2022-10-26, 19:57
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourHighness420
Frågan är om ”Anna” mött upp MGM efter hon slutat nattpasset och är inblandad på något vis?

Kanske tagit en liten tripp till McD efter jobbet..?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
600 sidor och ”vänner” , Vetlandabor, ”inside” mm
Och ännu vet ingen/ingen velat delge varför Tove och J bröt kontakten på sociala media mm för ett par år sedan, och vari deras konflikt bestod, varför de bestämde sig för o träffas o ”reda ut den och bli vänner” just denna kväll då Tove försvann ….

Exakt!!!!! Locket på från hela byhålan! Och inte pressträff från Polisens sida heller.
Tror tyvärr inte att hon är vid livet flickstackarn, gått alldeles för lång tid för det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Fram till dumpningen med Emån är jag med. Däremot förklarar det inte varför man plötsligt säljer av en grep?

Förresten så läste jag om nån gård i samband med grepen. Den gården hade jag gärna tittat lite närmare på som polis..

Ja grepen vete fan asso... lr så är den teorin helt fel o hon ligger under gödselhögen va vet jag. Men jag tror dock att fadern är inblandad.
Citera
2022-10-26, 19:58
Medlem
Citat:
Frågan är om ”Anna” mött upp MGM efter hon slutat nattpasset och är inblandad på något vis?

Inte omöjligt, hoppas att hon har alibi :-)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Fullt möjligt. Dem var i Västervik tillsammans i Juli.
Verkar ha rensat sin FB.
Citera
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Ibland spys det galla över kvällspressen och emellanåt köps allt rakt av utan att reflektera åtminstone för nån sekund.

Jag är tämligen säker på att denna "Anna" även uttryckt oro kring TTs försvinnande, men Aftonbladet väljer självklart ut de delar av intervjun de tror generar mest klick.

Det är så det funkar helt enkelt.
Fast den intervjuade måste godkänna publiceringen och har nog tagit del av artikeln
Citera
2022-10-26, 19:59
Medlem
Citat:

Om ”Anna” är en av de två övriga taggade på senaste inlägget på MH:s instagram så finns en koppling till silverfärgad BMW
Citera
2022-10-26, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas811
Jag tror att TT blivit övermannad inne i JJs lgh och strypt, därav hörs det massa dunsar och inget bråk eller skrik, sedan har dom skaffat sig alibi på donken och blivit körd av grannen säkert denna som AB intervjuade. Sedan har dom dumpat kroppen i Emån (stavning) och fått hjälp av JJs far därav har man sett JJ och Mh i bilen på söndag morron och även jjs far. Kroppen bör flyta upp fastna lr så kan dock vara väldigt långt nu om det är väldigt strömt.

Eller att de dunkat hennes huvud mot golvet (dunsarna) tils hon dog, att spärrarna släppte, JJ är nog stark i armarna
Citera
Medlem
YourHighness420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Kanske tagit en liten tripp till McD efter jobbet..?

Eller Emån. För jag uppfattade det som att det var fler än MH och JJ i bilen när de påträffades där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas811
Ja grepen vete fan asso... lr så är den teorin helt fel o hon ligger under gödselhögen va vet jag. Men jag tror dock att fadern är inblandad.

Vem kan Emån bättre än fadern?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsstig
Verkar ha rensat sin FB.

Rensat sin Facebook? Hur eller hur så är jag nu säker på att det inte är hon. Lyssnade på intervjun, har pratat väldigt mycket med henne och det är inte hennes röst.
Citera
2022-10-26, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaj Björkhagen
Om ”Anna” är en av de två övriga taggade på senaste inlägget på MH:s instagram så finns en koppling till silverfärgad BMW

Det är inte någon av dem, är inte deras röster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in