2022-10-26, 19:40
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av algenurbo
Borde inte vara så svårt, om dom är bästisar kan man kolla på JJs bilder på facebook och vem som gillat dom. I videon verkar det vara en blond kvinna med glasögon som är 28år kan inte finnas så många kandidater som passar in på den beskrivningen.

"Anna" borde vara hon här Mirj*m Olss*n: https://www.facebook.com/mirja*.olsso*.3
Citera
2022-10-26, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Reagerade också på detta i stället på att TT är spårlöst försvunnen samt att JJ och MH inte kommer att komma bo kvar i Vetlanda.

Hur är ärlig är egentligen "Anna"? Går det att lita på vad hon säger?

Ja och denna Anna verkar ju varit kompis m Tova el i samma kompisgäng ? Hennes reaktion känns verkligen märklig ! Skulle vara intressant tror veta om denna Anna varit ute och letat efter Tove ? Eller sitter hon och är orolig ang den utebliva födelsedags kryssningen . Denna Anna kan ju veta saker och därför nästan helgonförklarar de / denna häktad . Nej personligen tycker jag att Annas internjuv och berättelse känns väldigt ” smörig och med extra allt ” alltså inte pålitlig el fruktansvärt korkad och förd bakom ljuset …. Grät för den ev resan inte en tår el oro vart Tove är …… det är väldigt känslokallt och illa .
Citera
2022-10-26, 19:41
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Hade varit en sak om TT åtminstone var hittad eller något, men fyfan vilken hemsk människa denna Anna är. Säger väldigt mycket om JJ om detta är hennes bästa vän.

Är det någon sorts 'Mean Girls' grupp med narcissister som härjar i Vetlanda? Empatistörningar överallt verkar det som. Hon har ju för fan varit(?) kompis med TT också enligt henne själv..

Har TT råkat ut för ett helt gäng med empatistörda psykopater till tjejer?

Ibland spys det galla över kvällspressen och emellanåt köps allt rakt av utan att reflektera åtminstone för nån sekund.

Jag är tämligen säker på att denna "Anna" även uttryckt oro kring TTs försvinnande, men Aftonbladet väljer självklart ut de delar av intervjun de tror generar mest klick.

Det är så det funkar helt enkelt.
Citera
2022-10-26, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Nej detta köper jag inte, hon va inte känslomässigt engagerad. Om mina verkliga vänner helt plötsligt anklagas eller misstänktes för något så skulle jag under intervjun iaf en gång sagt
”Jag förstår inte/jag begriper inte/jag kan inte tänka mig/fattar inte/jag är förvånad/förbryllad/det måste vara ett misstag/missförstånd”
Monoton och inövad var hon.

Vart hittar du intervjun i video-format?! Jag får verkligen inte fram den genom länken!
Citera
2022-10-26, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Vart hittar du intervjun i video-format?! Jag får verkligen inte fram den genom länken!
Jag sitter alltid via telefon för mig funkade det!
Citera
2022-10-26, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jo, det är en liten 1:a såg jag sedan på ritningen, trodde den var större men det ligger ett vindsförråd mellan dom två lägenheterna högst upp.

Okej, ingen vidare värd alltså. Jag tänkte att lägenheterna hade gått igenom stambyte och att hyresgästerna hade flyttat ut och in successivt.

Nej nej, det renoveras eller fixas inget i dessa hus kan jag lova, riktigt värdelösa hyresvärdar.
Citera
2022-10-26, 19:43
Medlem
Wazzzzzaaas avatar
M*rjam Olss*n. Förmodade "Anna" bor även på samma gata som JJ.
Citera
2022-10-26, 19:44
Medlem
Adv3nturouss avatar
För dom som spekulerar i vem kvinnan i videon på Aftonbladet kan vara så skulle jag rekommendera att gå in på JJ, kolla likes på hennes profilbild och kika på personen med initialerna M.O , 28år, blond, mulligt ansikte som i video. Är den enda som gillat JJs bilder som passar in på infon vi har av tjejen från AB, och är hon JJs bästs vän som hon säger bör hon ju gilla hennes bilder. Det är väl typ en oskriven regel bland ungdomar idag?
Citera
2022-10-26, 19:45
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Ja och denna Anna verkar ju varit kompis m Tova el i samma kompisgäng ? Hennes reaktion känns verkligen märklig ! Skulle vara intressant tror veta om denna Anna varit ute och letat efter Tove ? Eller sitter hon och är orolig ang den utebliva födelsedags kryssningen . Denna Anna kan ju veta saker och därför nästan helgonförklarar de / denna häktad . Nej personligen tycker jag att Annas internjuv och berättelse känns väldigt ” smörig och med extra allt ” alltså inte pålitlig el fruktansvärt korkad och förd bakom ljuset …. Grät för den ev resan inte en tår el oro vart Tove är …… det är väldigt känslokallt och illa .

Jag håller med. Det är något som inte stämmer här. Sen fläker man inte ut sina vänner på Aftonbladet såhär pass nära försvinnandet. Det är oftast väldigt ovanligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Kanske inte huvudspåret, men uteslutas kan det inte, polisen måste åtminstone kolla denna person noga, kan vara den som hjälpt tjejerna att gömma kroppen.

Hon verkar ju inte skänka en endaste liten tanke åt sin gamla vän T som är försvunnen mot sin vilja eller eventuellt mördad. Jag får känslan av att "Anna" och kanske fler i det här tjejgänget, inte verkar tycka om T.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
"Anna" borde vara hon här Mirj*m Olss*n: https://www.facebook.com/mirja*.olsso*.3

Fullt möjligt. Dem var i Västervik tillsammans i Juli.
Citera
Medlem
Jag skulle drista mig till att hon lät rädd. Den kontrollerade tonarten andningen muntorrheten, inte säga för mycket försöka låta normal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in