Det kan inte skada att det finns yttrat/skrivet i domstol/domstolsdokument gissar jag. Det var till viss del oväntat eftersom Henko i alla år fört sina krig via proxy-drängar. Mycket av det han i egenskap av ombudsman inte kan säga, säger Axel.
Ja, och av hundratals anmälningar har alltså tre gått till åtal och jag har fällts för ett fall av olaga hot i en dom som ännu inte vunnit laga kraft och givetvis kommer att överklagas.
Ja, genom sin sambo. Det är orimligt att han, som han hävdar i rätten, har fått förnyad sekretessmarkering på grund av att han springer till snuten och gapar om hot som i 99,9 % av fallen inte ens går till åtal. Det vore mycket enkelt för Henko att motbevisa att han själv har den grund han påstår till sin sekretessmarkering. Han vet att det är sekretessbelagt varför det också är en "säker lögn" omöjlig för någon att motbevisa såvida inte det sker en läcka från myndigheten som beslutat att ge även honom sekretessmarkeringen.
Henrik flyttade in i kåken sommaren 2016 med vad man får förmoda sambon och barnen. Hade han någonsin pratat om sin hemliga identitet innan dess? Jag har inte funnit att han i artiklar eller på IRM-sidan har gjort det iallafall. Däremot började han knappt ett år efter att han fick den eftersom hans sambo hade den
tala om den och att det var på grund av nazister.
Kul citat från artikeln förresten med tanke på att hela Avestasnutens budget lär vara påverkad av Henkos haverism, och den där respekten för polisen kan nog den han satt och gapade på, slängde luren i örat på och dessutom spelade in i hemlighet för att göra "content" av det i sin podd inte hålla med om.
Nej det hade han uppenbarligen inte eftersom han inte röjdes av någon form av läcka. Han har helt på egen hand röjt den genom att lägga upp bilder på sin omgivning som gör att det går att ringa in honom med lite arbete. Han lägger dessutom ständigt ut bilder på fru och hennes barn när det alltså är dessa som har skyddad identitet på grund av hennes ex.
Säger Henko, ja.
Vilka risker syftar du på? Att vara ett as mot människor och tjäna pengar på det varvat med att grina om att nazister hotar honom när han egentligen snyltar på sambons och hennes barns hotbild? Att lägga upp dagsfärska bilder på den familj med en hotbild och därför har skyddad identitet? Att säga var han med sambons barn skall sälja tröjor nästa dag?
Det har jag förväntat mig. Jag är dock motiverad av personliga skäl, inte politiska som nu är viktiga för Henko att få folk tro motiverar mig. Den person jag beskrivs vara av Henko samtidigt som han förtalar och hänger ut mig gång på gång borde man också kunna räkna ut kan vara en ganska farlig väg att gå. Det behövs ingen politiskt ideologi för att bli arg när en kuksugare är en kuksugare, så att säga.
Se på det så här: om Henkos alla påståenden om pågående hot och aktioner mot honom faktiskt är sant, hur menar du då att socialtjänsten inte skulle vara aktuella för att säkra tryggheten för barnen som bor i det hus han menar det smyger tjackpundare i buskarna utanför och allt möjligt dravel? Om Henkos alla påståenden däremot bara är lögn där han gör allt detta mot mig och andra på statens bekostnad via polisen, åklagarmyndigheten och domstolsväsendet är han en karaktärsmördande mytoman och då skäms jag inte ett dugg för att min socanmälan alltså klargjorde att barnen tack och lov hade det bra där hemma men att Henko fick skämmas inför soc-kärringen. Han grinar till och med om frågorna gällande hans alkoholbruk men kan inte ens koppla det till det faktum att han sitter stupfull ibland på vardagarna i en podd i flera timmar och gapar könsord med barnen hemma.
Jag ligger inte sömnlös över den soc-anmälan, om man säger så. Om du anser att det första alternativet om hur Henko bara ljuger om det mesta och belastar rättssystemet på ett skamlöst sätt gör socanmälan till irrelevant och därför ett verktyg i min kamp mot väderkvarnar kan jag inte göra något åt. Henko har ju dessutom uttryckt hur hans familj lider under sitt fylle-twittrande mitt i veckorna, så jag ser inte hur det kunde skada mer än Henkos ego att någon såg att allt stod rätt till där hemma.