polare och samma fall och dom dömdes så vad yrar du om nu?

Mytomaner har sina anledningar.
Citera
2022-11-12, 09:56
Medlem
Citat:
Det är mina polare och samma fall och dom dömdes så vad yrar du om nu?

Mytomaner har sina anledningar.

Dina polare kanske är mytomaner? Du tror ju att min polare och hennes ex är mytomaner. Dina polare är dömda för allvarligt brott men de ser du som helyllekillar. Snarare de som är mytomaner, som försöker få dig att tro att de är oskyldigt dömda.

Dina polare låg alltså med en kvinna som låg med dem för att få droger? Hur fan är de funtade om de tillsammans ligger med en kvinna, som enkom gör det för droger? I en trappuppgång dessutom? Låter verkligen inte som några helyllekillar. ligga med samma kvinna, samtidigt. Vad är det ni kids säger? Cuckold? Låter som ett gäng cuckolds som gillar att känna sina polares sperma på kauken när de tränger in i samma kvinna som polaren nyss legat med och sprutat i. I en trappuppgång dessutom? Med en kvinna som uppenbart är totalt beroende av narkotika. Nejdu. Låter verkligen inte som några helyllekillar. Vare sig de är skyldiga till våldtäkt eller inte. I övrigt låg de med en kvinna som står i beroendeställning till dem, utifrån sitt narkotikaberoende. Så detta kan faktiskt räknas som våldtäkt utifrån beroendeställningen hon var i. Beroende är nämligen inte att leka med... Hon kan ha gått med på saker, hon inte ville, bara för att hon var rädd att inte få sin fix, som hon behöver för att inte få svårartad abstinens. Och detta utnyttjar dessa killar, eller rättare sagt: dessa cuckolds. Och så filmar de eländet också... Vad är det för folk du känner egentligen? Om jag vore dig hade jag tagit avstånd från sådant patrask och låtit dem få sitta där och snörvla över att de är "oskyldigt dömda".

Och vad är det för annan polare du har? Som ligger med en kvinna, när en polare ligger vaken bredvid i sängen? Iaf. bättre än patrasket i trappuppgången. Men ändå. Båda polarna som låg där i sängen kanske är mytomaner och mycket väl vet att kvinnan blev våldtagen. Vad vet du? Du var ju uppenbarligen inte där. Du kanske borde försöka se lite klarare på saker och ting och inte se på saker med grumliga ögon.

Och nej: min kvinnliga polare är inte mytoman. Hon har som sagt fått skador av våldtäkten och PTSD. Och har gått i behandling etc. Sådant är svårt att fejka. Och varför skulle hon göra det i över 20 år? Hennes ex är uppenbarligen mytoman, så till vida att han överdriver saker och ting. Han berättade i stora drag samma historia som hon berättade om våldtäkten, men han överdrev våldet och tvånget. Rejält. Han njöt av att berätta om det. Så ja: sexualsadist och mytoman, uppenbarligen.
Citera
2022-11-12, 10:00
Medlem
Citat:
Du fick en hel video där SVT gick igenom bevisningen mot ULF som dömdes till 10 år stumpan. Men du är inte intresserad av annat än att stoppa huvudet i sanden eftersom du vill att män ska dömas på sagor från kvinnor, äckliga svin.

Ulf är en person/ett fall. Ni skriver om 300 fall. Seså. Fram med FUP och tillhörande domar på alla dessa 300 fall. Ett fall räcker inte som bevis för att 300 sitter oskyldigt dömda. Det fattar du väl ändå, stumpan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in