Citat:
Ursprungligen postat av
Katciu88
Jag tror inte att dom kommer sälja 5555. Hur skulle det gå till???
Pinsamt om de behöver minska igen... 3333 hade ju varit mer rimligt.
Jag såg för övrigt att vanja gjorde reklam för margarin på sin IG, hon verkar alltså återuppta sin vanliga influencer-business.
Tror de hoppas på ett uppsving i marknaden, det är kanske det enda som kan lösa detta. De verkar också orimligt taggade på att vinna någon tävling som The Society har. Såg att Niklas handlade massa NFTer från dom för då får han rösträtt i tävlingen (eller ska man vara helt korrekt handlade han med sitt barns plånbok, var det inte det han påstod att Mr_whale_ var?) Så mycket som de hajpar detta trodde jag det skulle vara någon gigantisk vinst - men det är att The society handlar från WoA-golvet för 1 ETH. De kanske tänker att vinsten kommer leda till att folk rasslar in för att handla, men som med allt på kryptotwitter verkar alla bara vara där för att tuta i sitt eget horn. Alla NFT-projekt skickar in sina köpare som maniskt skriver om hur fantastiskt just detta projekt är.
Oj är samarbetena tillbaka, kanske börjar kassan sina?