2022-11-06, 13:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
40 deltagare...hur höga arvoden har TV5 råd att betala till deltagarna? Och är det individuella arvoden baserade på "kändisskapet"? Några här som vet?

Jag gissar på att det baserar sig på kändisskapet + hur länge de klarar av att stanna i tävlingen. Jag kan inte tänka mig att Anna fick mer än ett par tusenlappar, men åtminstone så får hon synas i tv.
Citera
2022-11-06, 14:05
Medlem
Kvällens scenario Tunnan misslyckas i tävlingen åker ut bland de första. Ers Hemskhets käft kommer att gå som en symaskin, hon kommer att fjäska och kladda på de andra deltagarna i hopp om samarbete/vänskap. Går det riktigt åt helvete har de andra fuskat och det blir tandgnisslan och gråt
Citera
2022-11-06, 15:49
Medlem
Molton99s avatar
Tror nog det kan gå ganska bra, inte att hon vinner. Men hon verkar vara envis när hon får ut något av det (biggest loser).
Citera
2022-11-06, 21:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Kanonstart av Anna, första tävlingen fick hon en boll av någon och klarade sig.
Andra tävling, plats 35-36 av 39.
Anna har dessutom inte lipat än men det var nog nära.
Citera
2022-11-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Tror nog det kan gå ganska bra, inte att hon vinner. Men hon verkar vara envis när hon får ut något av det (biggest loser).
Tror också hon kan hänga med ett tag. Man behöver ju inte vara särskilt bra på nåt, bara inte allra sämst just då 😉.
Senast redigerad av jenjoh75 2022-11-06 kl. 22:15. Anledning: Fel ord gör innebörden svårförstådd
Citera
2022-11-06, 21:34
Medlem
Musslis avatar
Nu har någon skärmdumpat och skickat till Anna igen...
https://postimg.cc/ftXn2WhV
Citera
2022-11-07, 09:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Nu har någon skärmdumpat och skickat till Anna igen...
https://postimg.cc/ftXn2WhV
Hon har väl snarare läst här...
Om hon slutade med sociala medier skulle ingen bry sig om henne och om hon slutade vara med i tramsprogram eller poddar och göra bort sig skulle hon snart vara glömd och äntligen få leva det anonyma liv hon påstår att hon vill leva.
Ge dig nu Anna, det räcker med alla falska fasader nu. Håll dig hemma, sköt om hus, trädgård och familjen, läs böcker och försök vara vuxen.
Citera
2022-11-07, 11:31
Medlem
Jaha! Nu är hon igång igen och offerkoftan är på! Tooket (som aldrig läser här) idiotförklarar dem som läser på FB. Hon har kallat sina följare för en massa otrevligheter i sina lives och dessa finns sparade som tur är! Och de är INTE klippta och redigerade. Det är reel shit AnnaTook är en otrevlig person som är såååå kändiskåt Vill inte vara kändis Vill vara kändis Vill inte ha en vanligt arbete Vill bara synas i TV i patetiska skämskudde produktioner Kan inte sjunga Vill sjunga för det är vad Tooket gjort i hela sitt liv Herregud!
Citera
2022-11-07, 17:45
Medlem
Har någon här tittat på hela programmet igårkväll?
Jag har sett ca 20 minuter men gav då upp 🤦🏻‍♀️
Tyckte det var ett väldigt flamsigt program
Citera
2022-11-07, 18:00
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har väl snarare läst här...
Enligt henne läser hon aldrig på Flashback, det lilla hon har tagit del av har andra skärmdumpat och skickat till henne. Allt enligt henne själv och hon ljuger ju aldrig.
Citera
2022-11-07, 18:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Enligt henne läser hon aldrig på Flashback, det lilla hon har tagit del av har andra skärmdumpat och skickat till henne. Allt enligt henne själv och hon ljuger ju aldrig.
Anledning nog att avsluta allt som har med sociala medier att göra. Då slipper hon få sånt skickat till sig.
Citera
2022-11-07, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Har någon här tittat på hela programmet igårkväll?
Jag har sett ca 20 minuter men gav då upp 🤦🏻‍♀️
Tyckte det var ett väldigt flamsigt program

Det var seeeegt tycker jag, trots Carina Bergs överhurtiga sätt att försöka sälja in ”spänning”.
Trist att de inte gjorde en snabb presentation av deltagarna innan.
Obegripligt att Tant Toledano var den som syntes mest och fick höras flest gånger i korta totalt intetsägande intervjuer
Fick tuppjuck både av mängden och längden på
reklaminslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in