2022-11-18, 08:33
Medlem
phishpillzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covid19sars
Ikväll fick förtalstrollet Henko en dikt tillägnad sig.

https://twitter.com/assarchristian/status/1593359415138197507

Både Axel och Henko dömdes nyligen för förtal. Nu har alltså andra offer för den här hot och förtalspodden börjat träda fram och kräva rättvisa de med.

Axel har en rättegång för förtal av JH att vänta. Nu blev det också känt att även Henko stäms av PT.

2023 blir rättegångarnas år för de här förtalstrollen. 🤠

Nån random insinuerade igår kväll att Axel bodde hemma hos sin mamma tills han var 35 år gammal och enda sättet för henne att lösa problemet var att ta livet av sig. Kanske därför Axel gör content av att be damer som nyligen har förlorat sitt barn att ta sitt liv?

Axel blev i all fall så arj och upprörd, han lackade fullständigt och med Haveristerna-kontot förtala en privatpersons barn: påstod att de var kriminella och lögner om arbetslöshet och annat. Lät som projiceringar rakt igenom.

Är nog fler förtalsanmälningar på gång om han fortsätter på det spåret.
Citera
2022-11-18, 09:00
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phishpillz
Nån random insinuerade igår kväll att Axel bodde hemma hos sin mamma tills han var 35 år gammal och enda sättet för henne att lösa problemet var att ta livet av sig. Kanske därför Axel gör content av att be damer som nyligen har förlorat sitt barn att ta sitt liv?

Axel blev i all fall så arj och upprörd, han lackade fullständigt och med Haveristerna-kontot förtala en privatpersons barn: påstod att de var kriminella och lögner om arbetslöshet och annat. Lät som projiceringar rakt igenom.

Är nog fler förtalsanmälningar på gång om han fortsätter på det spåret.
Inte sannolikt, varför skulle Axel bo hemma hos mamma när han bokstavligen badar i pengar och Rolex-klockor. Det skulle du också kunna göra om du lärde dig avancerade datta skillz som PowerShell och Active Directory.
Citera
2022-11-18, 09:30
Medlem
phishpillzs avatar
Nä, Christian var inte inblandad i Axels psykos om sin mamma igår.

Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Inte sannolikt, varför skulle Axel bo hemma hos mamma när han bokstavligen badar i pengar och Rolex-klockor. Det skulle du också kunna göra om du lärde dig avancerade datta skillz som PowerShell och Active Directory.

Jadu vem vet Axels och Henkos liv är fyllda av motsägelser är min erfarenhet av att få lite insyn men om man snyltar på sin stackars mamma tills hon bestämmer sig för att inte vilja leva detta liv längre så kanske man har råd med en klocka sen? Det är en långsiktig lukrativ plan, han fick väl ärva en del också får man anta så att han hade råd att flytta ut ur sitt pojkrum.
Citera
2022-11-18, 12:57
Medlem
covid19sarss avatar
Stämning Petter T vs Henko: https://pdfhost.io/v/F~s6J2PBg_Petter_Tiilikainen_vs_Henrik_Johansson Den är väldigt välskriven.

Kommer Henko också anlita asylentreprenörsadvokaten Emma Persson som försvarare? Axel har anlitat Persson för försvar i stämningen från Jonas H.

Och visst är det toppen att det står offer på kö att stämma Henko och Axel för att därigenom få upprättelse för allt hat och hot. Henko och Axel gör illa andra människor och nu är det dags att civilsamhället sätter ner foten. Snöbollen har börjat rulla.

Håll i hatten Henkotrollet för nu blir det åka av! 🤠
Citera
2022-11-18, 14:36
Medlem
Citat:
Stämning Petter T vs Henko: https://pdfhost.io/v/F~s6J2PBg_Petter_Tiilikainen_vs_Henrik_Johansson Den är väldigt välskriven.

Kommer Henko också anlita asylentreprenörsadvokaten Emma Persson som försvarare? Axel har anlitat Persson för försvar i stämningen från Jonas H.

Och visst är det toppen att det står offer på kö att stämma Henko och Axel för att därigenom få upprättelse för allt hat och hot. Henko och Axel gör illa andra människor och nu är det dags att civilsamhället sätter ner foten. Snöbollen har börjat rulla.

Håll i hatten Henkotrollet för nu blir det åka av! 🤠

Underligt med människor som gjort till sport att obehindrat ljuga rakt ut om andra.
Ännu mer underligt med människor som aktivt ser till att deras lögner, om kändisar politiker osv, får så stor spridning som möjligt.
Nivå tre är människor som aktivt ser till att deras lögner om vanliga privatpersoner, som de känner väl, får så stor spridning som möjligt.
Nivå fyra är människor som aktivt ser till att deras lögner om vanliga privatpersoner som de inte känner får så stor spridning som möjligt.
Nivå fem är människor som ser till att deras lögner om vanliga privatpersoner som de inte känner får så stor spridning som möjligt och trots att de räknar med att de kommer att bli stämda för det så fortsätter de sprida sina lögner.

Haveristerna är nog på nivå sex eller sju på den linjen, jag har bara lite svårt att i en mening beskriva deras gärning.
Citera
2022-11-18, 17:30
Medlem
Citat:
Ikväll fick förtalstrollet Henko en dikt tillägnad sig.

https://twitter.com/assarchristian/status/1593359415138197507

Både Axel och Henko dömdes nyligen för förtal. Nu har alltså andra offer för den här hot och förtalspodden börjat träda fram och kräva rättvisa de med.

Axel har en rättegång för förtal av JH att vänta. Nu blev det också känt att även Henko stäms av PT.

2023 blir rättegångarnas år för de här förtalstrollen. 🤠

Jag har så många frågor. Varför heter Twitter Space:t "toxisk maskulinitet"? Varför är Henko Talare? Det är inte manligt att ljuga om andra som Henko gör. Det är inte feminint heller, för den delen, det är bara så omanligt.
Citera
2022-11-19, 04:38
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Då kanske du kan bekräfta eller dementera att det är den av tråden utpekad person. Du vet att du är tvungen att vittna om åklagaren kallar dig, så kanske dumt att posta vidare om det om du inte känner för att bli inblandad.

Det är nämligen en person som faktiskt uppvisar alla tecken på djupare störning samt är roten till de flesta av de här konflikterna så det är personligen mer intressant än att gå efter Henko som mest är en skitsnackare. Det kan vara bra att någon kunnig får se hans verksamhet på nätet.

Det måste vara 2018 jag polisanmälde poddens tidigare klippare Erik för att sitta och ofreda mig på nätet. Han verkar ha mycket liv. snart fem år senare och alla vet öppet att det är han och hans fru Elin som sitter och HBT-hatar med Haveristernas goda minne. Jobbade inte Elin på Röda Korset? Skön värdegrund, så trötta människor alltså.

Elin bör även vara den person som Henko pratar om i avsnittet CWs BFF som satte igång och trakasserade mina anhöriga på nätterna. Det är bra att Henko slipper bli misstänkt för sånt iaf i mitt fall. Men det är klart han vetat om upp uppmuntrat de här trakasserierna. Precis som Mathias Våg.

I övrigt så är det monkey see monkey react på hela gänget, ja.

Jag hoppas vidare att någon snäll som pallar informerar M*ria E*gelwinge och hennes man om hur pass lätt det är att fälla de här människorna för förtal om man följer redan upptrampad stig.

I vilka avsnitt sitter Sanna och snackar om att jag är prostituerad, någon som vet eller orkar lyssna på det här kan gärna informera så ser vi om vi kan vända på den här steken till helst runt sommaren 2023 då jag funderar på att stämma skiten ur alla.

Men just nu orkar jag bara posta pga jobbar med lite andra saker än att hjälpa mentalfall att sluta näthata.

En extremt mkt ytlig bekant på Facebook postade en (redan då jävligt gammal) dom som jag uppfattade var ditt deadname.

I denna tråden jan 2020 som bevis när alla de började hatade dig....JAG VET nån av de gjorde. I domstil mja.. Jag ser dessa som ett kollektiv, har inte samlat pärmar, så idag tar jag inte gift på om br*lde/ T*m/Er*k/Andr*as/M*ra/Henk*/ skrev...
Jag tror det var Er*k men kan inte bevisa der.

Jag bara än i idag, när du hatar mig, respektera dig (men behöver inga nätvänner härifrån, jag e 99% utgullig så ja jag vill bli lämnad utanför om det är okej men du är finast av alla såklart)
Senast redigerad av Spritnota 2022-11-19 kl. 05:02.
Citera
2022-11-19, 04:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
En extremt mkt ytlig bekant på Facebook postade en (redan då jävligt gammal) dom som jag uppfattade var ditt deadname.

I denna tråden jan 2020 som bevis när alla de började hatade dig....JAG VET nån av de gjorde. I domstil mja.. Jag ser dessa som ett kollektiv, har inte samlat pärmar, så idag tar jag inte gift på om br*lde/ T*m/Er*k/Andr*as/M*ra/Henk*/ skrev...

Jag bara än i idag, när du hatar mig, respekterar dig (men behöver inga nätvänner härifrån, jag e 99% utgullig så ja jag vill bli lämnad utanför om det är okej men du är finast av alla såklart)

Nätvänner är ändå inte riktiga vänner. Men du har en underbar persona med. Tack för informationen då kan man säga att det är klarlagt att domen hämtades ut från Acta och gick direkt till Haveristerna och las även ut med deras vetskap live från en av deras kanaler i en post här på flashback?
Senast redigerad av 43dz 2022-11-19 kl. 04:46.
Citera
2022-11-19, 04:58
Avslutad
Citat:
br*lde/ T*m/Er*k/Andr*as/M*ra/Henk*/

Oj då, Myra också. Men i stort sett det vanliga testosterongänget från Hatklubben för 7 år sen alltså?
Citera
2022-11-19, 04:58
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Nätvänner är ändå inte riktiga vänner. Men du har en underbar persona med. Tack för informationen då kan man säga att det är klarlagt att domen hämtades ut från Acta och gick direkt till Haveristerna och las även ut med deras vetskap live från en av deras kanaler i en post här på flashback?

70% det var på Er*k som postade domen jag såg på Facebook. Och 100% jag postat mina teorier att den kom från Acta, för att misskrediter osv gäller trots 3 år på nacken. Och MIN övertygelse du aldrig ringt soc på någon. Vet du älskar de du bryr dig om och vissa saker är heder och du att verkligen har en moral byggt på hjärta och etik. Inte islam, men som i Japan. Tar gift på att mesta du aklagades för INTE var du och i takt med att det blev presenterat som "sanning" provocerades. Och idag är det ju inte DU som postat allt. NU har de +4 stakers...
Citera
2022-11-19, 05:07
Avslutad
Citat:
70% det var på Er*k som postade domen jag såg på Facebook. Och 100% jag postat mina teorier att den kom från Acta, för att misskrediter osv gäller trots 3 år på nacken. Och MIN övertygelse du aldrig ringt soc på någon. Vet du älskar de du bryr dig om och vissa saker är heder och du att verkligen har en moral byggt på hjärta och etik. Inte islam, men som i Japan. Tar gift på att mesta du aklagades för INTE var du och i takt med att det blev presenterat som "sanning" provocerades. Och idag är det ju inte DU som postat allt. NU har de +4 stakers...

Tack för informationen.

Buddha älskar mig. Jesus älskar mig. Hur kan jag någonsin vara olycklig i världen?

Det är bättre att tänka så än att stalka människor för att man är olycklig.
Citera
2022-11-21, 18:17
Medlem
Såhär .. Om en sadistisk pedofil som våldtagit flera småflickor i ett handgemäng för 20+ år sedan blev ihjälhuggen, så skulle jag kanske inte gå ut och hylla det nu 20 år senare. Inte heller om något liknande sker idag. Jag skulle förhålla mig till det som de flesta andra dråp, mord och bråk som sker i samhället: hyffsat neutralt. Såvida jag inte är personligt drabbad. Måhända lite mindre bestört med tanke på vilken slags person som går ur världen. Inga sympatier för offret alls.

Något jag inte skulle göra är att 20 år senare skrika ut offentligt, i exempelvis en podd eller i andra sociala medier, och peka ut att den som haft ihjäl svinet; den personen är en mördare och sedan utelämna detaljer som att det var en halv evighet sedan det skedde och inte yppa ett ljud om att det var en sadistisk pedofil som våldtagit flera småflickor som dog.

Det finns bara en sorts människor som kan göra en sådan sak: Psykopater. Alla som utan protest går med på att framföra en så grovt vinklad version är också psykopater. Det är liksom redan avgjort där, alla andra förklaringar och försvar är krystade.
Senast redigerad av Mysprylen 2022-11-21 kl. 18:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in