2022-10-26, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Problematiskt att ”Anna” främst tänker att det är synd om dom misstänkta som förmodligen inte kommer att kunna bo kvar i Vetlanda om dom släpps ur häkte?
För i helvete en ung kvinna är borta sen snart två veckor, det bekymrar henne inte nämnvärt?
Jävligt märkligt, speciellt som hon säger sig vara vän med alla tre.
Citera
2022-10-26, 20:08
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Ett rent önsketänkande att tro att det fungerar så.
Tyvärr ser verkligheten inte ut så.

Godkännandet sker i praktiken då du går med på att intervjuas.
Aha! Tack för du uppdaterade mig
Citera
2022-10-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inquake
förlåt men jo det låter precis som m*rjam? eller är det mina öron som spökar? även jag har umgåtts mycket med henne för några år sen.

Nej jag tycker verkligen inte det! Frågade även min sambo (vill inte avslöja deras band för vill inte outas) och han höll med, vare sig hennes röst eller sätt att prata på.

Men visst, är väl kanske svårt att avgöra, hon kan ju ”ställa om” rösten lite, prata på ett annat sätt när hon blir intervjuad i ett sådant här sammanhang och inte vill att det ska komma ut vem hon är.
Citera
2022-10-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas811
Polisen hade fått dessa uppgifter ang någon som sett dessa där?

Jag tror att de framfördes, det är några sidor tillbaka i tråden. Som jag förstod det kom det ifrån 2-3 olika användare med olika källor
Citera
2022-10-26, 20:10
Medlem
Adv3nturouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Kan säga direkt nu när jag hörde rösten i intervjun att det INTE är M*rjam som vi varit inne på.
Jag har umgåtts med henne, pratat med henne väldigt mycket och det är inte hennes röst!

Rösten är ju förvrängd
Citera
2022-10-26, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stablemaster
Jag tror att de framfördes, det är några sidor tillbaka i tråden. Som jag förstod det kom det ifrån 2-3 olika användare med olika källor

Okej tack. Hoppas hon hittas snart, risken är att de blir långt ifrån vetlanda dock.
Citera
Medlem
Angående grepen som J lagt upp på Marketplace så delade hon även det i en fb grupp som heter "Vetlandaloppis" Jag är med i den gruppen och där kan man se exakt när hon lade ut grepen.

Söndagen den 16 okt kl 16:27

Kanske är intressant info? Hursomhelst så är det väldigt märkligt.

Lägger en skärmdump här för er som vill se med egna ögon.

https://imgur.com/a/xQ2tq45
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Om du läser här "Anna"

Varför känns det så? Varför tänker du mer på dina kompisar än Ts öde? Vad är det för "väldigt mycket" som sägs som inte är sant? Det verkar som om JJ planterat sin version i ditt huvud innan gripandet: "osams", sedan "tala ut" hemma hos JJ, sedan "sams" igen. Hur vet du att det stämmer?

Verkade JJ genuint orolig för T när hon talade med dig, eller var hon mest upptagen av sig själv och sina egna förehavanden? Om JJ talade mest om sig själv rekommenderar jag dig att fundera ett varv till innan du automatiskt försvarar henne.
Knutby hjärntvätt varning!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
Var det bara jag som reagerade på att mycket av fokuset låg på att känna sorg över JJ och MH som sitter häktade snarare än det fruktansvärda att en tjej är SPÅRLÖST försvunnen?

Fick en dålig känsla av det om jag ska vara ärlig. ”Det hade lika gärna kunnat vara jag som var häktad” ja fast nej inte riktigt va? Hört om bevis? ”Stackars dem, de kommer ju behöva flytta efter allt detta.”

näe ”Anna” nu fokuserar du på helt fel saker här. Usch

Nu får ni väl ge er? Det är en artikel.. med fokus på att hon känner msg. Det betyder inte att hon inte känner för Tove!!
Citera
2022-10-26, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas811
Okej tack. Hoppas hon hittas snart, risken är att de blir långt ifrån vetlanda dock.

Ja det här fallet är så himla märkligt. Hoppas att hon hittas snarast
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adv3nturous
Rösten är ju förvrängd

Den låter absolut inte förvrängd?
Citera
Medlem
kristerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Tror inte advokaterna rekommenderar sina klienter att knipa igen. I detta läge vill nog även dom att hon ska hittas. Tror mest det handlar om att ge tjejerna stöd och juridisk kunskap om hur processen fungerar.

Däremot tror jag tjejerna pratat ihop sig innan dom häktades och den storyn verkar dom imponerande nog hålla fast vid.

är det därför de är häktade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in