2022-10-26, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stablemaster
Vem kan Emån bättre än fadern?

Ingen aning? Men de är ju inte en slump om de nu stämmer att någon sett både JJ OCH MH i bilen söndag morgon och även träffat fadern i krokarna. Om dessa uppgifter stämmer.
Citera
2022-10-26, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Kan säga direkt nu när jag hörde rösten i intervjun att det INTE är M*rjam som vi varit inne på.
Jag har umgåtts med henne, pratat med henne väldigt mycket och det är inte hennes röst!

förlåt men jo det låter precis som m*rjam? eller är det mina öron som spökar? även jag har umgåtts mycket med henne för några år sen.
Citera
Medlem
Den där störda vännen ”Anna” känner alltså absolut NOLL inför det faktum att Tove är borta. Ingen oro, ingen rädsla, ingen empati. Klart att hon är vän med JJ för hon verkar verkligen vara empatistörd och psycho hon också.
Citera
Medlem
Tror snarare att det är en L St”en som är denna Anna.

Angående potatisgrepen så ligger även annonsen ute på en Vetlanda köp/ sälj sida upplagt av JJ’s pappa den 16 oktober (samma bild)
Citera
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Fast den intervjuade måste godkänna publiceringen och har nog tagit del av artikeln

Ett rent önsketänkande att tro att det fungerar så.
Tyvärr ser verkligheten inte ut så.

Godkännandet sker i praktiken då du går med på att intervjuas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaj Björkhagen
Om ”Anna” är en av de två övriga taggade på senaste inlägget på MH:s instagram så finns en koppling till silverfärgad BMW

Förlåt, vart framstår infon om BMW’n?
Jag har läst mycket i tråden men missat bitvis. Är det från ett inlägg här eller nåt vittne från någon nyhetsartikel?
Citera
2022-10-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas811
Ingen aning? Men de är ju inte en slump om de nu stämmer att någon sett både JJ OCH MH i bilen söndag morgon och även träffat fadern i krokarna. Om dessa uppgifter stämmer.

Nej jag menar att jag är också inne på samma spår som dig.
Citera
2022-10-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wazzzzzaaa
M*rjam Olss*n. Förmodade "Anna" bor även på samma gata som JJ.

Det är också en av Vetlandas längsta gator, startar vid Torget/Stadshuset och fortsätter ända bort förbi Hydro Arena.

Den här tråden är lustig eftersom så många ignorerar att i små städer så finns det kopplingar mellan personer just för att staden är liten, som t.ex. att bo på samma gata.
Citera
2022-10-26, 20:05
Medlem
Wazzzzzaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Det är också en av Vetlandas längsta gator, startar vid Torget/Stadshuset och fortsätter ända bort förbi Hydro Arena.

Den här tråden är lustig eftersom så många ignorerar att i små städer så finns det kopplingar mellan personer just för att staden är liten, som t.ex. att bo på samma gata.
350 meter är ändå anmärkningsvärt.
Citera
2022-10-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colabullen
Förlåt, vart framstår infon om BMW’n?
Jag har läst mycket i tråden men missat bitvis. Är det från ett inlägg här eller nåt vittne från någon nyhetsartikel?

En silverfärgad BMW nämns i väldigt många inlägg.

https://www.blocket.se/annons/jonkoping/bmw_740ia_e38/104693854

Den säljaren är ihop med en av de taggade
Citera
2022-10-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stablemaster
Nej jag menar att jag är också inne på samma spår som dig.

Polisen hade fått dessa uppgifter ang någon som sett dessa där?
Citera
2022-10-26, 20:07
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Trodde hela tiden hon menade att det kunde varit hon som var försvunnen, men nej allt handlar om hennes oskyldiga små kompisar. Det är ju så synd om de.. Precis allt är om hur synd det är om de. De kan ju inte bo kvar och oj oj oj. Inte ett ord om Tove.

Fyfan vilket vider. Vem är denna 'Anna'?

Lycka till med kryssningen med JJ/MH till helgen, 'Anna'.

Citat:
Hon oroar sig över vad som kan ha hänt Tove, men även över ryktesspridningen kring de misstänkta kvinnorna.

Citat:
Det jag tänker mest på är att de inte kommer kunna bo kvar, för att det är mycket spekulationer och väldigt mycket som sägs som inte är sant. De lär ju behöva flytta härifrån, även om det visar sig att de är oskyldiga, säger hon.
Citat:
Alltså, det känns som att de bara har varit på fel plats vid fel tidpunkt, säger Anna.

Om du läser här "Anna"

Varför känns det så? Varför tänker du mer på dina kompisar än Ts öde? Vad är det för "väldigt mycket" som sägs som inte är sant? Det verkar som om JJ planterat sin version i ditt huvud innan gripandet: "osams", sedan "tala ut" hemma hos JJ, sedan "sams" igen. Hur vet du att det stämmer?

Verkade JJ genuint orolig för T när hon talade med dig, eller var hon mest upptagen av sig själv och sina egna förehavanden? Om JJ talade mest om sig själv rekommenderar jag dig att fundera ett varv till innan du automatiskt försvarar henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in