Citat:
Ursprungligen postat av
Katciu88
Från senaste anouncement i discorden
Vad tror ni? Smart strategi? Eller en undanflykt för att vanja nu tänker gå vidare i livet och ägna sig åt sin sommarstugerenovering istället?
Tror egentligen varken smart strategi eller undanflykt, utan snarare nödvändighet. Det kommer inte in några pengar. På Opensea finns det numera en analysflik som är intressant att kika på:
https://opensea.io/collection/world-of-alidia/analytics
Det stod även i detta announcement att de nu ska göra sin första gåva till en ME-organisation. Om jag räknat rätt blir denna gåva kring 900 kronor.
Någon annan som fattar grejen med Hafjell förresten? I bloggen skrev Vanja ett rekordlångt inlägg med rabattkod på 15% – men det var inget samarbete. Sen la hon upp samma rabatt i discorden – och det
var ett samarbete. Missar jag något eller är inte det här exakt samma rabatt?
Bloggen:
Citat:
Detta är inget betalt samarbete, men jag blev verkligen kär i Hafjell när vi var där och lärde ju dessutom känna familjen som driver skidskolan och skiduthyrningen. 💞 Och eftersom det nu börjar bli dags att boka skidresa och så många av er var nyfikna på Hafjell efter att vi varit där frågade jag dem om de kunde bjussa på något gött. Och det kunde de! 🥹🙏🏻 Med rabattkoden VANJA15 får ni därför 15% rabatt på skidskola (gäller både grupp- och privatlektioner) samt skiduthyrning.
Discorden:
Citat:
Starting today, all verified WoA holders will receive 15% discount on Skibua ski rental service aaaaand 15% discount on Hafjell ski school (offer is valid for both private and group lessons)! [...] State the discount code in the checkout when booking online, or mention it in an email to receive it. 😇 To claim your discount you need to be a verified holder (head over to 🧜┃verify-your-woa if you haven´t claimed that role yet ).
Läste för övrigt inlägget om deras nyinköpta hus och allt de ska bygga/fixa. Alltifrån pool till gäststuga och renovering av typ allting. Det här är inte att "Vanja köpt en sommarstuga". Det här är ju ett nytt jobb! Ännu ett instagramkonto att driva, ännu fler sponsorer att pusha ut, plus det faktiska arbetet. Det är tydligt nu att uppstarten är över med WoA, nu är det inget kul längre utan andra projekt lockar mer. De som ska gå på pop up-helgen får nog se det som en avskedsfest.