Idag, 14:59
  #29449
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Ingen hämtning här inte, men GAV:et lär sänkas hälsosamt om vi håller oss under 200 WMA en tid.
Haha! Hur ska du kunna sänka ditt GAV om du köper för bråkdelar av en promille av ditt totala innehav?
Citera
Idag, 15:49
  #29450
Medlem
Som väntat, ni ska lyssna på mig för jag har sällan fel.
Enda gången jag haft fel är om altseason som nästan uteblev förra gången.
Jag tror dock att altcoins kan komma tillbaka kommande 1-3 åren och har faktiskt inte sålt mina altcoins trots ganska stora nedgångar.

Vi kommer fortsätta ner lite till.
Svårt att pricka absolute botten men ja, 45k under några veckor är inte omlöjligt.
I augusti går jag all in i btc och 30% eth för jag tror att nån gång under hösten kommer vi vända uppåt igen, och jag investerahällre på 50k än 75k.
Citera
Idag, 16:52
  #29451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Som väntat, ni ska lyssna på mig för jag har sällan fel.
Enda gången jag haft fel är om altseason som nästan uteblev förra gången.
Jag tror dock att altcoins kan komma tillbaka kommande 1-3 åren och har faktiskt inte sålt mina altcoins trots ganska stora nedgångar.

Vi kommer fortsätta ner lite till.
Svårt att pricka absolute botten men ja, 45k under några veckor är inte omlöjligt.
I augusti går jag all in i btc och 30% eth för jag tror att nån gång under hösten kommer vi vända uppåt igen, och jag investerahällre på 50k än 75k.

Än så länge fortsätter cykeln att upprepa sig, i stora drag. Vid fortsatt upprepning är 40-45k en ganska bra bottengissning. Vid en avvikelse kan man dock göra ett fatalt misstag om man sitter på en påse fiat och väntar på dessa priser, liksom många väntade på 12k eller <10k under förra baissen.

Utebliven altsäsong är för övrigt ett ganska allvarligt fel för den som har satsat kapital i altcoins.
__________________
Senast redigerad av Stopp.Belagg Idag kl. 17:43.
Citera
Idag, 17:40
  #29452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Än så länge fortsätter cykeln att upprepa sig, i stora drag. Vid fortsatt upprepning är 40-45k en ganska bra bottengissning. Vid en avvikelse kan man göra ett fatalt misstag om man sitter på en påse fiat och väntar på dessa priser, liksom många väntade på 12k eller <10k under förra baissen.

Utebliven altsäsong är för övrigt ett ganska allvarligt fel för den som har satsat kapital i altcoins.

En anledning till att jag tror att altcoinboomen ändå kommer inträffa är att vissa altcoin etablerat sig på riktigt och faktiskt gör nåt, soalana tex.
Om det blir så ett 99% de andra altcoinen försvinner vet jag inte, men jag tror att de som redan funnits några år kommer stiga kommande åren, avax bland annat.
Ai trenden kom väl av sig och jag ska nog lägga en liten slant där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in