2022-11-09, 22:31
  #10669
Medlem
zlikyrs avatar
Fritt fall! Spännande att se var det bottnar. Vad tror ni?
Citera
2022-11-09, 22:37
  #10670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Så aktier och fonder är inte systemtillgångar, menar du.
Vad är en systemtillgång? hur är mina aktier i t,ex Tele2 en systemtillgång? Hur ska jag förlora dessa aktier vid en fiatkollaps enligt dig?
Citera
2022-11-09, 22:38
  #10671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Fritt fall! Spännande att se var det bottnar. Vad tror ni?
antar att du menar tillfällig botten innan vi åker vidare mot noll. Nästa stopp är vid 9-12k skulle jag tro.
Citera
2022-11-09, 22:39
  #10672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagLurarDig
Det kan finnas anledning för var och en på planeten att fly både börsen och annat till det som är privat och relativt enkelt: Bitcoin.

Det är ju bara en digital pixiedust token som jag inte har någon användning av, varför skulle jag behöva den?
Citera
2022-11-09, 22:41
  #10673
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Det är ganska lågt estimerat av dig då jag tror vi kommer nå helt andra högre nivåer för BTC.

Håller med. Inom fem år bör vi vara uppe runt ca en halv mille $.
Citera
2022-11-09, 22:45
  #10674
Medlem
JagLurarDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Det är ju bara en digital pixiedust token som jag inte har någon användning av, varför skulle jag behöva den?
Ett safe haven kan alltid behövas som är enkelt att överföra. Tro vad du vill.
Citera
2022-11-09, 22:46
  #10675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Fritt fall! Spännande att se var det bottnar. Vad tror ni?

Bitcoin kanske måste falla ner sina sedvanliga 80 procent från toppen. I så fall skulle botten ligga vid 13-14 k någonstans.
Citera
2022-11-09, 23:11
  #10676
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Bitcoin kanske måste falla ner sina sedvanliga 80 procent från toppen. I så fall skulle botten ligga vid 13-14 k någonstans.

Det finns ingen sådan nödvändighet i det utan detta handlar ju om FTX.
Citera
2022-11-09, 23:21
  #10677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Det finns ingen sådan nödvändighet i det utan detta handlar ju om FTX.

Som dock egentligen inte borde påverka bitcoinpriset. Till skillnad från Celsius så satt ju inte FTX på en massa bitcoinreserver som den dumpar.

Det är inte så rationellt att förvänta sig att bitcoin ska falla 80 procent varje gång heller, men det lär hur som helst komma in mycket köpare där någonstans, eftersom "80 procentsregeln" är allmänt känd.
Citera
2022-11-09, 23:33
  #10678
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Som dock egentligen inte borde påverka bitcoinpriset. Till skillnad från Celsius så satt ju inte FTX på en massa bitcoinreserver som den dumpar.

Det är inte så rationellt att förvänta sig att bitcoin ska falla 80 procent varje gång heller, men det lär hur som helst komma in mycket köpare där någonstans, eftersom "80 procentsregeln" är allmänt känd.

Priset är oavsett under 16K nu.
Citera
2022-11-09, 23:34
  #10679
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Priset är oavsett under 16K nu.

Det kan inte förnekas.
Citera
2022-11-09, 23:38
  #10680
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Det kan inte förnekas.

Haha, konsensus således. Tror du den når 10K under morgondagen eller tar det en dag till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in